4 ay sonra
Baran uyandığında Masal uyuyordu. Eğilip saçlarından öpdü karısını. Sağ tafarafına döndüğünde Buğlem annesinden olduğu gözlerini irice açmış babasınl izliyordu. Baran yatakda doğrulup beşiğe yaklaşdı. Parmağını uzaltınca minik elleriyle tutdu babasının elini.
"Güzel kızım benim uyandın mı babacım?"
Buğlem gülümsedi babasına. Birinin onunla konuşması hoşuna gidiyordu. Baran Buğlemi kucağına alıp yataklarına koydu.
Masalı uykusundan uyandıran yüzüne değen minik eller oldu. Güzünü açtığında Buğlem ve Baranı gördü. Masalın uyandığını gören Buğlem kahkaha atıp annesine sokuldu.
"Babacım beni gördüğüne bu kadar sevinmemişdin"
Masal Baranın sözlerine gülümsedi.
"Günaydın"
"Günüydın meleğim"
"Ne zaman kalkdınız siz?"
"Çok olmadı. Ben kalkdığımda kızım odayı inceliyordu"Buğlem annesine daha da sokuldu.
"Birileri acıkmış"
Baranın yardımıyla Masal doyurdu kızını. Buğlem doyunca Masal kızını babasının kucağına verip banyoya gitdi. Hızlıca duşunu alıp çıktı. Oda da bırakdığı baba kızı oyun oynarken bulmuşdu.
Gülümseyip dolabın önüne geçdi.
Saçlarını tekli balıksırtı örüdü.
"Hadi bakalım inelim artık aşağa"
"Gel bakalım babacım"Baran Buğlemi kucağına aldı. Masalın saçına bir öpücük bırakıp elini beline koydu. Beraber aşağaya indiler.
"Ooo günaydınlar . Amcam uyandın mı sen?"
Buğlem ona kucak açan amcasına gitmek için kollarını kaldırıp çırpınmaya başladı. Baran kızını amcasına verdiğinde Buğlemde mutlusu varsa o da Ömerdi.
Herkes masaya oturduğunda kahvaltıya başladılar. Buğlem amcasının kucağında herkesi izliyordu.
"Baran dün aşiretden iki aile arasında kavga çıkmış"
"Neden?"
"Kız meselesi diyolar amma sen gende bu gün içerisinde bu konuyla iligilen"
"Tamam baba"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR Tek Sen(Töre)
Teen FictionAilesinin bütün baskılarına rağmen onların değil kendi istediği kadınla evlenmişdi. 3 Yıllık evli çiftin mutluluğuna herkese bela olam töre kara bulut gibi çökecekdi. Peki onların aşkları her şeyi yene bilecekmiydi? Yoksa onlarda töreye yenilecekler...