30. Kapitola

838 54 6
                                    

Pohled Liama :

Neustále jsem chodil po pokoji a přemýšlel nad tím co jsem provedl . Nechápu že jsem to udělal . Že jsem prostě podvedl holku kterou miluji . Holka jako Emma si nezaslouží kluka jako jsem já . Neboli debila , který jí při první příležitosti podvede . Neustále jsem na sebe naštvaný . Kdybych nebyl na táboře , kde mám zodpovědnost za nezletilé , tak bych se šel opít . Neříkám , že jsem se tady již neopil každopádně nechci zbytečné problémy a že už teď jich mám hodně nemusím zmiňovat .

"Zlato děje se něco ?" Zeptala se sladce Cheryl co vešla do mého pokoje aniž by zaklepala či bych jí to dovolil . " neříkej mi zlato " zavrčel jsem a nelíbil se mi fakt , že tu byla a ještě k tomu , že se posadila na mojí postel . "Budu ti tak říkat vždyť jsme partneři " uculila se a já se ušklíbl "myslíš si , že spolu chodíme ?" Zeptal jsem se jí pobaveně . "Ano "

"Jsi naivní o tebe bych si neopřel ani kolo " odsekl jsem naštvaně . "Zajímavý je , že ještě nedávno by jsi o mě opřel cokoliv . Každopádně měníš názory . Laskavě si uvědom co chceš Liame " . "Víš co chci ?!? Chci aby jsi vypadla z mého pokoje a laskavě mě už nechala na pokoji !" Vykřikl jsem dost hnusným tónem , viděl jsem jak se jí zalesklo v očích , ale vstala . "Promiň že ti tu překážím . Myslela jsem , že jsi jiný hold jsem se spletla " řekla , setřela si slzy a chtěla odejít . "Ne , promiň nemyslel jsem to tak " řekl jsem a chytil jí plus jí objal.  " Proč mi tak pleteš hlavu ?" Zeptala se a pak se mi vytrhla a odešla kdo ví kam . Povzdechl jsem si a skočil do postele  .

Pohled Emmy :

Je večeře a já se podívala ke stolu , kde sedí kluci . Jsou tam všichni . Tedy téměř všichni . Chybí tam Liam nevěděla jsem co se děje takže jsem byla nervózní a neustále se rozhlížela . Vyhledala jsem oční kontakt s Niallem a podívala jsem se na ním pohledem zda něco neví o Liamovi , on lehce pokrčil rameny což byl jasný důkaz toho , že to neví . Povzdechla jsem se a jen se přehrabovala v jídle . Po chvilce , kdy mi bylo jasné , že nic nesním jsem odnesla tác s jídlem a chtěla odejít . "Po večeři chci něco říct " řekl Harry čímž mě zdržel. "Harry upřímně mě to nezajímá jdu za Liamem " odsekla  jsem potichu aby mě slyšel jenom on a kluci   . Upřímně drby se tady šíří rychle a prostě nechci aby se něco prozradilo dříve než by mělo .

"Mělo by tě to zajímat " zamumlal . "Jenže nezajímá " řekla jsem a s těmito slovy jsem opustila jídelnu .  Opravdu mě nezajímalo co chce říct navíc stejně se to dozvím ať se děje cokoliv . Šla jsem k chatce Liama a Cheryl , zaklepala jsem protože přeci jen nebylo by dobré tam jen tak z ničeho nic vtrhnout . Bohužel se nestalo nic . Doslova . Skousla jsem si ret a pomocí kliky jsem otevřela vchodové dobře . Rozhlédla jsem se a musela jsem se pousmát nad Liamem co hlídal malého Beara a vypadal že brzy zešílí . Snažil se ho utišit jelikož plakal , ale nedařilo se mu to . V tom zmatku si mě ani nevšiml což pro mě v tuto chvíli bylo výhodné . Chvíli jsem ho pozorovala , ale pak už mi obou bylo líto a šla jsem za nimi . Liam se zatvářil překvapeně , když mě uviděl , ale chtěl mě políbit . Já mu uhnula a vzala si od něj Beara , nechtěla jsem aby plakal a tohle bylo lepší . Upřímně malé děti mám opravdu ráda , takže jsem si to užívala . Na zemi jsem uviděla dudlík , který mu asi vypadl z pusinky . Opatrně jsem se sehla a s Bearem v náruči jsem šla k umyvadlu dudlík umýt . Jakmile jsem měla jistotu , že je čistý jsem ho utřela a dudlík mu opatrně dala do pusinky . On se během chviličky uklidnil a já ho dala do postýlky a nezapomněla přikrýt peřinkou .

"Jak jsi věděla že chce dudlík ?" Zeptal se Liam co mě sledoval a byl dost překvapený . "Intuice zlato " uculila jsem se . "Dobře takže až se jednoho dne rozhodneme pro miminko tak se nemusím bát , že by jsme to společně nezvládli " řekl a já byla překvapená . "Nevěděla jsem,  že by jsi se mnou chtěl miminko " .

"Chci . Em reálně kdybych s tebou nechtěl budoucnost tak s tebou nejsem . V mém životě jsi strašně moc důležitá a nechci o tebe nikdy přijít . Nejsi jako ostatní holky ..- " chtěl pokračovat , ale já ho vyrušila "nejsem jako ostatní holky takže mi tím naznačuješ , že jsem chlap ?" .

"Cože ? Ne , to ne " vypískl "jen se nechováš jako ostatní holky , které se mnou byli pouze kvůli slávě či penězům . Víš je hrozný , když někdo miluje více tvou kreditku než tebe " uchechtl se . "Každopádně ty taková nejsi a jsem za to dost rád " dodal a políbil mě . Polibek jsem prohloubila a on si mě přitáhl k sobě za boky , já jsem dala své ruce za jeho krk a užívala jsem si to.  "Budeš skvělá máma jednoho dne " usmál se a já se také usmála " a ty zas skvělý táta " načež se pousmál a přikývl . Vypadal jako kdyby ho něco trápilo , ale nevypadal na to , že by to chtěl probírat což plně chápu a respektuji jelikož bych z něj stejně nic nedostala jak ho znám . Bohužel .

Tábor / One Direction Kde žijí příběhy. Začni objevovat