Hayattaki bazı yanlışların, hayatınıza doğruları getirdiğine inanır mısınız? Şahsen ben inanıyorum. Bazen yaptığımız bir yanlış hayatımızın tam merkezine bir doğruyu getirebiliyor.
Test sorularında 4 yanlış 1 doğruyu da yanında götürürdü hep, ama asla bir yanlış bir doğruyu getirmezdi yanında. Demek ki hayat, test sorularında ki gibi işlemiyormuş.
Benimde hayatımda yaptığım yanlışın, hayatımın merkezine Ferit'i getirmesi ile tescillenmiş oldu.
Dönüp baktığımda iyiki hayatıma yanlış kişiyi almışım ki o sayesinde, doğru kişiyi bulabilmişim diyorum..
Ve işte benim hikayemin doğru kişisi de şuan yanımda bana sarılarak yatan yarı çıplak, esmer ve içimi eritebilecek güce sahip bakışları olan adam'dı, buna artık emindim.
***
"Günaydın." dedim, hafiften uyanmaya başlayan ve kafasını yastıktan kaldırıp bana gülümseyen adama.
Gözüne vuran güneş ışınları gözlerini açmasını engelliyordu. Bu yüzden gözlerini kısarak bakmaya çalışıyordu.
En sonunda güneş ışığına karşı gelerek açtı gözlerini, dirseğinden destek alarak doğruldu. Ardından burnumun ucuna minik bir buse kondurarak;
"Günaydın." dedi.
Doğruluğu yere tekrardan yatarken kolları ile beni de çekiyordu. Tekrardan beni kucağına çektiğinde parmaklarını saçlarımın arasında nazikçe gezdirmeye başladı.
"Nasılsın? Çok yormadım değil mi?"
Kafamı kaldırarak gözlerimi gözlerine kenetledim,
"Çok iyiyim, hiç yormadın." diyerek kıkırdadım.Benim minik seslerime karşılık o da gülümsedi ardından saçlarımın arasına öpücükler kondurarak kollarını belime sardı.
"Bütün gün böyle uyuyabilirim." diyerek sımsıkı sarıldı ardından da gözlerini kapattı.
"Bende uyurum ama sanırım midem dayanamaz."
"Acıktın mı?"
"Hemde çok!!"
"Haklısın, çünkü bende çok acıktım." diyerek yattığı yerden doğruldu.
Yerdeki eşyalarını hızla üzerine geçirerek kapının önüne geçti.
"Bugün sana bu yataktan çıkma yasağı koyuyorum. Ben şimdi gideceğim veee bize kahvaltı hazırlayacağııım sendee buradaaa beni bekleyeceksin tamam mıı?"
Her bir kelimenin sonunu uzata uzata konuşması gözüme çok sevimli gözükmesini sağlamıştı.
"Tamam, ben burada seni bekleyeceğim." diyerek gülümsedim, Ferit de eli ile havadan bir öpücük yollayarak odadan çıktı.
***
Ferit aşağıya ineli 1 saat olmuştu, aşağıdan gelen tıkırtılar pekte normal ilerlemediğinin habercisiydi aslında.
Ben ise ortalığı toplamış ve duşumu almış bir şekilde Feriti bekliyordum.
Tıkırtılar başlarda ufak ufak geliyordu fakat ufak tıkırtı sesleri yerini kırılma seslerine bırakınca mecburen mutfağa inme kararı almıştım.Hızla merdivenlerden inerek Ferit'e doğru yürümeye başladım,
"İyi misin?"
Mutfakta öyle bir duman vardı ki, bilmeyen birisi girse atom bombası atılarak savaş çıkarılmış bile zannedebilirdi.
"Seyran!"
"Ben sana gelme demedim mi??"
"Sürprizimi bozdun beğendin mi yaptığını??"
Ferit hızla tezgahın önüne geçerek elleri ve vücudu ile arkasındaki şeyi saklamaya çalışıyordu,
"Ferit arkanda ne var???"
"Söz veriyorum kızmayacağım Ferit." diyerek yavaş adımlarla ilerlemeye başladım.
"Seyran gelme, lütfen." diyerek tezgaha daha da çok yaklaştı Ferit.
"Ferit arkanda ne var?"
Sisli ve dumanlı ortamın içinde yavaş yavaş ilerliyordum Ferit'e.
Ferit'in önüne geldiğimde benimle beraber sağa ve sola doğru giderek görmemi engelledi.
"Ferit çekilir misin lütfen?"
"Seyran lütfen ya, görmeni istemiyorum."
"Görmek istiyorum, gerçekten kızmayacağım."
"Hayır hayır Seyran lütfen."
İnada binmişti tabi, ama bilmediği bir şey vardı; ben ondan daha inatçıydım...
***
"Ferit uçan fil mi o???!!?!"
Telaşlı bir şekilde Ferit'e saçma bir cümle kurmuştum ama o da hiç yadırgamadan kafasını anlık bir hızla o yöne çevirip bakmıştı.
Ferit'in bakmasından istifade hızla sağa çekilerek arkasında sakladığı şeye baktım
"Ferit ya en sevdiğim tepsimi mi yaktın?!?!?!"
"Seyran ya! Çok kötüsün. Beni kandırdın!"
"Lafı çevirme Ferit ya! Sen benim tepsimi neden yaktın ki? Başka tepsi mi yoktu?"
"Bulamadım Seyran, hem bir tepsi değil mi? Daha güzelini buluruz vallahi."
"Bakma sen bana, bulmasakta olur. Sana bir şey olmasın da tepsi önemli değil."
"Zaten sadece tepsiyi değil, yemeği de yaktım. Sanırım aç kalacağız."
"Neyse neyse, geç bakalım şöyle. Şimdi Seyran usta sana bir kahvaltı hazırlasında gör."
Diyerek önlüğü Feritten alarak kendime taktım, sıra bendeydi...
___________________
Bölüm yazamıyormusum oxmsmxdmdxm
Soulmate aşkım benim 🥺🤍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Soulmate.+18 || SeyFer
Teen FictionÇalı bile itmiyor kendisine sığınan kuşu, denk geldiğimiz şu kalplere bak. "•Souls don't meet by accident."