bk_arta & clean_0828
aaa bu arada,yarın saat 19.00'da orada seni bekleyeceğim.konum atıyorum
bk_arta
Tamamdır.orada olacağımSejeong konumu atar atmaz yataktan kalktı ve yapması gerekenleri halletti.
Byeong kyu ise normalde yarın başlayacağı tablolara o an başladı.ikisi de o gece sabahlamak zorunda kalsa da buna değeceğini düşünüyorlardı.
Güneşin doğmaya başladığını gördüğünde sejeong bütün işlerini bitirmiş,Byeong ise tabloların yarısını hazırlayıp kurumaya bırakmıştı.
clean_0828: selam millettt bugün 18.00'da planladigimiz fan meeting'i maalesef gerçekleştirmeyeceğiz.Çok önemli bir buluşmam var.Bugün yerine 10 Eylül'e ertelemeye ne dersiniz?Aynı saatte olacak hepinizi bekliyorum.Sejeong'dan kalplerleee🤍
user.a:bu kadar önemli olan buluşmanın kimle olduğunu o kadar merak ediyorum ki
user.b:aisshh aylardır bu günü bekliyordum.nereden çıktı şimdi
user.c: unnie,sevgili falan mı yaptın?
Sejeong yorumlarin bir kismini gülerek okurken bir kısmı da gülüşünü solduruyordu.Aylar öncesinden planladığı fan meeting'i iptal etmesi çok linç yemesine sebep olmuştu tabii.Ama bu Byeong'a borçlu olduğu gerçeğini değiştirmiyordu.Ayrica onunla bir yemek yemeyi de istemiyor değildi.
Byeong kyu Sejeong'un postunu görmüştü.Genç kızın onun yüzünden linç yemesini istemiyordu ama iş işten geçtiği için birşey diyemedi.
Saat 18.30'u gösterdiğinde Sejeong geç kalmak istemediğinden çoktan hazırlanmaya başlamıştı bile.Beyaz elbisesinin üzerinde siyah detaylar vardı.Zaten güzel olan yüzüne makyajla biraz daha ışıltı ekledikten sonra çantasını alıp çıktı.
Oraya vardığında saat daha 19.00 olmamıştı.Byeong'da gelmemişti.Restoranın önünde beklemeye başladı.Beyong kyu tam vaktinde gelmişti.sejeong'a göre çok daha sade giyinmişti ama Sejeong onu ilk gördüğünde tarzının böyle olduğunu anlamıştı zaten."Pardon,geç kalmadım değil mi?"nefes nefese kalmasından acele ettiği belli oluyordu."Hayır,ben de yeni geldim"diyerek tebessüm etti Sejeong.
Sejeong'un giydiklerini görünce kendi üstüne göz gezdirdi Byeong kyu."Kusura bakma,çok güzel olmuşsun.Biraz acele etmem gerekiyordu.Ben fazla özenemedim."
Tekrar gülerek cevapladı "Sorun değil,anladım ben zaten.İkimizin tarzları gerçekten farklı" ikiside güldüğünde "Bu arada üşümeyecek misin?Hava soğuk ve üstüne hiçbir şey almamışsın" düşünceli hali Sejeong'un çok hoşuna gitmişti."Haklısın,ama ben genelde üşümeyen biriyim."
Byeong başını salladığında içeri girdiler.
Şık bir restoran seçmişti Sejeong.Hem hayranlarının onu bulamayacağı,hem de pahalı bir yerdi.Çok bilinmese de saklı bir hazine gibi yemekleri mükemmeldi.
Önceden hazırlanmış masaya oturdular.Siparişlerini vermek için garsonu çağırdıklarında Byeong ne alacağına karar verememişti.Abarti bir şey istemiyordu ama menüdeki herşey harikaydı.
"Balık sever misin?" Sejeong'un yönelttiği soruyla Byeong menüden kafasını kaldırdı.Daha önce böyle bir yere gelme gereği duymadığından ne yiyeceğini de düşünmemişti."Bana farketmez,sen ne alırsan ondan alırım"dediğinde Sejeong başını salladı ve siparişlerini verdiler.
Yemekleri çok geçmeden geldiğinde masada bir sessizlik vardı.İkisi de nasıl konuşacağını,nasıl konu açacağını bilmediğinden sakince yemeklerini yiyorlardı.
"Ee böyle susacak mıyız?" Sonunda Sejeong ortaya birşey attığında ikisi de gergindi. "Bilmem,genelde konuyu açmakta iyi değilimdir.Ama açılan konuya ayak uydururum"
"O zaman,şöyle söyleyelim.Ben o gün yaptığın şey için sana minnettarım.Ayrica onları dükkana çekmişsin.Başa çıkması zor olmuştur."Tekrar tekrar teşekkürlerini sunduktan sonra birden akıcı bir sohbete kapıldılar.Nasıl olduğunu bile anlamadan saçma sapan şeyler hakkında konuşuyorlardı.
"Evet kesinlikle haklısın,neden o şarkıyı o kadar abarttiklarini bilmiyorum.Oysaki albümde çok daha güzel şarkıları vardı."Jihyo'nun yeni çıkmış albümünü konuşuyorlardı.Sejeong ve Jihyo yakın arkadaştı,Byeong ise daha önce Jihyo'nun şarkılarını dinlemisti.Fakat fanların bir şarkıyı gereksiz abartıp diğer şarkıları gölgede bırakmasına ikisi de sinir olmuştu.
"Bence o şarkıların hepsini bir anda yayınlamamaları gerekiyordu.Sürekli şarkı yayınlayınca boşa gidiyor.Flop kalıyor.Belki çalıştığın sektörden çok anlamıyorum ama boyle olmasını saçma buluyorum" Byeong sürekli sektör hakkında birşey bilmedigini iddia etse de gayet yeterli bir bilgisi vardı."Ben de onu anlatmaya çalışıyorum da Jihyo beni hiç dinlemiyor."
Byeong Sejeong ve Jihyo'nun arkadaş olduğunu bilmiyordu."Arkadaş mısınız?"Sejeong başını sallayıp gülümsedi."uzun zamandır.onunla tanışmaya ne dersin?bir buluşma ayarlamaya çalışırım.ama karşılığında bir tablo daha alırım ona göre"Byeong öyle ünlülere çok meraklı değildi ama elinde bu fırsat varken kaçırmazdı.
"Tamam,kabul.Hatta portreni cizmeme ne dersin.Deneyebilirim?"
Sejeong bu fikre bayılmıştı.
"Mükemmel olur,ha Jihyo içinde bir tane yapabilir misin?Seni sıkıştırmak istemem ama gerçekten çok yeteneklisin."Byeong teklifini kabul etti."teşekkür ederim.kalkalım mı?"
Restorandan ayrıldılar ve yol kenarında dolaşmaya başladılar.
Selaaaaaaam ben geldiiim umarım bölümü beğenirsiniz elimden geldiği kadar eğlenceli yazmaya çalışıyorum ve çok uzun tutamayacagim galiba.yine de suanlik yazmaya devam ediyorum bu arada Byeong'un da Instagram postlarini aticam diğer bölümdeeeee 623 kelimeyle bitiriyorum gorusuruzzzzzz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
every night//kim sejeong & cho byeong kyu
Fanfictionkim sejeong evinin duvarına tam uyacak mükemmel tabloyu bulmakla beraber,hayallerindeki kişiyi de bulmuştu.