16 (+18 )

2.7K 111 82
                                    

"Günaydın pis alemci!"

Seyran, salona ilerlediğinde kendisini mükellef bir masa ve bir adet Ferit karşılamıştı.

Üzerinde; dün geceden kalma elbisesi, gözünün altına akan rimeli ve dağılan saçları ile oldukça seksiydi(!)

Ellerini saçlarına atarak, uzunca bir süre anlamaz gözler ile Ferit'e baktı.

"Sen nasıl girdin benim evime?"

"Ben girmedim sen aldın,"

Dün gece Ferit gitmek istese de Seyran ağlayarak korktuğunu ısrarla tekrar ettiği için Ferit'te geceyi orada geçirmişti.

"Benimle aynı ortamda bulunmak, zor gelmiştir. İyi bile katlanmışsın." diyerek banyoya ilerledi Seyran.

Dünden dolayı trip atıyordu Ferit'e.

Ferit'in yüzünde ise güller açıyordu, duymak istediği sözcükleri dün akşam duymak istediği kişiden duymuştu çünkü.

"Ben çıkıyorum sen kahvaltını yaparsın!" diye bağırdı ama Seyranın duyduğunu zannetmiyordu.

Çünkü Seyran duşta şarkı söylüyordu..

****

Ferit'e tripli de olsa onun için kahvaltı hazırlaması hanesine +1 puan yazılmasına yetmişti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Ferit'e tripli de olsa onun için kahvaltı hazırlaması hanesine +1 puan yazılmasına yetmişti.

Kahvaltısını bitirdikten sonra aynanın karşısında rujunu tazeleyip evden ayrıldı.

Yol boyu şarkı söyleyerek gelmişti, morali yerindeydi, hem sabah gördüğü ilk kişi Ferit'ti hemde dün ödül almıştı.

Bütün basın onu konuşuyordu, her yerde Seyranın resimleri ve dün geceki ödül konuşması paylaşılıyordu.

Ellerini kalbinin üzerine koyarak gökyüzüne baktı Seyran.

"Annem, babam. Görüyorsunuz değil mi?" diyerek gülümsedi.

Gözlerini kapatarak derin bir nefes aldı, ardından başı dik bir şekilde odasına doğru ilerledi.

Seyran yürüdükçe oturan herkes sıra ile ayağa kalkarak onu selamlıyordu.

"Ferit odasında mı?"
Ferit'e bir iadei ziyaret gerekiyordu sonuçta.

"Evet ama müsait değil." diyerek yanıtladı sekreteri.

"Topantıda mı?"

"Hayır kız arkadaşı içeride"

"Nasıl? Kız arkadaşı mı?"

Hızlı adımlar ile içeriye girdi Seyran,
Sarı saçlı bir kadın ile karşılıklı kahkaha atıyorlardı.
Kapının açılması ile bakışları Seyran'a dönmüştü.

"Seyran, müsait değilim.. Sonra görüşelim." dedi, Ferit.

"Ben şuan görüşmek istiyorum." diyerek, kollarını bağladı Seyran.

Soulmate.+18 || SeyFerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin