Yol kenarinda yürürken Sejeong'un aklına bir fikir geldi.
"Hadi fotoğraf çekinelim!Sever misin?"Byeong tebessüm ederek onayladı."Tamam o zaman şöyle yapalım,ben şuraya geçeyim önce sen beni çek sonra da ben seni çekeyim."Telefonundan kamerayı açarak Byeong'a uzattı.Arkasında bahçe tarzı bir yer vardı.Poz verdi.Byeong Sejeong'u çekerken aynı zaman da çantasını da tutuyordu.
"Şöyle geç ben de seni çekeyim."Byeong ise yolun görüneceği şekilde çekinmişti.İkiside fotoğraflara bakmaya başladılar."Hem resimde hem de fotoğraf çekmekte iyisin.Senin kötü olduğun birşey var mı?"Bir yandan yürürlerken bir yandan da Sejeong Byeong'u övüp duruyordu.
"Yani fotoğraftaki kişi güzel olunca benim elimden birşey gelmiyor"Bu iltifat Sejeong'un çok hoşuna gitmişti.Gülümsedi."Hadi ama,ben böyle seylere alışık değilim nasıl cevap vereceğimi bilmiyorum" Byeong şaşırmıştı çünkü genç kadın hem ünlü,hem de gerçekten çok güzeldi."Her dakika iltifat alıyorsun Sejeong,yeme beni"diyerek güldü."Gerçekten,inan bana sadece sosyal medyada böyle.Günlük hayatımda kimse bana iltifat etmez,teşekkür ederim"
Bir banka oturmuşlardı.Yaklaşık bir buçuk saattir ya yürüyerek ya da köşede bir yere oturup sohbet ediyorlardı.İkisi de eğleniyordu bu yüzden bazen saçma şeyler konuşsalar da anın tadını çıkartmaya çalışıyorlardı.
"Dondurma ister misin?"Byeong sokakta bir dondurmacı görmüştü ve sormadan edemedi."olabilir" kalkıp dondurmacının önüne gelmiştiler."sadece çikolatalı alayım.","hepsi karışık olsun" Sejeong'un da siparişini vermesiyle masalardan birine oturdular.O sırada Sejeong Instagram'a post atmakla meşguldü.
clean_0828: harika bir yemekten çıkıp yürüyüş yapmak çok rahatlatıcı bir şeymiş.
user.a:unnie,umarım bizi gerçekten değerli biri için satmissindir.
user.b:10 eylülü iple çekiyorum.bize bir surpriz yapsan güzel olmaz mıydı??
user.c:acaba birisiyle mı çıkıyor
"Byeong" telefondan başını kaldırıp Sejeong'a baktı Byeong merakla."Eğer post atarsan beni etiketleme,yani ertesi gün magazin sayfalarının yeni hedefi olmak istemiyorsan.Yanlis anlama"
Eğer öyle birşey yaparsa Byeong magazincilerin ve hayranların
elinden kurtulamazdi.Bilerek başından beri güzel ama bilinmeyen yerlere götürüyordu onu.Onun yüzünden Byeong kyu'nun başının belaya girmesini istemezdi.
"tamam merak etme,biliyorum onlar yüzünden zor bir hayatın var."Anlayışla karşılaması Sejeong'u derinden etkilemişti.Baskasi olsa daha farklı bir tepki verirdi diye düşünmüştü.
bk_arta: mükemmel yemek,mükemmel fotoğraf
user.a: Sejeong'un attığı posttan beri takip ediyorum seni,harika birisin Byeong kyu!
user.b:aman tanrım,bu fotoğrafı kim çektiyse yakışıklılığına nasıl dayandığını söyleyebilir mi??
user.c: şunun nesine yakışıklı diyorsunuz?yaptığı resimler bile güzel değil.
user.c'e yanıt verdi.
user.d: ağlama bebek,onun hem yakışıklı,hem de yetenekli olduğu karsi konulamaz bir gerçek.user.d'e yanıt verdi.
sjng_0828:iste bu kesinlikle doğru."Bu kimmiş,ilk defa görüyorum" Byeong kyu kendi kendine konuşurken bu yeni kullanıcı ismini başka bir yerde görüp gormedigini hatırlamaya çalışıyordu."hayır,görmedim.Sejeong,bu kullanıcı ismini daha önce gördün mü?" Sejeong olumsuz cevap verdiğinde dondurmaları gelmişti."bir çikolatalı,ve bir de karışık."
"Teşekkürler,simdiden ödeyeyim.Genelde unutuyorum da,sorun olmaz değil mi?"Byeong unutkan biri olmanın zorluğunu burada da yaşarken cebinden kartını çıkarmakla meşguldü."gerek yok,buraya ilk defa geliyorsunuz sanırım.sizin gibi tatlı bir çifte bu dondurmalar benden olsun"Çift kelimesi ikisini de şaşırtsa da ayak uydurup teşekkür ettiler.
"Çift gibi mi görünüyormuşuz?"Sejeong gülerek dondurmasını aldığında "öyleymiş" dedi ve tebessüm etti Byeong.
Dondurmaları bitince kalktılar."ben artık gideyim."dedi Byeong."iyi geceler"Sejeong gitmeden önce birşey unuttugunu farkettiğinde seslendi."Byeong kyu!" Byeong arkasını dönüp yanına geldi."bugün çok eğlendim.Yakın zamanda tekrar yapmaya ne dersin?" Bu gece onun da hoşuna gittiğinden "Olur,en kısa zamanda yapalım"diye cevapladı."tamam,o zaman bana numaranı verebilir misin?haberleşiriz."
Birbirlerine numaralarını verip dağıldılar.Sejeong eve geldiğinde geceyi düşünmeden edemiyordu.Çok eğlenmişti ve bunu asla unutamayacağını biliyordu.
Byeong kyu eve gelir gelmez kendini yatağına attı ve Sejeong'a mesaj yolladı.
Kim Sejeong
Siz
Eve sağ salim vardın mi?merak ettim.Kim Sejeong
Evet,evdeyim.Teşekkürler.Siz
Peki o zaman,iyi geceler;)Kim Sejeong
İyi geceler:)
Görüldü. 00.28Ne kadar eglense de ikisi de yorulmuştu.Byeong daha üstünü bile değiştirmeden uyuyakalmış,Sejeong ise yapması gerekenleri hallettikten sonra kendini yatağa bırakır bırakmaz uyumuştu.
Sabah uyandığında saat geç olmuştu.Neyse ki bugün yapması gereken birsey veya gitmesi gereken bir yer yoktu o yüzden rahattı.
Byeong'a verdiği sözü hatırlamasıyla Jihyo'yu aramak için telefonunun ekranını açtı ama kilit ekranindaki bildirimleri görünce tıklamadan geçemedi.çünkü başlıklar hiç iç açıcı değildi.
Ünlü idol Kim Sejeong bir dondurmacıda dondurma yerken görüntülendi!Samimi görüntüler hayranları şok etti!Kim Sejeong'un gizemli erkek arkadaşı kim?
Kim Sejeong'un erkek arkadaşı mı var?Fan meeting'i ertelemesinin sebebi neydi?
Ünlü idol Kim Sejeong dün gece sevgilisiyle samimi görüntülendi.Sejeong'un herkesten sakladığı erkek arkadaşı kim?
Bok gibi bir yerde bitirdim çok iyi kalpliyim.Sejeong ve Byeong kyu yavaş yavaş yakınlaşmaya basliyorrrr.
Ayrıca dediğim gibi çok uzun tutamayacagim bolumleri hizli hızlı yazıp atmaya çalışıyorum yazım hatası vs. fazla var kusura bakmayın.700 kelimeyle bitiriyorumm gorusuruzzzz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
every night//kim sejeong & cho byeong kyu
Fanfictionkim sejeong evinin duvarına tam uyacak mükemmel tabloyu bulmakla beraber,hayallerindeki kişiyi de bulmuştu.