Buğlem Naz Barım
"Adıyla büyüsün İnşallah"
Amin dediler hep bir ağızdan. Her kes çıktıkdan sonra 3 kişi kaldılar içeride. Baranın yardımıyla Masal emzirdi kızını. Ardından Baran alıp küçük beşiğine koydu.
"Güzelim sende çok yoruldun. Uyu hadi"
"Sende gel yanıma. Senssiz uyuyamam"Baran yatağa geçip Masala sarıldı. Masal başını sevdiği adamın göğsüne koyup gözlerini kapatdı. Uykuya yenik düşerken hatırladığı son şey saçında dolaşan ellerdi.
Masal Buğlemi emzirdikden sonra dikkatlice yatırdı beşiğine. Baran uyuyordu. Parmaklarını kızının pamuk gibi yumuşak yanağında gezdirdi.
"Saçlarına baharları tak kızım. Gülüşün güneş ellerin umut olsun. Seni ne zamandır bekiliyorduk . Aramıza hoşgeldin miniğim"
2 gün sonra
Masal son kez üstünü kontrol etdi. Bu gün hastaneden çıkıyolardı. Beşiğe yaklaşıp melekler gibi uyuyan kızına bakdı. Anneydi artık o. Bu çok başka bir hissdi. Minicik bir canının sizin sevginizle büyümesi, size ihtiyacı olması. Anne olmak zordur. Doğurmakla anne olunmaz sadece. Anne demek evladı için her zorluğa göğüs germek demek. Onun gözünden akacak tek damla yaşa tüm dünyayı ateşe vermek demek. Anne olmak her kişinin harcı değil.
"Meleğim çıka biliriz"
"Tamam"Masal kızını dikkatlice kucağına aldı. Baranda çantaları alınca çıktılar odadan. Dışarda onları büyük bir kalabalık karşılamışdı. Buğlem bebeğin doğdunu öğrenen her kes gelmişdi. Ömerin yardımıyla arabanın yanına vara bildiler. Masal arakaya oturdu. Baranda arabaya binince konağa doğru yola koyuldular.
Konağın önünde de hastanedeki gibi bir kalabalık vardı. Baran arabadan inip Masalın kapısı açdı. Baran kızını kucağına alınca Masalda indi arabadan. Konağın kapısından içeri girdiler. Fettah ağa yaklaşıp torununu aldı kucağına. Dilanı kucağına verdiklerinde ne hissetmişdiyse şimdi bin katını hisediyodu. Torun evlatdan daha tatlıdır derlerdi de inanmazdı. Kızdı o an kendine. Ağa dediğinin oğlan çocuğu olmalı diyip durdu hep. Kendisin de bir kızı yokmuydu. Sorsalar Ömerden Barandan daha çok seviyordu Dilanı.
"Hoşgeldiniz oğlum"
"Hoşbulduk baba"
"Kızım. Sana çok teşekkür ederim. Bena böyle güzel bir torun verdiğin için"Masal Fettah ağanın sözlerine hem şaşırmış hem mutlu olmuşdu. Gülmsedi.
"Ee hadi başlasın ziyafet ne bekliyoruz?" dedi Ömer sabırsızca.
"Oğlum önce bebeğin kulağına ezanı okuyalım sonra"
Baran Masala bakdı. Masal gülmseyince babasına döndü.
"Baba ezanı kulağına sen okurmusun?"
Fettah ağa başını salladı usulca. Mutlu etmişdi bu onu.
Bebeğin kulağına eğildi önce sağ kulağına ezanı okudu.
Allahu Ekber
Allahu Ekber
Allahu Ekber
Allahu Ekber
Eşhedû en lâ ilâhe illallah
Eşhedû en lâ ilâhe illallah
Eşhedû enne Muhammeden resulullah
Eşhedû enne Muhammeden resulullah
Hayya ale-salah
Hayya ale-salah
Hayya alel-felah
Hayya alel-felah
Allahu Ekber
Allahu Ekber
Lâ ilahe illallah
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR Tek Sen(Töre)
Teen FictionAilesinin bütün baskılarına rağmen onların değil kendi istediği kadınla evlenmişdi. 3 Yıllık evli çiftin mutluluğuna herkese bela olam töre kara bulut gibi çökecekdi. Peki onların aşkları her şeyi yene bilecekmiydi? Yoksa onlarda töreye yenilecekler...