tanışma sebebi olan tablo.

330 22 5
                                    

clean_0828: artık benden kurtuluşunuz yok

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


clean_0828: artık benden kurtuluşunuz yok.bu yer bir harika! @bk_arta

bk_arta : teşekkürler,yine bekleriz ;)

İki genç ayni ortamda olmalarina rağmen Instagram üzerinden konuşmalarına gülümsemekle karşılık verirken Sejeong oturdukları masadan kalkıp elini uzattı."Kim Sejeong,memnun oldum ayrıca bu mükemmel tablo için de sağol" Byeong'da kalkınca el sıkıştılar. "Jo Byeong kyu.Ben de memnun oldum"

Sejeong arkasını dönüp gidecekken son bir kez seslendi. "Bu arada,kaç kez söyledim bilmiyorum ama geri geleceğim,buraya bayıldım"

Sejeong'un geldiğinden beri kırk kere söylediği şeyleri kırk birinci kez söylemesiyle Byeong kyu tebessüm etti. "Bekliyor olacağım".

Dükkandan çıktığında elindeki tuvale son bir kez daha baktı ve Byeong'un yeteneğine bir kez daha hayran kaldı.Nasıl bu kadar güzel bir şey ortaya çıkarabilmişti?

Elindeki tuvale bakarken karşısından ona doğru koşan hayran yığınını farketmemişti bile.Hayran kitlesi üstüne doğru gelirken tabloyu kavradığı gibi koşmaya başladı.Ara sokaklardan birine girdiğinde rastgele bir apartmana saklandı.

İzini kaybettirdiğini düşünürken birinin bağırışını duydu "burada olmalı koşun".Tam kaçmak için yerinden çıkacakken tanıdık bir ses daha geldi "buraya gelin Sejeong burada!" Kimdi bu sejeong'un hayatını kurtardığından haberi olan ya da olmayan kişi?

Sejeong yavaşça başını çıkardığında Byeong'un ona göz kirptigini gördü.Hayatı kurtulmuştu onun sayesinde.Eğer o olmasaydı belki de o hayran yığınının arasında kaybolacak,belki de aralarına kaynamış antiler ona zarar verecekti.

İşaret dili biliyor olmasını ümit ederek Byeong'a teşekkür etti.Neyse ki Byeong'da ona işaret dili ile karşılık verdi.Şimdi ise genç adama borçlanmıştı.

Kimsenin onu izlemediğinden emin olduğunda saklandığı yerden çıktı ve hastaneye doğru ilerlemeye başladı.

Yatakta telefonla oynayan minik kızın yanına geldiğinde ona aldığı şekeri uzattı.

"Selam min-yeon nasılsın?"

Bu zavallı küçük kız hem duyamıyor,hem de konuşamıyordu.duyma yetisi cihazlar ile biraz daha iyileştirilse de normal bir insan gibi olmuyordu.Sejeong ise bu minik çocuğun tedavi masraflarını karşılayan iki kişiden biriydi.

Kızın durumu gittikçe kötüleştiğinden Sejeong olur da belki işe yarar diye her gün gelip onu ziyaret ediyordu.

"İyiyim,sen nasılsın?şeker için teşekkürler" işaret dili ile cevap verdiğinde sejeong gulumsedi.

Min-yeon daha 8 yaşında olmasına rağmen büyükleriyle nasıl konuşacağını çok iyi bilen,saygılı bir çocuktu.Zavallı kız sağlık sorunları yetmiyormuş gibi bir de yetimdi.Sejeong yaşı biraz daha ilerleyince onu evlat edinmek istiyordu fakat şuan mesleği idollukken bu onun için çok zordu.

"Ben de iyiyim,gezmek ister misin?hem sana bugün olanları anlatırım"

Geçen günlerin ardından min-yeon'la konuşmak Sejeong'u öylesine rahatlatmıştı ki saatin farkına varmamıştı.Min-yeon'un yatağına dönmesi gerekiyordu.Sejeong uyuyana kadar başında bekledi.Küçük kız uyuduktan sonra da üstünü örtüp eve döndü.

Eve gelip rahat pijamalarını giydi ve yatağına uzandı.Yapacak çok işi vardı ama çok yorulmuştu.Belli ki yarın baya dolu olacaktı.Aynı zaman da Byeong'a borcunu nasıl ödeyeceğini düşünüyordu.

Yarın akşam dolu olmasına rağmen bütün planlarını iptal etti,yapması gereken işleri sıkıştırdı.daha sonra da Byeong'a mesaj attı.Numarasını almamıştı ama Instagram hesabını biliyordu.

bk_arta

Byeong,selam.Ben Sejeong bugün yaptığın şey için minnettar olduğumu belirtmek istiyorum ve sana borçlu hissediyorum.mümkünse borcumu ödemek adına,yarın akşam bir yemek yiyebilir miyiz?Ben ısmarlıyorum!

bk_arta

Selam Sejeong,kusura bakma ama yarın akşam çok doluyum.iki gün sonrasina yetiştirmem gereken birsürü tablo var.Yine de teşekkürler!Ayrıca borçlu hissetmene de gerek yok,kim olsa aynı şeyi yapardı.

Hadi ama,lütfen.bütün planlarımı iptal ettim ve yapmam gereken herşey birbirine girdi.Eğer gelmezsen boşa gider,lütfennn

bk_arta

Peki, gelirim ama tabloları yetistiremezsem sorumlusu sensin ;)

Sana güveniyorum yaparsın, fighting💪🏿

bk_arta

Zenci emoji?bayılırım

Yanlıslikla olmuştu ama öyle olsun,bundan sonra kullanırım.gorusuruzzz


bk_arta

Görüşürüz Sejeong

Veeeee bölüm sonuuuuuu okunmasıni o kadar çok istiyorum ki umarım başarabilirim.554 kelimeyle bitiriyorum ileride bu sayıyı arttiracagim.tutmazsa da silmeyi düşünmüyorum,anı olarak kalsın.yazmaya bayılıyorum ve bu benim topluma açtığım ilk yazım olacak,iyi okumalarrrr


every night//kim sejeong & cho byeong kyuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin