10 Mayıs 2005 - 3

558 2 2
                                    

Pazar sabah 9 gibi kalçalarımın arasında hoş bir ıslaklık hissi ile gözlerimi açtım. Laçin bir süre arkamı yaladıktan sonra, ben tam uyanamadan arkama girmişti. Hiç canım yanmamıştı. Yatağın sallantısından Cengiz gözlerini araladı. Bir elimi erkekliğine attım. Zaten gördüğüm manzara ile sertleşmeye başlamıştı. Elimi atınca daha çabuk dimdik oldu.

Cengiz' in uyandığını anlayan Laçin içimden çıkmadan beni tutup yatakta dönmeye başladı. Beni üzerine aldı. Şimdi Laçinin üzerine boylu boyunca uzanmış, Laçin de arkamdaydı. Arkamdan kollarını dolamış hem git gel yapıyor hem göğüslerimi yoğuruyordu. Cengiz Yatakta dizlerinin üzerinde ikimizin baş hizasına yaklaştı. İkimizde başımızı çevirerek beraberce yalamaya başladık. 2-3 dakika sonra Cengiz bacaklarımın arasına geçti ve önüme sokmaya başladı. Evlendiğimizden beri içime bu kadar zor almamıştım. Arkamda ki yüzünden önüm acaip daralmıştı. Canım yana yana dibimi buldu. Bir yandan Laçinin ikimizin de altında ezildiğini düşünüyordum. Laçin, "aşklarım ben patlamak üzereyim" dedi. Bende, dayanılmaz bu ama ya bende gelecem dedim. Biraz daha hızlandık ve akıtmaya başladılar. Laçininde akıttığını hissettim. Laçin ve kocam aynı anda iki deliğimin dibine fışkırırken bende kasıldım ve kocamın  dudaklarını parçalayarak boşaldım.

Bir süre sonra duş alıp Laçinle beraber mutfağa girdik kahvaltı için. Biz kahvaltı masasını kurarken kocamda duş aldı.

Kahvaltıdan sonra yine votka şişesi sehpanın üzerine kondu. Zaten kimse ayılmamıştı bile.

Saat henüz sabah 10 du ve yeniden içmeye başladık. Cuma akşamından beri hiç normal giyinmemiştik. Şimdide üzerimizde sadece şortlar vardı. Benim ve Laçinin göğüslerimiz çıplaktı. Merakımdan, bu işi yaptığı halde göğüslerinin nasıl böyle diri kaldığını sordum. Kısaca çok seçici davrandığını, herkesle beraber olmadığını anlattı. Kıskanır gibi oldum sanki.

Bunun üzerine Laçin "Ay benim bebeğim bozulurmuş ta" diyerek yanıma geldi. Ufak ufak oynaşmaya öpmeye başladı. Ama sevişme gibi değil. Cengiz içkisini içerek seyrediyordu. Soluk alıp verişim hızlanınca Laçin öpmelerini yalamaya çevirdi. Cengiz, erkekliği ile oynamaya başladı. Onu gören Laçin yanına giderek diz çöktü ve bacaklarının arasına oturdu. Yarı kalkık erkekliğini ağzına aldığı gibi emmeye başladı. Laçinin ağzına dayanabilmek imkansız. Kısa sürede taş gibi oldu. Biraz daha devam ettikten sonra beni de çağırdı ve ben devraldım. Laçinde kalkıp hemen şortunu çıkardı ve Cengiz' in yanına oturdu. Sol elimi tutup kendi erkekliğinin üzerine götürdü. Sıvazlamaya başladım. Bir ara kocamı ağzımdan çıkarıp onu aldım. Sonrada güzel bir tempo tutturdum. Laçini ağzıaa aldığımda Cengizi sıvazlıyor, onu ağzına aldığımda diğerini sıvazlıyordum. Laçinde oldukça sertleşti. Kocamı ağzıma aldığım bir sırada Laçin yerinden kalkıp arkama geçti ve domalttı. Önce kadınlığımı yaladı. O yalarken kocamın organını koparacaktım neredeyse. 5 dakika sonra Laçin doğrulup, kasıklarımdan tuttu ve kadınlığıma giriş yaptı. O girdikten sonra ağzımın gerçek maheretini konuşturmaya başladım. Cengiz o an yüzüme baktı, "hoşuna gidiyor mu aşkım" diye sordu. Yalamayı bırakıp kaymış gözlerle baktım ve "aşkım öyle güzel yapıyor ki" dedim ve yeniden ağzıma gömdüm. Kısa bir süre sonra çığlıklarla ağzımı doldurdu. Laçinin verdiği zevkle inleye inleye yuttum.

Laçin de bende boşalmamıştık. Yere halının üzerine uzandık ve sadece yavaşça öpüşmeye başladık. Cengiz içkisini alıp sigara yaktı. 15 dakika kadar sonra yerde yarı baygınlık geçiriyordum. Laçin de kalkıp koltuğa oturdu. Kocamla sohbet ediyorlardı.

Birden Cengiz, Laçine  "beni emsene" dedi. O da gülümseyerek hay hay dedi ve gidip ağzına aldı.

Aslında sertleşmemişti bile. O yüzden tamamını ağzına alıyordu. Öyle güçlü emdi ki 2-3 dakikada taş gibi yaptı. Kocam güzel ve uzun siyah saçlarını okşuyordu. Kısa süre sonrada, "hadi Pelin' i tost yapalım" dedi. Bunun üzerine Laçin kocamı bırakıp yanıma geldi ve kadınlığımı yalamaya başladı. Gülümseyerek karşıladım. Ben de okşamaya başlayınca Laçinde yalamayı bırakmadan yerde ters döndü ve 69 olduk. Laçin beni yalarken bir yandan parmaklıyor, bir yandan da tüm vücudumu okşuyordu. Bir süre sonra Laçin  "gel bebeğim üzerine otur" dedi ve yere uzandı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 28 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Günlüklerim (Evlilik)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin