Hayat çok qarip değil mi? Belkide ömür boyu bir-birlerini tanımayacak olan insanlar öyle bir yerde öyle bir anda karşılaşıyorlar ki, hayatları sonsuza kadar birleşiyor.
Ömer sabahın ilk ışıklarıyla kalkmışdı yatakdan. Bütün gece heyecandan uyuyamamışdı orası ayrı. Telefonu çıkarıp Zelali aradı. İkinci çalışında açıldı telefon.
"Zelal uyandın mı?"
"Evet"
"Ne yapıyosun?"
"Kahvaltı ediyorum sen?"
"Ben daha inmedim. Heyecandan elim-ayağım bir-birine girdi"
"Birde bana sor. Ölücem heyecandan"
"Ölme. Sen daha lazımsın bana. Ölmene dayanamam"
Zelalin yüzünde anında bir gülümseme belirdi.
"Tamam ölmem merak etme"
Masal gözlerini bu kez de mide bulantısıyla açmışdı. Hızla yatakdan kalkıp banyoya koşdu. Masalın kalkmasıyla uyanan Baranda kalkdı yatakdan. Yanına gidip Masalın saçlarını arkada topladı. Masal ayağa kalkıp yüzünü yıkadı. Baranda sessizce onu izliyordu. Masal Barana döner-dönmez Baranın dudakları örtdü dudaklarının üstünü. Masal kollarını Baranın boynuna doladı. Bir süre sonra ayrıldılar. Baran alnını Masalın alnına yasalıyıp konuşdu.
"Meleğim neyin var? Hastamısın?"
Masal kafasını kaldırıp Barana bakdı. Bir süre düşündükden sonra cavapladı Baranı.
"Galiba. Üşütmüşüm biraz herhalde"
Baran sarılıp saçlarını öpdü.
"Dikkat et be güzelim. Sen hasta olunca benim güneşim sönüyor sanki"
Masal biraz daha sırnaşdı Barana.
"Tamam merak etme. Hadi hazrılan bugün düğünümüz var"
Barandan ayrıldıldan sonra odadan çıkıp Buğlemin odasına yöneldi. Buğlem çokdan uyanmış bugün giyiceği elbiseye bakıyordu. Annesini görünce koşup sarıldı.
"Annee"
Masal hemen kucakladı minik kızını.
"Meleğim ne zaman uyandın?"
"Şok olmadi anne. Ne şaman gidicez Zelal abyaya"
"Önce inip kahvaltını et bakalım. Sonra giyinir gideriz tamam mı?"
"Tamam"
Buğlem koşa-koşa aşağa indi. Her kes sessiz sakin kahvaltısını etdikden sonra hazırlanmak için odasına çıkdı. Önce Zelalerin evinde dini nikah kıyılacakdı. Ardından Zelali alıp eve geliceklerdi. Düğün konağın bahçesinde yapılacakdı.
Masal aynadan üstünü kontrol ederken arkadan beline sarılan ellerle gülmsedi.
"Çok güzelsin"
"Teşekkür ederim. Sende çok yakışıklı olmuşsun"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR Tek Sen(Töre)
Teen FictionAilesinin bütün baskılarına rağmen onların değil kendi istediği kadınla evlenmişdi. 3 Yıllık evli çiftin mutluluğuna herkese bela olam töre kara bulut gibi çökecekdi. Peki onların aşkları her şeyi yene bilecekmiydi? Yoksa onlarda töreye yenilecekler...