15 Mayıs 2003

1.2K 3 2
                                    

Cengiz son 10 günde 3 defa alkol yüzünden işe gidemedi. Çoğu zaman sabahtan başlıyor içmeye. Gündemi alkol ve seks oldu. İşini arka plana attı sanki.

Bu durum beni endişelendiriyor.

Saatlerce içiyor, sevişmek istiyor sonra da uyuyor. Geçenlerde üzerimde iken uyuya kaldı.

Günlerim genelde internet de geçiyor. Yeni siteler ve tartışma platformları buluyorum. Bunlardan en fazla kedi ve köpeklerle ilgili olan forumlara giriyorum.

Sokak hayvanlarını seviyorum ama en çok üzülüyorum. Ne kalacak güvenli bir evleri ne de devamlı yemekleri var. Evim müsait olsa mümkün olduğunca fazlasını alırdım.

Bu forumlardan birinde çok tatlı bir kadınla tanıştım.

Adı Özlem. Birbirimizi Msn e ekledik. Fırsat buldukça sohbet ediyoruz. Özlem yeni boşanmış. Zaman zaman problemleri olan birisi. Ama sohbeti güzel.

Bu hafta bir yerde kahve içmek için sözleştik.

Ben internet başında iken, sızmadığı zamanlar da Cengiz' de yanıma oturuyor ve bana eşlik ediyor. Aslında ben ona eşlik ediyorum. Çünkü o bu konulardan uzakta. Sadece cinsellik ile ilgileniyor. Porno videolar seyrediyor ama özellikle bana seçtiriyor. Nelere ilgim olduğunu tartmak istiyormuş.

Seyrettiğimiz onlarca videodan sonra anladı ki ben, vücudunda hiç tüy ve kıl bulunmayan gençlerden veya çok iri yarı ama atletik ve kaslı yapıda ki zencilerden hoşlanıyorum. En azından bu tür videolar seyretmek istiyorum.

Günlüklerim (Evlilik)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin