bölümü şarkıyla birlikte okumanızı tavsiye ederim.iyi okumalarr
Sejeong başta şoka girse de kendini geri çekmedi.Byeong'dan hoşlanıyordu.sadece kabullenememişti ama şimdi tam olarak anlıyordu.
kendini çeken Byeong olduğunda birkaç saniye boş boş birbirlerine baktılar.
o sırada Byeong panikle özürler sıralamaya başladı.
"Sejeong,ben çok özür dilerim yapamamalıydım çok özür dilerim"
sejeong araya girmeye çalışıyordu ama yapamiyordu.
"Byeong,özür dileme özür dilenecek birşey yapmadın"
Byeong donup kalmıştı.
"ben,senden hoşlanıyorum"
itirafı Byeong'un şaşkınlığına şaşkınlık katıyordu.resmen hastanenin bahçesinde ilan-ı aşk ediyorlardı.
"ne?"
Sejeong tebessüm etti.
"ben senden çok uzun süredir hoşlanıyorum."
Byeong hala duyduklarına inamiyordu.Ne yapacağını bilemiyordu.Sejeong'dan hoşlanıyordu evet ama bir hışımla ne yapmıştı öyle?
"ben,ben de söylemek istediğim...senden hoşlandığımdı."
Byeong şaşkınlığını sonunda üzerinden atmış,dudaklarının kenarı kıvrılmaya başlamıştı.
"ikimizin de ne yapacağını bilmediğinin farkındayız değil mi?o yüzden içeri geçelim diyorum"
Sejeong en az Byeong kadar şaşkın ve bilgisizdi.Belli etmemeye çalışıyordu.
içeri geçerken gergin gergin yürüyorlardı.saat 03.05 olmuştu bile.
geldiklerinde Jihyo hala başkan hwang'ın başında bekliyordu.
koltuğa oturduklarında hiçkimse konuşmadı.sessizliği bozan Jihyo olduğunda ikisi de ona döndü.
"iyi misiniz?birşey mi oldu?"
aynı anda "hayır" dedikleri için birbirlerine baktılar.Başkan hwang'ın uyanık olmaması onlar için büyük bir avantajdı.
"anladım,birşey olmuş.dökülün."
yine aynı anda "sen anlat"diyince artık ikiside derin bir iç çekti.
jihyo klasik harketi olan alnına vurmayı tekrarladığında Byeong esnemeye başlamıştı.
"yarın çekimleriniz var,bi köseye kıvrılıp uyuyun"
ikisi de başını salladı.tekli koltukta Byeong kafasını koltuğun baş kısmına yaslamış,kollarını önünde bağlamış ve gözlerini kapatmıştı.
Sejeong ise koltuğun diğer köşesine kıvrılmıştı.rahatsız olduğunu belli etmemeye çalışıyordu.
ikisi de 10-15 dakika içinde uyuduğunda Jihyo Sejeong'un yerinde dönüp durduğunu farketmişti.
rahat yatamadığını anlayınca yapacağı şeyle uyandığında Sejeong'un onu öldüreceğini biliyordu ama yapacaktı.
genç kadının önce omuzlarından tutup Byeong'un dizlerine yatırdı onu,sonra bacaklarını düzeltti.Çok tatlı durduklarını da kendi kendine söylemeden geçemedi.
aradan birkaç saat geçti.Jihyo başkan hwang'ın yatağının kenarına başını koymuş,uyumuştu.
Byeong gözlerini açtığında Sejeong'u dizlerinde görünce önce şaşırdı.Sonra gülümsedi.Uyurken bile güzeldi.Saatler önce yaşananları düşündü.Sejeong'un ondan hoşlanma ihtimalini hiç düşünmemişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
every night//kim sejeong & cho byeong kyu
Fanfictionkim sejeong evinin duvarına tam uyacak mükemmel tabloyu bulmakla beraber,hayallerindeki kişiyi de bulmuştu.