🍀Zehir🍀

980 32 7
                                    

3 gün sonra

Sabahın ilk ışıkları Barımlar konağının üstüne doğuyordu. Baran Masala sarılmış uyurken, onların bir kat altında Helin binbir umutla geldiği evde yalnız. Baran dediği gibi Helini 3 ay konaktan misafir edecek sonrasında da baba evine geri gönderecekti. Baran Barım sözünü tutmuşdu. Onun bir tek karısı vardı o da Masal. Baran için Helinle yarım saatliğinede olsa evli olmak Masala ihanet gibi gelmişdi.

Masal gözlerini açdığında en sevdiği manzara karşıladı onu. Baran kafasını Masalın saçlarına gömmüş uyuyordu. Masal yavaş haraketlerle yataktan çıkmaya çalışdı.

"Hatun nereye kaçıyosun?"
"Sevgilim üstümü giyecektim. Seni uyandırmak istemedim. Özür dilerim"
"Ben uyanmışdım zaten. Numaradan uyuyormuş gibi yaptım daha iyi izle beni diye"
"Baran ya. Çok kötüsün"
"Öyleyimdir. Hadi kalkalım"
"Tamam"

Masal kalkıp banyoya girdi. İşlerini halledip çıktı. Baran banyoya girerken Masal da dolabın karşısına geçti.

 Baran banyoya girerken Masal da dolabın karşısına geçti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Eline aldığı elbiseyi giyinip saçlarını salık bıraktı. Bu günlerde davası olmadığından bütün gün evde oluyordu. O yüzden makyaj yapmadı. Baran da üstünü giyince el-ele çıktılar odadan.

Helin odadan çıkarken üst katdan el-ele gelen çifti görünce gözleri doldu. Ne umutlarla gelmişdi buraya. Amma daha gelin olduğu bir saat olmadan Baran boşamışdı onu.

Baranla Masal Helini görmezden gelip avluya inmeye devam ettiler. İkiside biliyodu bu kız iyi niyetli değildi.

Masal ve Baranın ardından gelen Helini görünce Ömer dışında Fettah ağa ve Semiha hanım kaşlarını çatdılar.

"Oğlum sen Masalın odasındamıydın?"
"Evet anne. Masal benim karım ya normal değilmi?. Başka nerde olucaktım?"
"Helin de se-"
"Helin benim hiç bir şeyim değil anne. Hatırlarsan ben 3 gün önce geldiği gün boşadım onu. Benim karım yanımda. Helin bacımda 3 ay sonra kendi evine dönecek"
Baranın "bacım"kelimsine yaptığı vurgu Helini sinirlendirmişdi.

Sonrasında sakin geçen kahvaltıdan somra Baran işe gitmek için kaltı. Masal kocasının peşinden kalkarken ona nefretle bakan Helinden birhaberdi.

"Hatun istediğin bir şey varmı?"
"Yok sen gel yeter. Hayrlı işler. Kolay gelsin"
"Sağol güzelim"

Baran yaklaşıp Masalı alınından öptü. Baran gidince Masal da içeri geçti. Onları gizilice izleyen Helin Masal gidince çıktı saklandığı yerden.

"Baran gelir gelmesine de. Bakalım gelince seni bula bilecek mi?"

Ardından Helin odasına çıktı.

Masal çardakta oturmuş kitap okurken Semiha hanım geldi yanına.

"Semiha hanım bir şey mi oldu?"
"Sen mi doldurdun oğlumu?"
"Anlamadım?"
"Baran neden geldiği gibi boşadı Helini"
"Baran size sebebini söyledi hatırlarsanız. Tabi sizde unutkanlık başladıysa onu bilemem"

BİR Tek Sen(Töre)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin