"Liame vstávej!" Probudilo mě bušení na dveře. S povzdechem jsem vstal a odemkl dveře "co je?" Zeptal jsem se ne příliš nadšeně Cheryl "za chvíli jdeme na ten výlet a my si ještě můžeme užít" řekla a chtěla se mi vrhnout na rty "nemám náladu" řekl jsem jen, ustoupil a šel se připravit do mého pokoje "co ti přelétlo přes hlavu?" Řekla a šla zamnou "nic jen teď nechci nevím co je těžkého na tom to pochopit" odpověděl jsem a začal se převlékat
"chci dát veřejně že jsem těhotná" prolomila minutu ticha, prudce jsem se na ní otočil "proč jako? U malého jsi to taky nevydala a až když jsi byla v několikátém měsíci tak to odhalili paparazzi"
"Protože jsem skvělá matka a chci se ještě pobavit" ušklíbla se "Cheryl o tomhle mám právo rozhodnout i já" zavrčel jsem "ale ale kdopak se nám to tu zlobí?" Řekla pobaveně a šlo vidět jak moc si užívá tuhle situaci "Cheryl chci vědět zda to dítě vůbec je moje a na to mám nárok" řekl jsem vážně "koho by bylo jiného?"
"Cheryl proste mi dej čas" vydechl jsem "nechceš aby to ta holka věděla?" Ušklíbla se "logicky" odpověděl jsem "stejně to s tebou nemyslí vážně Liame, je ještě mladá a neví co chce" řekla "myslím, že narozdíl ode mě je zodpovědná a normální" odsekl jsem a šel za Bearem. V téhle chatce byl nejnormálnější.
"Jde ti to s naším synem" řekla Cheryl "naším? Notak Bear je skvělý dítě, ale moje není" řekl jsem v klidu "tady ho máš" dodal jsem raději a podal jí ho. Potom jsem zamířil ven.
Raději jsem šel mezi fanynky, které seděli v kruhu připravené.
"Táborák by jsme mohli udělat" souhlasil jsem když to holky navrhovali. Oni začaly vymýšlet jaký songy by jsme si tam mohli zazpívat. Po dlouhé době čekání přišli všichni. Dokonce dorazila i Cheryl s malým.
"Jsi si mohl vzít batoh" poznamenala a podala mi ho, jen jsem poděkoval. Neměl jsem na ní a její výlevy náladu."Tak jo půjdeme všichni do města. Půjdeme poměrně hezkou cestou která je přes les, louky a celkově přírodu. Doufám, že všichni máte všechny důležité věci. Jinak budeme moci asi jít jestli jsme všichni" vzal si proslov Harry. Všichni ho bedlivě u toho poslouchaly.
Šel jsem jako první. Už od začátku cesty jsem se bavil s holkama. Nevnímal jsem kde je Cheryl. Upřímně mi bylo jedno zda šli či ne.
Pohled Emmy
"Jaký ti to je když ti kolem přítele běhá miliarda fanynek?" Zeptala se tiše ale zato vysmívajíc se Cheryl.
"Jsou to fanynky nemohu jim v tom bránit" řekla jsem v klidu "tebe si ani nevšiml" pokračovala "a co má dělat? Má se tady na mě před všemi vrhnout? Je jasný, že když má furt fake vztah s tebou že nemůže řešit teď mě veřejně " odpověděla jsem a raději šla k Niallovi. Ten se také bavil s fans, ale bylo to o jídle. Lepší poslouchat to než Cheryl a její hloupé kecy."Harolde já tě zabiju!"vyjekl Louis a najednou šlo vidět jak Harry zdrhá a mokrý Louis za ním. Ať mi netvrdí že nejsou přerostlí děti.
"Jsi v pohodě?" Šeptl směrem ke mě Niall když se holky začaly o něčem bavit "Cheryl zas měla nějaký kecy jinak pohoda" pousmála jsem se "večer můžeme pokecat, dáme kakao a v klidu si můžeme popovídat" navrhnul a já přikývla na náznak souhlasu.
Já se poté přidala k mé kamarádce a povídala si po zbytek cesty s ní. Snažila jsem se nevnímat Cheryl a její věčné poznámky nebo jak se baví s ostatními holkami o jejím vztahu s Liamem.
"Tak jsme tady. Teď si uděláme menší prohlídku a pak dáme rozchod s tím, že si to tady můžete projít nebo si něco koupit nebo tak" řekl Liam když jsme došli k cíli.
Vyhledala jsem jeho pohled a on se na mě rychle usmál. Šla jsem co nejblíže k němu."Snažil jsem se společně s kluky zjistit co nejvíce informací tak snad budeme schopný vám něco předat" zasmál se a rozešel se. Šel rychle ale já se snažila s ním udržet krok "dobrý?" Zeptal se lehce "dá se to" pousmála jsem se "chceš si o tom promluvit?" Zeptal se ale já zakroutila hlavou. On si povzdechl a nijak dál to nemohl komentovat.
ČTEŠ
Tábor / One Direction
FanficSouhlasila jsem . Říká se , že v manželství či ve vztahu se musí dělat kompromisy . Řekla bych , že to platí i mezi nejlepšími kamarádkami . Kvůli mé BFF jsem udělala kompromis . Nejsem na to pyšná , ale jedu na tábor kde bude ta její mikovaná skup...