17 Mart 2005

297 2 0
                                    

Haziran başında evimizin inşaatı bitiyor. Sonrasında orada olmamız lazım. Evin kalan ince işleri, mobilya alımı, eşyalarımızın yerleşmesini sağlamamız gerekli. O süre zarfında otel de kalacağız.

İstanbul' dan yapacağımız alışverişler tamamlanmak üzere. Geri kalanı İzmir' den. Büyük bir masraf bekliyor bizi.

Dün akşam Cengiz ile beraber içki içtik. Sonra yatağımıza geçtik ve oynaşmaya başladık.

Kulaklarımın içinden, boynuma, göğüslerime derken dili kadınlığımı, elleri ise kalçalarımı kavradı.

Oral sekse bayılıyorum. Bana yapılmasını da, yapmasını da...

Benim inleme seslerime kocam daha fazla tahrik oldu ve kendini bana yanlamasına çevirerek aletini gözlerimin önüne getirdi. Zevkle dudaklarımın arasından içeri aldım.

O da inlemeye başlamıştı ki, zaman zaman yalamasına ara vererek konuşmaya başladı, ben de onu ağzımdan çıkararak cevaplar verdim.

- Aşkım aklımdan ne geçiyor biliyor musun?
- Ne geçiyor aşkım?
- İstanbul' a güzel bir veda edelim.
- Ne gibi? Nasıl?
- Yeni bir aksiyon yapalım gitmeden?
- Yaramaz kocamın aklında bu sefer neler var?
- Gerçekten bilmiyorum ama kabul edersen düşüneceğim.
- Sen kabul etmişsin zaten. Sen alkol durumunu böyle götürdüğün sürece her şeye varım.
- Harika karım benim. Orospum benim.
- Haydi gel de becer orospunu o zaman...

Hayallerimiz le beraber güzel bir orgazm yaşadık. 

Günlüklerim (Evlilik)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin