"Zlato co blbeš ? Za tebe se nestydím to opravdu ne " řekl zmateně a políbil mě , ale já ho od sebe odstrčila . Přišla jsem si prostě blbě a přišlo mi že se za mě prostě stydí .
"Co blbnu ? Vždyť od začátku našeho vztahu se skrýváme , nechceš mi říct ani příjmení nic prostě jako kdyby jsi byl vrah nebo něco takového . Neříkám že musíme na všechny sociální sítě cpát naše fotky i když nemáš ani Facebook ale to je vedlejší . Prostě nepřijde mi , že jsi ke mě upřímný . Nebo máš prostě přítelkyni nebo manželku a jen mi to celou dobu tajíš ? " řekla jsem všechny mé myšlenky a on mě objal .
"Lásko nechtěl jsem aby jsi se takhle cítila a tohle myslela , ale můj život je komplikovaný . Jednu věc ti mohu říct na sto procent . Žádnou přítelkyni či manželku nemám. Mám tebe a miluju tě a doufám že ty budeš má budoucí manželka a ne žádná jiná " řekl mi a já prikyvla na souhlas , ale přišlo mi že mi pořád něco tají
"Co jsi dělala na notebooku ?" Zeptal se a kývl na notebook který jsem měla na stole plus si mě přitáhl k sobě a zezadu mě objal .
"Jen takovou nepodstatnou věc " odpověděla jsem mu a mávla nad tím rukou . "Aha " zasmál se a začal můj krk obsypávat polibky a dost to šimralo vzhledem k tomu , že nebyl oholený .
"Ty jsi zase nadrženej jo ?" Zasmála jsem se když mě schodil opatrně na postel a sedl si na mě a začal ze mě stahovat tričko . "Jo " uculil se nevinně a tričko odhodil někam do mého pokoje . Pak mi jednou rukou rozepl podprsenku a ta skončila kdo ví kde stejně jako zbytek mého oblečení . Zasmála jsem se jelikož jeho nadržený pohled je vždy dost vtipný . Schodila jsem ho na postel a sedla si na něj a napodobovala jsem ho , ale u boxerek jsem byla co nejpomalejší a ano dělala jsem to naschvál . On vydával nadržený stony a zrychleně dýchal nakonec jsem mu je sundala a odhodila někam do mého pokoje . Nakonec jsme si to rozdaly a je pravda , že jsme měly několik kol , ale tak stává se .
"Liame blíží se prázdniny co budeš dělat ?" Zeptala jsem se ho a ležela mu v náruči a podívala jsem se na něj . "Budu muset pracovat ale srpen mám volný takže by jsme něco mohly podniknout co ty na to ?" Navrhl a já začala přikyvovat jako blázen . "Samozřejmě že ani jen nevím co " řekla jsem se smíchem .
"No už jsem to vyřešil za tebe a vlastně i za mě " zasmál se a podal mi sněhově bílou obálku . Nechápavě jsem se na ní podívala a vzala si jí do rukou . Opatrně jsem jí otevřela a viděla jsem letenky . Vyndala jsem je a nevěřila vlastním očím .
"Vím že jsi chtěla už dlouho do Ameriky a k moři tak tam jedeme " usmál se a já přikývla . "Muselo to být děsně drahé " řekla jsem jelikož tam byl i papír od hotelu co byl dost luxusní .
"Nebylo to pro mě zas tak drahé to mi věř " usmál se a já přikývla a byla jsem pořád z toho mimo .
Takže nová kapitola , snad se líbí 😊❤️
ČTEŠ
Tábor / One Direction
FanficSouhlasila jsem . Říká se , že v manželství či ve vztahu se musí dělat kompromisy . Řekla bych , že to platí i mezi nejlepšími kamarádkami . Kvůli mé BFF jsem udělala kompromis . Nejsem na to pyšná , ale jedu na tábor kde bude ta její mikovaná skup...