Önlüğü kendime takar takmaz hızla Ferit'e döndüm.
"Sen hiç Seyran ustanın elinden kahvaltı yaptın mı bakayım?" diye sordum.
Hayır anlamında kafasını sağa ve sola salladı Ferit,
"Daha nasip olmadı o ellerden yemek yemek, bugün olacak gibi."
"Hahayt! bunu duyduğuma sevindim. Demek oluyor ki daha ömründe güzel yemek yememişsin sen, bugün sana öyle bir kahvaltı hazırlayacağım ki parmaklarını yiyeceksin."
Galiba biraz fazla abartmıştım kendimi, boşu boşuna hem kendimi hemde Feriti ümitlendirmiştim. Neden diye soracak olursanız ki sormasanız daha iyi ama bu rezilliği duyup sizlerde gülün isterim...
Kahvaltı ile ilgili hatırladığım tek şey elimde kalan tavanın kulpuydu...
Ferite hava atacağım derken havam fıss diye sönmüştü resmen, ben elimde kalan kulp'a bakarken Feritin attığı kahkahalar kulağımı dolduruyordu.
İki beceriksiz bir mutfakta hiçbir haltı beceremediğimiz için mecburen dışarıda kahvaltı yapma kararı almıştık, ne kadar romantik değil mi?
***
Kahvaltı için öyle ultra lüks bir mekan seçmemiştik, ikimiz de çok açtık ve hemen bir şeyler yemek istiyorduk bu yüzden bulduğumuz ilk mekana girmiştik.
"Ne de güzel kahvaltı hazırladın öyle Seyran ya, tadı mı yoksa kokusu mu hangisi hala damağımda bilemedim de" Ferit'in kahkaha atışı ile insanlar bütün side eye bakışlarını atıyordu.
"Sus Ferit sus! İki koca insan bir kahavaltıyı hazırlayamadık resmen. Şaka gibi olay!" Yüzüm düşmüştü, azıcık da rezil olmamın verdiği utangaçlık ile yanaklarım kızarmıştı.
"Amann ne olacak sanki? Hem işe bak ki ikimiz de yapamadık, bu da ne demek oluyor; Demek ki biz gece çok yorulmuşuz." Feritin bu söylediği ile gözlerim faltaşı gibi açıldı.
Zaten kızarmış olan yanaklarım daha da kızarmıştı, ben ne kadar konusunu açmaktan kaçsam da böyle bir gerçek vardı..
"Sussana!" Diyerek gözlerimi daha da açtım.
"Merak etme burada ki kimse anlamaz zaten." Diyerek önüne gelen ilk kadına gülümsedi,
"Günaydın!" Kadının ne diyor bu dercesine bakışları haklı olduğunu kanıtlıyordu...
*********************
Diğer bölüm final...
Güçlü Seyro seni çok sevdim, en sevdiğim kurgum da sensin ama veda vakti geldi. Her hikaye bir son hak eder diyerek senide bitireceğimmm.
Ayrıca siz sormadan söyleyeyim, Müjde; mutsuz son olmayacak!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Soulmate.+18 || SeyFer
Teen FictionÇalı bile itmiyor kendisine sığınan kuşu, denk geldiğimiz şu kalplere bak. "•Souls don't meet by accident."