"byeong ben annemi salona götüreceğim sonra bir bahaneyle kapıyı açacağım sende koşarak çıkacaksın tamam mı?"
Byeong telaşla başını salladığında dolaba girdi.
sejeong kapıyı açmış,annesini karşılamıştı.
"hoşgeldin,neden haber vermedin birşeyler hazırlardım"
"yeme beni Sejeong,yumurta kır desem evi yakarsın"
annesi eşyalarını koymak için Sejeong'un odasına ilerkeyecekken durdurdu onu.
"salona geçelim,sohbet ederiz"
"eşyalarımı koyayım,geçeriz"
"gerek yok ben hallederim sonra hadi"
kızının inadına alışık olduğundan kabul edince geçtiler.
"bensiz idare edebiliyor musun?"
dediğinde sejeong başını salladı.
"hem de nasıl,geçen gün bir kurabiye yapmışım offf çok güzeldi"
annesi inanmamış gibi kaşlarını kaldırdığında Sejeong mutfağa gidip kurabiyeleri getirme bahanesiyle hızlıca giriş kapısını açtı.odaya girip Byeong'u çağırdığında ikisi birlikte sessizce koşarken bir ses duyuldu.
"Sejeong,bu çocuk kim?"
stresten ölmek üzereyken duruşlarını düzeltmiş,elleri belinde onlara bakan kadını izliyorlardi.
"şey..."
"şey?"
"şey...o benim şeyim"
"neyin?"
Byeong fısıldadı.
"biz neyiz?"
Sejeong aydınlanmış gibi güldü.
"sevgilim,Byeong kyu.Tam da seninle tanışmaya geliyordu,öyle değil mi?"
Byeong büyümüş gözlerle Sejeong'a bakarken gülümsemeye çalışıyordu.
"bunu kastetmemiştim ama..."
Sejeong byeong'un koluna vurduğunda
"ha,evet öyleydi.merhaba efendim.Ben Cho Byeong Kyu."
kadın sinirli gibi görünürken bir anda kahkaya atmaya başladı.
"Tanrım,çok komiksiniz.Hadi gelin,tanıştır bizi Sejeong"
annesi önden gittiğinde Sejeong ve Byeong da şaşkın şaşkın peşinden gittiler.
"ee ne zamandır sevgilisiniz?"
sorular başlamışken ilk soru bile onları zorlamisti.byeong lafa atlayınca Sejeong tam konuşacakken sustu.
"2 aydır."
büyümüş gözleriyle Byeong'a bakıyordu Sejeong.Annesi ise hâlâ gülüyordu.
"Sejeong,bu kadar uzun zaman oldu ve sen bana söylemedin mi?yok artık."
o ise hâlâ Byeong'a bakıyordu.
"anneciğim,senin gelmeni bekliyordum.yüzyüze tanışın istemiştim"
birkaç dakika daha sohbet ettiler.kadının "nasıl sevgili oldunuz?kim çıkma teklifi etti?sana iyi davranıyor mu?"gibi soruları onları delicesine zorlarken atlatabilmişlerdi.
kadın koltuktan kalktı yavaşça.
"Sejeong,ben artık gideyim.iyi geceler,Byeong tekrar görüşelim.kızıma iyi bak,görüşürüz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
every night//kim sejeong & cho byeong kyu
Fanfictionkim sejeong evinin duvarına tam uyacak mükemmel tabloyu bulmakla beraber,hayallerindeki kişiyi de bulmuştu.