🍀Yeni bir nefes🍀

369 27 0
                                    

Ömer ve Zelalin büyük düğünü nihayet bitmişdi. Misafirler yavaş-yavaş konağı terk ederken Semiha hanımın yönlendirmesiyle Masal Zelali yukarı yatak odasına çıkardı. Odaya girince Zelali bir heyecan dalgası sardı. Masal bunu fark edince konuşmaya başladı.

"Zelal sakin ol canım. Korkma heyecan da yapma"

Zelal ne kadar sakin kalmak için çabalasada yapamıyordu.

"Olamıyorum Masal. Kalbim ağzımda atıyor"

"Biliyorum. Anlıyorumda seni. Amma korkma. Ömer asla sana istemediğin birşey yapmaz"

"Biliyorum"

Ömer Zelali incitecek hiç bir şey yapmazdı. Masal Zelale yapması gerekenleri anlatıp çıktı odadan. Merdivenlerden çıkan Ömer takıldı gözüne. Uzakdan bile anlaşılıyordu ne kadar heyecanlı olduğu.

"Ömer?"

Ömer ona seslen yengesine bakdı.

"Efendim yenge"

"Yengem orda daha ne kadar böyle dikilmeyi planlıyosun?"

"Bilmem sakinleşene kadar her halde"

"Tamam amma Zelal seni bekliyor. Bekletme kızı daha fazla. Hadi"

Masal bunu söyleyip gitdi. Önce Buğlemin kontrol etdi. Sabahdan beri yerinde bir dakika bile durmayan minik kızı uyuya kalmışdı. Buğlemin üstünü deştirip yorganı örtdü üstüne. Kendi odalarına girdiğinde oda karanlıkdı.

"Baran?"

Işığı açdığı an arkadan beline dolanan kollar Barana aitdi.

"Baran kurban olsun sana. Güzel karım benim"

Masal Baranın kolları arasında döndü. Yaklaşıp yanağından öpünce ateşi yakmış oldu.

Ömer 2 saatdir dikildiği kapıyı niheyet açdı. İçeri girdiğinde yatakda otura. Zelal ayağa kalkdı. İkiside çok heyecanlıydı. Ömer yaklaşıp Zelalin önündü durdu. Önce elinde tutduğu yüzüğü parmağına takdı. Ardından duvağı kaldırıp alnına minik bir öpücük kondurdu. Zelalin ellerini elleri arasında aldı. Gözlerine bakarak söze girdi.

"Zelal öncelikle şunu söyleyeyim ben sana senin isteğin dışında hiç bir şey yapmam. Sen benim için daha önemlisin. Kendini ne zaman hazır hissedersen o zamana kadar beklerim seni"

Zelal gülümsedi Ömere. Biliyodu bütün bunları. Ömer öyle derinden hissetdiriyodu ki sevgisini Zelal her defasında şükür ediyordu Ömerin yanında olduğu için. Ömerin ellerini daha sıkı tutup söze girdi.

"Biliyorum Ömer. Başka birisi olsa şuan senin gibi davranmazdı bana. O kadar eminim ki bundan. İyiki senin yanındayım. Çok seviyorum seni. Ayrıca hazır olmadığım falan yok. Heyecanlıyım sadece"

Ömer yaklaşıp sıkıca sarıldı karısına.

"Hayatıma hoşgeldin güzel karım benim"

Zelal gülümsedi.

"Hoş buldum. Çok hoşbuıdum"

Ömer ayrılıp Zelalin duvağını çıkardı. Sonra gelinliğini çıkarmaya yardım etdi. Zelali kucağına alıp yatağa taşıdı. Ömerde üstünü değiştirince yatağa geçdi. Yaklaşıp dudaklarına minik bir öpücük bırakdı. Zelal de Ömere uyum sağlayınca iki yürek aynı ateşde kavrulmaya başladı.

Gecenin bir yarısı Masalla Baranı uyandıran Buğlemin ağlayarak odaya girmesi oldu. Ne kadar uğraşsalarda Buğlemin ağlaması dinmiyordu. Baran kucağındaki kızının saçlarını öpdü.

BİR Tek Sen(Töre)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin