"Sejeong?"
"Byeong?başkan hwang?"(normalde idollerin ceo'lara ne dediğini bilmiyorum o yüzden boyle olacak)
herkes birbirine şaşkın şaşkın bakıyordu.Hicbiri birbirini görmeyi beklemiyordu.
"baban..."
"babam.."
"baban benim patronum?"
"Sejeong burada ne işin var?Byeong onunla tanışıyor musun?"
sorular birbirine karışmış,hiçkimse birbirini anlamazken ikisi de içeri geçip oturmuşlardı.
...
"bir dakika şimdi doğru anladım değil mi?Byeong kyu başkan hwang'ın oğlu,aynı zamanda sejeongla tanışıyor.Başkan hwang ise hem Sejeong ve benim patronum,hem de Byeong kyu'nun babası.oldu mu?"
herkes onayladığında Jihyo alnına vurdu.
"olaya bak abi"
"yaşayan ben olmasam inanmam"
Sejeong hala saskinken yatakta yatan ceo bir anda sesini yükseltti.
"sen niye geldin?kahrolası ye-rim nerede?ona gelmesini söylemiştim"
"ye-rim bu aralar çok yoğun,benim gelmemi istedi.Sorun olur mu?"
hwang derin bir nefes aldı
"sorun degil,zaten hem byeongla tanisiyormussunuz hem de onunla anlasamiyordum.Senin yarın çekimin var diye çağırmamıştım."
çekimler...doğru.Sejeong bütün gece burada beklemeliydi ve hiç uyuyamayacaktı.Sorun şuydu ki,ertesi gün ki çekimlerin sabaha kadar sürebileceğini,iyi uyumaları gerektiğini söylemişti yönetmen.
"bir dakika,Byeong'un babasıysanız...haberler,magazin sayfasının yayınladığı haberlerde onu tanımadınız mı?"
Jihyo ortalığı karıştırıyordu ama haklıydı.
"haberler mi?"
"Sejeong ve Byeong'un sevgili haberleri,oğlunuz olduğunu anlamadınız mı?"
kimse yarım saat içinde kaç kez şaşkınlıktan konuşamayacak hale geldiklerini sayamamıştı.
"o sen miydin Byeong?salak oğlum,sana gerçek soy adını kullanmanı daha kaç kere söylemeliyim?seni tanıyabilirdim!"
"baba benim gerçek soy adım Cho zaten,Hwang değil."
ceo bıkmışçasına gözlerini kapatarak ofladı.
"yeni dizide oynayacak çocuk da sensin yani"
başını salladı Byeong.
"benim kafam aşırı karıştı"
"Jihyo bence sen sus artık ikidir ortalığı karıştırıyorsun tam anladım diyorum yine gidiyo"
sadece başkan hwang'a ayrılan VIP oda da sessizlik hakimiyet kurduğunda başkan hwang'ın su istemesi üzerine Sejeong odadan çıkmış,Jihyo ise peşinden gitmişti.
"Byeong Kyu,böyle seyler olduğunda bana anlatmanı söylemiştim.hemen çözebilirdim.Oradakinin sen olduğunu bilseydi-"
babasının sözünü kesti Byeong
"bilmene gerek yoktu baba.bak,sen olmadan da çözüldü."
Sejeong ve Jihyo içeri girdi.suyu verdikten sonra oturdular.
birkaç saat oturup sohbet ettiler,ama daha sonra hepsi yorulmuştu.Hatta başkan hwang çoktan uyumuştu bile.
sejeong ve Byeong koltukta yan yana oturuyor,Jihyo ise yatağın yanındaki tekli koltukta oturuyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
every night//kim sejeong & cho byeong kyu
Fanfictionkim sejeong evinin duvarına tam uyacak mükemmel tabloyu bulmakla beraber,hayallerindeki kişiyi de bulmuştu.