Baranı uykusundan uyandıran telefonuna gelen mesaj oldu. Mesajı tanımadığı birinden gelmişdi.
"Arkanı kolla Baran ağa. Nefesim ensende"
Baranı etkilememişdi bu sözler. İlk defa tehdid edilmiyodu. Amma yinede kahramanlığa gerek yokdu. O yüzden arama kısmına girip Yamaçı aradı.
"Baran?"
"Yamaç nasılsın kardeşim?"
"Eyvallah kardeşim. Hayrola"
"Tehdid"
"Bu sefer geç oldu ya. Ben daha erken bekliyordum"
" Oğlum dalga geçme ya. Ben sana şimdi numarayı atacağım. Sen bir araşdır soruştur bakalım gene hangi itmiş"
" Tamam kardeşim merak etme ben de o iş"Baran telefonu kapatıp masanın üstüne bıraktı. Dönüp Masala baktığında uyuduğunu gördü. Yaklaşıp saçlarından öptü. Masal da en çok sevdiği şeylerden biri de saçlarından gelen yasemin kokusuydu. Bu koku ona çocukluğunu hatırlatıyordu. Bir kez daha öptü Masalın saçlarını. Masal kıpırdanıp gözlerini açdı. Karşısında ona bakan kocasını görünce gülümsedi.
"Günaydın"
"Günaydın hatun"
"Ne zaman uyandın sen?"
"Biraz önce. Dünyanın en güzel manzarasını izleyerek uyandım"Baranın sözleri gülümsetdi Masalı. Uzanıp yanağından öptü.
"Bugün büyük gün"
"Davan bü gündü dimi?"
"Hıhı"
"İhtiyacın yok amma bol şans avukat hanım"
"Sağolun Baran bey. Bana böyle güvenmen destek vermen o kadar güzel hissetiriyor ki, iyiki seninle evlenmişim"
"Bende iyiki seninle evlenmişim ve unutma sana güvenimde desteğimde sonsuz. Hem senin benim desteğime ihtiyacın yok sen çok güçlü bir kadınsın"
"Gücümü senden alıyorum"
"Ee hadi kalkalım davaya aç gitme hadi"
"Tamam"Masal kalkıp banyoya giderken Baranda ardından bakdı.
"Oğlum Baran bu kız seni seviyo diye her gün şükür etmen lazım"
Masal banyodan çıkınca Baran banyoya girdi. Masal dolabın karşısına geçip giyeceği kıyafetleri aldı.
Saçlarının normal hali düz olduğundan tarayıp serbest bırakdı. Yüzüne yakışan sade bir makyaj yapıdı. Baran da hazır olunca çantasını alıp çıktılar odadan.
"Ooo avukat hanım ateş ediyosunuz"
Ömer her zaman ki enerjisiyle konuşmaya başladı.
"Teşekkür ederim Ömer bey"
Baranla Masal da gelince kahvaltıya başladılar.
"Yenge davanmı var? Sen sadece dava günleri takım elbise giyersin"
"Sende buna dikkat mi etdin Ömer"
"Evet"
"Doğru tesbit davam var"
"O zaman dava sonucu şimdiden belli"
"Nasıl yani?"
"Yengem senin nasıl bir avukat olduğunu bütün Diyarbakır biliyor. Bir uçan bir kaçan yani. Her türlü sen de bu dava"
" Teşekkür ederim Ömerciğim onurlandırdın beni. Senin gözünde böyle bir karizmam olduğunu bilmiyordum teşekkür ederim"
" her zaman yengeciğim. Masal Barım karizması diye bir gerçek var"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR Tek Sen(Töre)
Teen FictionAilesinin bütün baskılarına rağmen onların değil kendi istediği kadınla evlenmişdi. 3 Yıllık evli çiftin mutluluğuna herkese bela olam töre kara bulut gibi çökecekdi. Peki onların aşkları her şeyi yene bilecekmiydi? Yoksa onlarda töreye yenilecekler...