🍀Sadece sen🍀

1.1K 36 3
                                    

"Masal beni dizlerinde uyuturmusun?"
"Uyuturum sevgilim. Gel"

Masal yatağa geçip oturunca Baran kafasını Masalın dizlerine koydu. Masal elini kaldırıp Baranın saçlarını okşamaya başladı.

"Sen çok seviyorum biliyosun değil mi?"
"Bende seni çok seviyorum güzelim"
"Baran ya aşiret sana kuma getirmek için direnirse? O zaman ne olucak?"
"Ben senden başka kimseye karım demem. Amma olur da aşiret kuma diye diretirse seni de alır çeker giderim. Gelirmisin benimle?"
"Sen iste cehenemme bile gelirim. Yeterki sen yanımda ol"

Sonrasında ikiside susdu. Masal uyuyana kadar Baranın saçlarını okşadı. Baran düzenli nefes alıp-vermeye başlayınca dikkatlice başını yastığa koydu. Saçlarını öpüp çıktı odadan.

"Vallah Baran nuh dedi peygamber demedi. İstemiyo kuma falan"
"Vallah bilmyorum Hasan. Barana kabul ettirmek zor olacak gibi. Masal diyi başka da bir şey demiyi. Helini kabul etmeyecek sanırsam"
"Tamam o zaman yarın konuşuruz devamını"

Masalın duyduklarıyla başından aşağa kaynar sular döküldü sanki. Resmen Helini zorla Barana kuma diye getiricekler. Baranın böyle bir şeye izin vermiyceğini her ne kadar biliyor olsa da içinde baş gösteren korkuya engel olamıyor. Sevdiği adamı başka bir kadınla paylaşmak fikri bile onu boğup nefessiz bırakıyor.

İndiği merdivenleri aynı hızla geri çıktı. Odaya girip sessizce kapattı kapıyı. Biraz önce dizlerinde uyuttuğu adamın yanına uzandı. Sevdiği adamın kokusuna sığınıp kapattı gözlerini.

Akşama doğru bütün hazırlıklar bitmişdi. Baran babasıyla konuşur-konuşmaz Celasunlara haber gitmiş akşama geleceklerini söylemişlerdi.

Aynada son kez üstünü kontrol etdi Masal.

"Baran nasıl olmuşum?""Gördüğüm en güzel kadınsın güzelim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Baran nasıl olmuşum?"
"Gördüğüm en güzel kadınsın güzelim. Çok güzel olmuşsun. İnşallah fazla erkek getirmezler."

Masal siyahlar içindeki kocasına baktı

"Sizde çok yakışıklı olmuşsunuz Baran ağa"
"Yanına yakışmaya çalışıyorum hatun"
"Ben hazırım hadi inelim o zaman aşağa"
"İnelim amma ondan önce. Güzelim biliyosun Helin Mirzanın kardeşi. O da bu akşam burda olucak. Senden istediğim kendini üzme. O kızın muhtemelen hiç bir şey den haberi yok. Ben sadece seni seviyorum"
"Biliyorum. Merak etme. Bende seni seviyorum"

Baranla Masal merdivenlerden inerken Fettah ağanın gözü ikilinin birbirine kenetlenmiş elleriydi.

"Ağam geldiler"

Ailecek kapının yanına sıralandılar. Baran Masalın elini asla bırakmıyordu.

Kapıdan önce aile büyükleri sonra da Mirza Helin ve kuzenleri girdi. Helinin gözleri direk Baranı ve elini sıkıca tutduğu karısını bulmuşdu.

Helin uzun zamandır Barana aşıktı. Amma Baran Masalla evlenince Helinin hayalleri suya düşmüşdü. Masala karşı içinde çok büyük bir öfke var. Masaldan nefret ediyor. Şimdi onları yan-yana görünce gözleri dolmaya başladı.

BİR Tek Sen(Töre)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin