Byeong'un başında ağlayan Sejeong,10 dakikadır gelmemiş ambulans ve ilk yardım yapmaya çalışan insanlar ne yapacaklarını bilmiyorlardı.
lüks bir mahallede gerçekten ilkyardım yapmayı bilen yok muydu?
"hiçbiriniz ilkyardım yapmayı bilmiyor musunuz?ambulans nerede kaldı!"
Sejeong ağlayarak Byeong'un bıçaklanmış yerine elini bastırıyordu.
ambulans sonunda geldiğinde hastaneye hızla vardılar.ambulansta ilk yardım yapılsa da 10 dakika geçmişti bile.Çok kan kaybetmişti Byeong.
"direkt ameliyata alıyoruz bekletmeyin"
doktorun bağırışını duyunca durdu sejeong.daha fazla gidemezdi.
sadece ağlıyordu.baska ne yapabilirdi ki?daha sabah gülüp eğlenmiş,min-yeon hakkında konuşmuş iki gencin şuan burada olması normal değildi onlara göre.nasıl birşeydi bu hayat?herşeyi elinden alana kadar vazgeçmez miydi?ama hayır.bu sefer değil dedi kendi kendine.byeong gitmeyecekti.onu bırakmayacaktı.neden mi?söz vermişti,ve Byeong sözünü hep tutardı.
kurtulması imkansız gibi görünse de birkaç saat beklemenin ardından doktor koridordaki koltuklardan birinde uyuyan Sejeong'un yanına geldi.
"hanımefendi?"
Sejeong hızla başını kaldırdı.
"ha?"
"Cho Byeong kyu'nun neyi oluyorsunuz?"
"ben,ben sevgilisiyim"
"anladım.ameliyat gayet başarılı geçti.bir odaya alınınca görüşebilirsiniz.bir kaç gün hastanede olması gerekecek.birazdan polisler gelecek,ifade vermeniz gerekiyor.olay yerinde bir kavga varmış sanıyorsam.sevgilinizin neden yaralandığını anlatmalısınız."
Sejeong başını sallayarak doktorun gidişini izledikten sonra oh çekti.byeong iyiydi.
başkan hwang'a haber vermeyi düşündü ama adam zaten hastaydı,bir de bunu duysa büyük ihtimalle kalp krizinden giderdi.
orada bekleyip telefonla ilgilendi.içi rahat değildi hala ama günlerdir post atmadığından fanlar endişelenmişti.
eski olduğu anlaşılmayacak bir fotoğrafı attı.
clean_0828: günlerdir post atmadigim için özür dilerim sesang.zor bir dönemden geçiyordum ama şimdi iyiyim.sizleri seviyorum<3
kimsejeongofficial:seni çok özlemiştim
byeongsejeongonly:byeong da sen de birkaç gündür post atmiyordunuz.umarim berabersinizdir.
bk_artaakyu:byeong kyu ile fotoğraf istiyoruuuzzzz
clean_0828:istegini yerine getirebilme fırsatım var,tabii bir süre sonra
ŞİMDİ OKUDUĞUN
every night//kim sejeong & cho byeong kyu
Fanfictionkim sejeong evinin duvarına tam uyacak mükemmel tabloyu bulmakla beraber,hayallerindeki kişiyi de bulmuştu.