7. Kapitola

1.5K 87 24
                                    

Šli jsme do tábora , kde bylo opravdu hodně táborníků tedy spíše upištěných holek . Ironie je , že ani nevím jak ti kluci vypadají a ani neznám jejich jména . Neučila jsem se to a víte proč ? Dle mého názoru to je zbytečné se učit něco co nebudu v mém životě potřebovat . Došly jsme k nějaký holce , která se nás s Am okamžitě ujala .

"Ahoj tak vítejte na táboře . Určitě máte otázku , kde jsou kluci , ale jsou v táboře to se nebojte jen se ukážou později . A mám otázku jak se jmenujete ?" Usmála se a byla až moc energická narozdíl ode mě . Amy se ihned culila jak magor a řekla naše jména .

"Dobře jste v týmu u Liama Payna a máte chatku vedle něj jinak číslo chatky je dvacet " usmála se a podala mi klíče tedy spíše jeden klíč na kterém byli nějaké přívěsky .

"Super " vypískla nadšeně Am a sebrala mi ten klíč a já dala nad jejím chováním oči v sloup . Přijde mi , že nás celkem strapňuje , ale bohužel tady jsem asi jediná normální já . Ty kluci stejně budou jen namachrovaný celebrity co si myslí , že jsou dokonalý a ty všechny holky  po nich prostě klasicky slintají .

"Chápeš že budeme v týmu s Paynem a máme vedle něj chatku?" Řekla nadšeně a skákala jak nějaký raněný zajíc . "Chápu , ale také chápu že je to pouze člověk " ušklíbla jsem se a ona začala kroutit hlavou na nesouhlas . "Je děsně sexi " namítla a já raději nic neřekla a šla směrem k chatkách a hledala číslo dvacet . Nakonec byla na konci všech chatek tedy skoro na konci . Ta poslední byla nějakého jiného Liama než znám já .

"Tady to je " řekla jsem a vzala jí klíče a s kufry jsem šla na menší verandu , kde byla venkovní sedačka . Jednou rukou jsem odemkla a podržela si dveře a šla dovnitř s mými věcmi . Dost jsem byla překvapená , že je to tady tak velký a luxusní . Byla to obrovská místnost a na začátku byl botník a věšák na věci a pak tak byl něco jako obývák prostě tam byla sedačka a na zdi byla televize . Šla jsem dál a otevřela první dveře a tam byl první pokoj kde byla jedna postel a skříň plus ještě nějaký stůl a židle a dekorace . V druhém pokoji bylo to samé a mezi pokoji byla jedna společná koupelna . Nevadilo mi , že se o ní budeme dělit to opravdu ne .

"Takže jdu si do svého nového pokoje " zasmála jsem se a šla do jednoho z pokojů , odnesla jsem si tam věci a sedla si na postel , musela se usmàt nad zprávami co mi můj Liam poslal . Je opravdu skvělý . Odepsala jsem mu a ještě nějakou dobu jsem si s ním psala . Pak napsal , že musí jít pracovat , chápala jsem ho a rozhodně jsem na něj nebyla naštvaná jelikož jsem to chápala .

Vstala jsem z postele a mobil si dala do zadní kapsy u kalhot . Rukou jsem si prohrábla vlasy a šla jsem za Am a ona telefonovala a všem se chlubila , kde je . Nemělo smysl na ní mluvit, protože je ve svém světě jménem One Direction . Povzdechla jsem si a rozhodla se , že se půjdu projít . Vyšla jsem na verandu a viděla jsem u té poslední chaty osobu , která je až moc podobná mému přítely .....

Takže pokračování příště  a snad se vám líbila dnešní kapitola 😏❤️
Jinak nevím jak budou vycházet teď kapitoly jelikož jsem na chatě ale pokusím se co nejvíce vydávat 😊❤️

Tábor / One Direction Kde žijí příběhy. Začni objevovat