Röportaj uzun sürse de sonunda bitmişti. Eğitim hayatından sosyal hayatına kadar merak edilen ne varsa sorulmuştu.
Seyran ise, güler yüzlülüğü ve tüm samimiyeti ile bir soru hariç diğer bütün soruları cevaplamıştı.
“Ferit bey ile aranızda bir şeyler olduğu düşünülüyor bu konuda ne söylemek istersiniz?”
“Teşekkürler.”
Ferit ile çok yakın iki arkadaştılar. Evet, Ferit oldukça yakışıklı, başarılı, karizmatik ve çekici birisiydi. Ama ikisi sadece iş arkadaşıydılar. Aralarında sanılan gibi aşk olması biraz imkansızdı.
***
Seyranın kapısının önüne geldiklerinde Ferit, kapıyı tutarak Seyranın inmesini engelledi.
“Dur,”
Ardından elini saçına atarak zorda olsa konuşmaya başladı.“Bugün o soruyu neden cevaplamadın.”
“Çünkü cevaplanmaya değer bir soru değildi.”
“Neden böyle düşündün ki?”
Ve ardından Seyran'ın yüzünde kocaman bir gülümseme belirdi.
“Çünkü biz çok yakın iki arkadaşız, aramızda böyle şeylerin olması imkansız.”
Ferit'in gülen yüzü yavaşça solmuş ve yerini hüzne bırakmıştı.
“Bütün gün yanımda olduğun için çok teşekkür ederim, İyiki varsın canım arkadaşım.”
Seyran, aniden Ferit’in yanağına minik bir öpücük bırakınca Ferit’in gözleri ayrılmıştı.Seyran arabadan indikten sonra eli ile yanağını tutarak sırıtmaya başladı.
Sonrasında kendi içinden “Şapşal" diyerek, yoluna devam etti.
***
Ferit yıllardır aradığı aşkı bulamıyordu.
O artık birilerinin peşinden gitmek istemiyordu, onu peşinden götürebilecek birisinin olmasını istiyordu.Düşünsenize birisini o kadar çok seviyorsunuz ki sizi sevmesi bile çekici geliyor.
İşte, Feritin hayatında aradığı kadın, bu’ydu.
Gözlerine baktığında, kaybolup gidebileceği birisini istiyordu. Sürekli her anını onun yanında geçirmek isteyeceği birisini, ve onu gerçekten çok sevdiğini hissettirebilen birisi ile.
Bardağının dibindeki viskiyi yudumladıktan sonra kendi kendine gülümsedi.
“Ve Seyran bunların hepsini bana hissettiriyor. Ama bizi arkadaş oluyor.”
Ve ardından bağırmaya başladı,
“Canım arkadaşım diyor! Canı arkadaşı!”
Ferit mekanda susmaksızın bağırıyordu, artık sesi rahatsız edecek derecede çıkınca oradaki müşteriler sıra ile şikayete gitmeye başladılar.
Mekandaki Feriti tanıyan garsonlardan birisi son çareyi Kerem’i aramakta buldu.
Ardından konumu atarak, Ferit'in hiç iyi bir hâlde olmadığını onu gelip alması gerektiğini söyleyerek yönlendirdi.
Kerem, Ferit'in çocukluktan bu yana en yakın arkadaşıydı.
Can dostu idi, fakat sonrasında Kerem, gerçek aşkını bulup evlendi. Evlendikten sonra alem yapmayı bıraktı, arkadaşlarını sattı.Tamamen bir ev kedisi oldu, hatta arkadaşları arasında ismi hanımcı'ya çıktı. Fakat kendisi bu durumdan mutlu oldu.
Şimdi ise Karım da karım! diye geziniyordu etrafta.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Soulmate.+18 || SeyFer
Teen FictionÇalı bile itmiyor kendisine sığınan kuşu, denk geldiğimiz şu kalplere bak. "•Souls don't meet by accident."