6

1.1K 79 58
                                    

“Aşkım mı? Böldüm sanırım.” dedi, Seyran.

Pelin’in ciddi yüz ifadesi yavaşça solmaya başladı, ardından minik bir kahkaha attı.

“Şaka yapıyorum ne aşkımı, buyurun ben çıkıyordum zaten.” diyerek ayağa kalkıp çantasını aldı.

“Ayrıca Seyran hanım, tasarımlarınız çok iyi, umarım iyi yerlere gelirsiniz.” diyerek odadan çıktı.

“Teşekkür ederim,” diyerek olduğu yerde afalladı Seyran.

Pelin çıktıktan sonra içeriye geçip boş olan koltuklardan birisine oturdu.

“Ferit ben özür dilerim bana söylemediler, içeride birisi olduğunu. Sürpriz yapmak istemiştim.”

“Önemli değil Seyran,”

“Kimdi o?”

“Benim ufaklık, üniversitede son senesi ona stres yapmış bende abilik görevimi yerine getirerek onu sakinleştirdim.”

“Aaa kardeşin mi? Ben fazla benzetemedim sizi,”

“Abime benziyor o, ben bu ailedeki kimseye benzemiyorum.” diyerek, gülümsedi.

“Anladım,”

Ortam sessizleştikten sonra Ferit, o önemli soruyu sormayı akıl etmişti;

“Sen ne için gelmiştin?”

“Senii, öğle yemeğine davet etmeyeee!” dedi, heyecan ile Seyran.

“Koleksiyon onaylandı de lütfen!” Seyranın neşesini buna bağlıyordu.

“Evett, koleksiyon onaylandı! Defilede benim tasarımlarım olacak!”

Ardından gözlerini parladı Ferit’in.

“Bu, bu harika bir haber Seyran! Ben demiştim ama bu kız da cevher var diye!”

“Hepsi senin sayende oldu Ferit, sen olmasaydın ben tamamlayamazdım.”

“Hayır, tamamlardın. Ben sadece kendine güvenini sağladım, tasarımları çizen sadece sendin.”

Bu sözler üzerine Seyran kafasını kaldırıp Feritin gözlerinin içine baktı.

Ve Ferit derin bir nefes alarak devam etti;

“Sen bu hayatta gördüğüm en başarılı insansın. Seninle gurur duyuyorum.”

Ardından Seyran'ın ısrarı üzerine yakınlardaki bir restaurant da yemek yediler.

Fakat Ferit’in kutlama anlayışı bu değildi..

***

Ferit Korhan:
Öğle yemeği ile falan olmaz, kalk hadi gidiyoruz.

Nereye gidiyoruz?

Ferit Korhan:
Sürpriz, gidince görürsün. 20 dakikaya oradayım.

20 dakika mı!?!?!

Ferit Korhan:
Şuan 19,

...

18
...

17

tamam okumam
yazmam var görebiliyorum.

Yattığı yerden doğrularak hızla gardropun önüne geçti Seyran.

Muhtemelen şık bir yere gideceğiz düşüncesi ile kendine güzel bir elbise seçti.

Saçlarının önlerinden birer tutam alarak arkasında topladı geriye kalan saçlarını da açık bıraktı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Saçlarının önlerinden birer tutam alarak arkasında topladı geriye kalan saçlarını da açık bıraktı.

Aynada son kez kendine bakarken Feritten gelen mesaj ile, gülümsedi.

Ferit Korhan:
Geldim.

Evden çıkarken buraya geldiği anları hatırladı, her şerde bir iyilik var denilirdi ya sanırım bu da öyleydi.

Nişanlısı en yakın arkadaşı ile yatmıştı ve onların yüzlerini bir daha görmemek için kabul ettiği iş’te şimdi başarılı bir tasarımcı olacaktı.

Tıpkı annesinin hayalleri gibi;

#

Anneciğim bunlar harika olmuş ellerine sağlık!”

“Karaladım yine bir şeyler, her zamanki gibi rutin.”

“Ben anneme güveniyorum, çok güzel yerlere geleceksin biliyorum.”

“Bu saatten sonra benim gelebileceğim tek yer babanın yanı sanırım kızım, bu yaştan sonra neyi başaracağım?”

“Öyle deme annem, ne varmış yaşında? Gencecik kadınsın, deme böyle şeyler lütfen.”

Ardından gülümsedi annesi,
“Ben sana devrettim o görevi, inşallah sen çok güzel yerlere geleceksin anneciğim.”

#

Diyerek, saçlarını okşaması ile ellerini saçına attı, her gece annesi saçlarını sevip alnını öpmeden uyumazdı.

Ama bir şeylerin asla bir daha olmayacağı gerçeği ile yüzleştiğinde kendini alıştırmaya başlıyor insan..

Sonrasında ufak, buruk bir tebessüm etti Seyran.
Ardından evden çıktı.

Aşağıda, kapının önünde kendisini bekleyen oldukça karizmatik bir adam vardı.

Seyranı görür görmez, düğmesini ilikledi ve bir ıslık çaldı.

“Seyran hanım, bu ne güzellik.”

“Estağfurullah o sizin güzelliğiniz.” diyerek kahkaha attı Seyran.
Ferit'te onunla beraber güldü.

Ardından Ferit, Seyranın kapısını açtı.
O an aklına Berk geldi, Seyranın.

Çünkü Berk asla kapısını açmazdı. Elbette eli kolu vardı kendisi açabilirdi ama hiçbir zaman böyle bir incelikte bulunmamıştı.

Arabaya binince Ferit'e nereye gideceklerini sordu fakat Ferit eli ile dudaklarına fermuar işareti çizerek dudaklarını birbirine bastırdı.

O an Seyranın gözleri Feritin dudaklarına kaydı,

Ne kadar da öpülesi duruyorlardı.

_______________________________
Günaydınnnlar efenim🌹

Seyran'a baska elbise de secebilirsiniz, ben Afra’nın resimlerinden seçmeyi tercih ediyorum bu yüzden onun resimlerine göre seçiyorum ama siz başka elbiseler hayal edebilirsiniz serbest🦋

Soulmate.+18 || SeyFerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin