23

504 20 1
                                    

Wstałam rano i zobaczyłam, że Bartka już nie ma. Nie zdziwiłam się bo była 10;30 a chłopak ma nagrywki do Genzie i masę innych spraw do załatwienia. Dlatego nawet się nie przebierając, ruszyłam do kuchni zrobić sobie kawę. Ku mojemu zdziwieniu Bartek siedział przy wyspie kuchennej jedząc  śniadanie i popijając je kawą.

-O co ty tu robisz?- zapytałam i dałam mu szybkiego buziaka w usta-Nie miałeś mieć spraw do załatwienia z rana?

-Miałem, zajęło mi to z godzinkę i wróciłem. O 14 mam być w domu Genzie. Nie rób sobie kawy, już ci zrobiłem, a jajecznicę masz na patelni- powiedział podając mi kubek.

Nałożyłam sobie jedzenia i usiadłam obok chłopaka. Jedliśmy w ciszy. Bartek skończył przede mną, włożył naczynia do zmywarki i widząc, że już kończę jeść poczekał, aż w końcu dołożył też mój talerz.

-Chciałabyś pojechać dzisiaj ze mną na nagrywki?

-Jasne, czemu pytasz? Co dzisiaj będziecie nagrywać?

-Raczej co będziemy nagrywać bo chciałbym, żebyś wystąpiła dzisiaj w odcinku. Nagrywamy kto kupi więcej rzeczy za 10zł*, a potem przyjeżdża Karol i ma do nas jakąś sprawę. Od razu mówię, że nie wiem o co chodzi ale się domyślam.

-Obstawiam, że ma do was sprawę związaną z t5m2 ale w sumie jestem ciekawa o co mu chodzi.

-Skarbie, do Ciebie też ma sprawę.

-O, serio? To nie wiem o co może chodzić. No cóż, dowiemy się później.

Już przed 14 byliśmy na miejscu. Głównie przez to, że pośpieszałam chłopaka bo nie lubię się spóźniać. W domu był już każdy oprócz Haniulków, którzy przyjechali 10 minut po nas. Chwilę wszyscy porozmawialiśmy po czym zaczęliśmy odcinek.

-Dzisiaj dodatkową osobą bedzie Sara!! Możecie już znać Sarę z  poprzednich filmików lub z naszych instagramów, na które serdecznie Was zapraszamy

-Sara, jako, że jesteś gościem możesz wybrać czy chcesz dołączyć do kogoś, czy może chcesz samodzielnie wziąć udział.

-Sądzę, że Bartek zapraszając mnie dzisiaj miał nadzieję, że będę z nim w parzę ale nie tym razem. Chciałabym być sama.

-No to postanowione!
Każdy z nas dostał kamerę i pojechaliśmy do galerii. Ja pojechałam z Bartkiem Świeżym i Hanią, a Bartek razem z Mortalciami i Fausti.
W drodze podpytałam Haniulów czy wiedzą co Karol chcę dzisiaj nam przekazać ale oni tez nic nie wiedzieli.

10 minut później byliśmy już pod galerią.
Ustaliliśmy czas i miejsce spotkania po nagraniu i rozdzieliliśmy się.

-Hej słodziaki- powiedziałam do kamery
-Mam dzisiaj super plan na ten odcinek, a uwaga dowiedziałam się o nim kilka minut temu także cieszę się że mam jakikolwiek plan bo nie chciałam dołączać do kogoś bo to byłoby po prostu nie fair. Idę właśnie do pierwszego lepszego sklepu rozmienić sobie pieniążki na grosiki i po prostu będę płacić za usługi w groszach. Mam nadzieję że mi to zaliczą ale teoretycznie nie łamie żadnych zasad, wiec nie mają podstaw do podważenia mojego sposobu.

Od mojego krótkiego monologu zdążyłam być w 3 sklepach i na szczęście udało mi się rozmienić pieniądze na 1,2,5,10 i 20 groszówki.
-Dobra skoro mamy juz rozmienione pieniążki to w końcu możemy zacząć zabawę.
Byłam miedzy innymi w pasmanterii, w kilku restauracjach, w piekarnii czy w sklepie sprzedającym klucze i dodatki do nich i oczywiście wszystko to nagrałam.
-Kochani sądzę że wygraną mam w kieszeni, mam około 30 przedmiotów, wydałam tylko 5zl ale niestety powstrzymuje mnie tutaj czas i ilość sklepów. Za 10 minut musimy już być w umówionym miejscu, wiec podejrzewam, że nawet nie wykorzystam całych 10zl.

Dokupiłam jeszcze kilka droższych rzeczy w cenie od 50gr do 1zl i powoli zbliżałam się na parking, na którym mieliśmy się spotkać.
Na miejscu był juz każdy oprócz Bartusia.
-No ciekawe czy ma tyle pomysłów, ale nie ma czasu czy ma tak malo rzeczy, że musi jeszcze czegoś poszukać- powiedziałam a reszta się zaśmiała.
-podejrzewam, że ma mało rzeczy.
Chwilę później Bartek do nas dołączył i wróciliśmy do domu Genzie.

W domu rozłożyliśmy,a raczej oni rozłożyli, kamery, stanęliśmy przed stołem i kontynuowaliśmy nagrywanie.
Każdy z nas po kolei wykładał po jednym przedmiocie, aż niektóre osoby zaczęły odpadać. W pewnym momencie w kadrze zostałam tylko ja, Świeży i Mortal.
-Iii to jest moja ostatnia rzecz-powiedział Patryk
Spojrzeliśmy na siebie z Bartkiem i zaczęliśmy się jeszcze bardziej ekscytować. Jeszcze przez kilka minut wyciągaliśmy z toreb kolejne przedmioty po czym kiedy doszliśmy do 35 rzeczy, bałam się że zaraz przegram bo kończył mi się juz asortyment. Jednak chwilę później jako 37 rzecz, Świeży położył swój ostatni przedmiot- reklamówkę.
-Czekaj, czekaj. Czy to znaczy że wygrałam?!!!!
-Dokladnie kochani, nasza Sara pierwszy raz bierze udzial w odcinku gdzie można cos wygrać i go wygrywa!!
-Gratulacje Saruś, osobiście ci wręczę wygraną- powiedziała Natalka podając mi 2 banknoty 100zlotowe
-aaaa dziękuję ślicznie. No cóż kochani, tym razem mój sposób się sprawdził haha
Pożegnaliśmy się i zakończyliśmy film.
Teraz pozostaję tylko czekać na Karola, nie powiem, trochę zaczęłam się stresować...

------------------------------------
*Sara zrobiła dokladnie to co michu kontrabas w jednym z takich odcinków
Bardzo was przepraszam za brak rozdziałów ale mam maturkę za pół roku i dużo spraw na głowie... Jak będę miała więcej czasu to dodam kolejny, dzięki za wsparcie❤️❤️

ten jeden raz// Bartek Kubicki Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz