"Ferit bey ben müsait olduğum zamanı size bildireceğim. Öncelikle ajandama bakmam gerekiyor."
"Tabiki Talih hanım," diyerek telefonunu uzattı Ferit.
Telefona numarasını yazarak kendisini kaydetti Talih."Siz yarın sabah saatlerinde arayın, ben size bildireceğim. İyi günler." diyerek elini uzattı Talih.
Ferit ise önce Talih'e sonrada uzattığı eline bakarak gülümsedi.
"Sizede iyi günler Talih hanım."
Eli havada kalınca birazda olsa bozulmuştu Talih, ardından kem küm ederek elini indirdi. Ardından oradan ayrıldı.
Ferit ise elini Seyrana uzatarak Ahmet beye iyi günler diledi.
Seyran da elini tuttuktan sonra beraber oradan ayrıldılar.**
"Sen elini sıkmayınca nasıl da bozuldu ama?" Ferit'in yaptığı davranış Seyranın hoşuna gitmişti. E tabi eli Seyranın elinden başkasının eline birden fazla değsin istemezdi.
"Karımın elini tercih ederim." diyerek kahkaha attı Ferit.
Abidin ise anlamaz gözler ile ikiliye bakıyordu."Abiş ne bakıyorsun öyle?"
"Talih kim oğlum o ne biçim isim?"
"Talih hanım, yeni fizyoterapistim kolumu iyileştirecek."
"Bir dakika Ferit, bu kadın senin kolunu mıncırmayacak değil mi?"
"İlahi Seyran," diyerek bir kahkaha daha attı Ferit.
"Kadın gözleri ile masaj yapacak değil ya"
"Ne demek ya? Dokunacak mi şimdi sana?"
"Doktorum ya hani Seyrancım, aşkım."
"Doğru haklısın, ama güzel kadın yani şimdi hakkını yememek gerekir."
Ferit hâla aynı Ferit miydi değil miydi tabiki emin olunması gerekirdi. Seyran oltanın ucuna yemi takarak fırlattı balığına.
"Ov!" dedi, Abidin gözlerini belerterek.
"Eee?" dedi, Ferit ardından.
"Güzeldi işte, o kadar."
Ferit'ten bir cevap bekliyordu elbette,
Beklenti dolu halde baktı Seyran Ferit'e.
Ağzından çıkacak herhangi bir söz ya üzecekti ya da yüceltecek."Sence?" diyerek, tekrardan aradı ağzını Feritin.
"Ne bencesi? Benim gözüm senden başka güzellik görmez. Hem bu dünyanın hemde benim gördüğüm en güzel tek kadın sensin. Yani bana bir daha, kendin haricinde bir kadına güzel deme."
"Bak sen şu laflara, sen aşk adam mısın ya? Yerim ben seni."
Yüceltirdi, aşk her zaman sevdiği insanı yüceltirdi. Onu kırmamak için elinden geleni yapardı.
"Aşk adamım doğru ama eksik bilgi, ben sadece sana aşık adamım. Bu da böyle bilineee!"
Ferit'in yine modu yerindeydi, her zamanki gibi yine herkesi güldürmeyi başarmıştı.Güldüremediği tek insan, dedesiydi.
Şimdi evde kendilerini 2. bir kıyamet bekliyordu tabii.______________________
Simdi aglicam ne vardi Feriti böyle gorseydik🙄😡BİDE SENARİST KADIN!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Soulmate.+18 || SeyFer
JugendliteraturÇalı bile itmiyor kendisine sığınan kuşu, denk geldiğimiz şu kalplere bak. "•Souls don't meet by accident."