"Sejeong,yoksun diyorum anlamıyorsun.Dondurmacinin önünde kadın bile yok"
yaklaşık yarım saattir Jihyo'nun onu almasimi bekliyordu Sejeong.Çekime de geç kalmıştı.
"Jihyo delirtme beni pembe bir dondurma arabasının onundeyim diyorum geç kaldım zaten!"
Jihyo gözünün önündeki pembe arabayi görmezken Sejeong sinirden patlayacaktı.
"Gerizekalı ben seni görüyorum sağındayım!Beyin israfısın Jihyo!"
Sejeong bağırıp dururken Jihyo sonunda onu gormus,hızla yola cikmislardi.
"ne bağırıp duruyorsun be?çok geç kalmadın hem"
"Jihyo kes sesini.İlk sahnelerde varım ve çoktan 15 dakika oldu bile."
"öf tamam"
Byeong ise yönetmeni Sejeong'u beklemek için zar zor ikna etmişti.Yönetmen fazlasıyla sinirliydi.
o sırada diğer oyuncularla tanışmıştı.
yanına gelen ilk kişi,hem senaristlerden biri,hem de oyunculardan biri olan junsang'dı."günaydın"
yanına gelen adama gülümsedi Byeong.
"Cho Byeong Kyu,değil mi?"
"evet,nası-"
"Sejeong'la tanışıyoruz"
Byeong anlamış gibi kafasını salladı.
"Yu junsang olmalısınız.İsminizi duymuştum."
"evet,öyle"
sohbet etmeye devam ederlerken Sejeong koşarak çekimlerin yapıldığı yere geldi.
nefes nefese kalmıştı.
"Çok özür dilerim gerçekten.."
nefesi kesildiği için birkaç saniye durakladı.
"beni arkadaşım birakacakti da"
"tamam bahane istemiyorum Sejeong,sorun değil.arkadaşına da teşekkür et.O olmasaydı çoktan cekimlere senin yerine başka birini alıp başlamış olacaktık."diyip Byeong kyu'yu gösterdi yönetmen.
Sejeong gulumsedi.
"çok teşekkür ederim,her seferinde beni kurtarıyorsun"
"vazifem"
kollarını açarak hafifçe eğildi byeong.
"Hadi arkadaşlar hazirlanalim hemen makyaj ve kıyafetleri hazırlayalım çabuk vakit yok"
çekimler başlamıştı.İlk sahneleri bile biraz zahmetliydi,bu yüzden biraz zorlanmisti Byeong.
"yeni başlamış biri olmana göre mükemmelsin."
adının Hye-ran olduğunu ogrendigi kadın yanina geldiğinde tebessümle karşıladı.
"teşekkürler"
Byeong'un saçları düzleştirilmişti.
"düz saçın yakıştığı nadir erkeklerdensin."
Sejeong yanına yaklaşıp kulağına fısıldadıktan sonra kaçtı.
"sürekli birşeyler soyleyip kaciyorsun"
Byeong arkasından seslense de sırıtarak kaçmaya devam etti.
günün son sahnelerini çekerken hepsi yorulmuştu.Sejeong ise hâlâ post atmak için fotoğraf çektirmek istiyordu.Moladayken biraz dinlenmek için bir kafeye geçmislerdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
every night//kim sejeong & cho byeong kyu
Fanfictionkim sejeong evinin duvarına tam uyacak mükemmel tabloyu bulmakla beraber,hayallerindeki kişiyi de bulmuştu.