Helin Baranın son derece ciddi olduğunu anladı. Masala bakdığında onun da kendisine bakdığını gördü.
"Şimdi gidiyorum. Amma şunu unutma senin ölümün benim elimden olacak Masal Barım"
Masal kendisini tehdit eden kıza dikaktlice bakdı.
"Elinden geleni ardına koyma Helin Celasun"
Helin daha fazla durmadan çıktı yukarı. Semiha hanım söze girdi.
"Ağam bir şey yapmayacakmsın?"
"Baran diyeceğini dedi. Helinin yapdığı kabul edilir bir şey deyil. Gelinimizin canınına kast etdi. Torunumuza sebeb oldu. Az bile bu ona"Fettah ağanın sözlerinden sonra kimseden ses çıkmadı. Babası şaşırtmamışdı Baranı. Fettah ağa söz konusu ailesi olunca kimseyi gözü görmüyordu. Fettah Barım Diyarbakırda sevdiklerine olan bağlılıyla en çok saygı duyulan ağalardan birisiydi.
Helin ağlaya-ağlaya bavuluna kıyafetlerini dolduruyordu. Bavulun ağzını kapatıp yatağa koydu. Aynada ki bitik gakine bakdı.
"Bende Helin Celasunsam bana yaptığınız her şeyi size teker-teker iade edicem. Bu konağı sizin başınıza yıkıcam. Hepiniz Helin kimmiş görüceksiniz"
Baran kalkınca Masal da ayağa kalktı. Kapıya gelince Baran Masala dönüp alnından öptü.
"Masalım evdemisin sen?"
"Yok büroya gidicem. Bu olaylar yüzünden dava ertelenmişdi ya. Yarına alınmış dosyayı inceliyicem"
"Anladım. Görüşürüz o zaman"
"Görüşürüz sevgilim"Baran çıkınca Masal da yukarı odasına çıktı. Dolabın karşısına geçdi.
Siyah tuulumunu alıp giydi. Saçlarını tepeden at kuyruğu yapıp hafif bir makyaj yapıp siyah çantasını aldı. Aynadan son kez kendini kontrol edip çıktı odadan.
Merdivenlerden inip giderken hiç duymak istemediği o sesi duydu.
"Masal"
Burnundan derin bir nefes verip arkasını dündüğünde merdivenlerden inen Helini gördü.
"Ne istiyosun? İşim var"
"Allah allah ne işin var acaba?"
"Seni zerre ilgilendirmeyen bir iş"
"Kocanı aldatıyomusun yoksa?"
"Saçma sapan konuşup benim canımı sıkma. Ne istiyosun?"
"Hee doğru ya sen avukatdın. Unutmuşum"
"Bir daha unutma o zaman. Sen beni zehirledin. Kanıtlarımda var. Dava açma hakkım var. Bana bulaşma bence"Masalın söyledikleri Helinin gözünü bir tık korkutdu. Planı yaparken Masalın avukat olduğu aklının ucundan dahi geçmemişdi.
Hekin tek kelime etmeden bavulunu alıp çıktı konaktan.
Masal arabasına binip büroya doğru yola çıkdı. Büroya vardığında indi arabadan. Anahtarı çantasına atıp büroya girdi. Asansöre binip 3 katı tuşladı. Asansörden inip odasına doğru yürüdü. Geçmiş olsun dileklerine nazikce cevab verip odasına girdi. Koltuğa oturur-oturmaz kapısı tıklandı.
"Gel"
Karşısında Süseni görünce gülümsedi. Süsen 3 yıldır Masalın asistanıydı. Asiatandan önce arkadaşıydı. Çocuklukları beraber geçmişdi. Süsenin ailesi Diyarbakırlıydı buraya geri döndüklerinde irtibatları kopmuşdu. Masal Baranla evlenip burda çalışmaya başlayınca tekrar karşılaşımışlardı. Süsenin işe Masalında bir asistana ihtiyacı vardı. Böylece beraber çalışmaya başladılar.
"Masal hanım geçmiş olsun. Şey 5 dakikalığına asistanınız olmakdan feraqat ede bilirmiyim"
Masal gülümseyip ayağa kalkdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR Tek Sen(Töre)
Teen FictionAilesinin bütün baskılarına rağmen onların değil kendi istediği kadınla evlenmişdi. 3 Yıllık evli çiftin mutluluğuna herkese bela olam töre kara bulut gibi çökecekdi. Peki onların aşkları her şeyi yene bilecekmiydi? Yoksa onlarda töreye yenilecekler...