"ya gel öpücem işte alnından"
Sejeong dakikalardır Jihyo'ya övgüler yağdırıyor,Jihyo ise bıktığı için kaçmaya çalışıyordu.
"Tamam anladım çok seviyosun beni ama saat 13.30,Byeong'un yanına gidip ikna etmen lazım.Sen şirketi ikna ettik diye gerisi kolay saniyosun ama o çocuk kolay kolay kabul etmeyecek gibi geliyo bana"Sejeong Byeong kyu'nun hemen kabul edeceğinden emindi.Suphesi yoktu.
"Şomağzını açma Jihyo uçarım sana burdan,çıkıyorum şimdi hazırım zaten bı öpüp gidecektim izin vermedin" triple kapıyı çarpıp çıktı.
Byeong kyu gece boyunca birsürü sipariş hazırladığı için uyuyamamıştı.uykulu uykulu dükkanı beklerken telefonla oyalanmanin iyi geleceğini düşündü.
Aniden anasayfa ekranına düşen haberlerde ismini görünce tikladi.Onun ismi neden magazin sayfalarında geçiyordu?
Kim Sejeong'un uzun zamandır gizlediği erkek arkadaşı Jo Byeong Kyu muydu?
Jo Byeong Kyu ve Kim Sejeong sevgili mi?Fotoğraflardaki kişi tablolarıyla tanınan Jo Byeong Kyu mu?
Bunlar sadece birkaç tanesiydi.Magazin sayfalarındaki haberler, hızla yayilmisti.Instagram'da atılan postlarda da tebrik edenlerde vardı,Byeong'a ağzına geleni söyleyen de.
Şaşkınlıktan ne yapacağını bilemiyordu.Ölmeyi hakettiğine dair yorumlar bile vardı.Neden bu kadar abartıyorlardı?Toxic fanları hiç anlamamıştı,anlayacağini da düşünmüyordu.
Ölüm tehditleri onu korkutmuyordu çünkü böyle şeylerin hep olduğunu biliyordu.Böyle insanlar sadece yazmak için yazar,en fazla 12-13 yaşlarında çocuklar olurlardı.
Tam o sırada Sejeong girdi içeri."Sejeong?"dedi ve oturmasını işaret etti."selam"
Byeong hemen telefonunun ekranını gösterdi.Rastgele bir haberin yorumalrını açmıştı."Herşeyi açıklayacağım.İnan bana,çözüm yolu bile var."
"Çözüm yolu mu?"Byeong anlamiyordu."öncelikle çok özür dilerim,benim hatam.Daha dikkatli olmalıydim.Gelen linçler hakkında da,normalde bu kadar toxic fanım yok gerçekten.Sirf fanlarım ve benim adımı lekelemek için fanim gibi davranıp beni rezil etmeye calisanlar bile var."
"Sorun değil,zaten ben teklifini kabul ettiğimde kendimi herşeye hazırlamıştım."diyip tebessum etti.Byeong gulsede Sejeong başını eğdi.Utanmisti.
Bunu farkedince hemen elini Sejeong'un masadaki elinin üzerine koydu Byeong Kyu."üzülmen için söylememiştim,özür dilerim"Sejeong başını olumsuz anlamda salladı."Hayır,sadece başına bunları actigim için çok çok özür dilerim"
Byeong Sejeong'u rahatlattıktan sonra Sejeong dizi olayını anlatmaya başladı.
"Nasıl fikir?Hem benim mesleğim kurtulacak,hem senin için iyi olacak hem de dedikodular ortadan kalkacak bir taşla üç kuş"Sejeong heyecanla anlatsa da Byeong çok sıcak bakmamıştı konuya.
"Sejeong,üzgünüm ama-"
"Hemen karar vermene gerek yok,düşün eminim sen de istersin."
"Hayır,ben yapamam.Hem hiç deneyimim yok,hem de oyunculuk bana göre kolay bir meslek değil.Dukkan ile aynı anda ilerletemem,yıllardır çalıştığım ve hayatımın parçası olan dükkanı da kapatamam."
Beklediği cevabı alamayan Sejeong hem kızmış,hem de üzülmüştü.
"Ama"
"Ama yok Sejeong.yapamam,senin mesleğini de çok sevdiğini biliyorum ama başka bir yol bulmaya çalış lütfen.Özür dilerim."dedi ve kalkip dükkanın arka tarafındaki odalardan birine gitti Byeong.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
every night//kim sejeong & cho byeong kyu
Fanfictionkim sejeong evinin duvarına tam uyacak mükemmel tabloyu bulmakla beraber,hayallerindeki kişiyi de bulmuştu.