10 Aralık 2004

296 2 0
                                    

2 aydan fazla geçmesine rağmen son çılgınlık gecesini hala unutamadık. Hemen hemen her sevişmemiz sırasında o geceyi konuşup daha da azıyoruz. O geceden sonra Demet ile sadece bir defa görüştük. Çalıştığı yere yolumuz düşmüştü. Çıkışını bekledik ve bir kafede beraber çay içip sohbet ettik.

Dün kocamla akşam yemeğini dışarıda yedik. Bana çok güzel bir yüzük almış. Yemekte alkol aldık ve yine son çılgınlık gecesinden konuşarak birbirimizi azdırdık. Eve girer girmez koridorda sevişmeye başladık. O kadar azmıştık ki Demet' e telefon açtık ve gelmesini rica ettik. Ama evden çıkmasının mümkün olmadığını söyledi. Hemen oracıkta çömelip kocamın pantolonunu indirdim ve ağzıma aldım. Boşalmasına yakın bırakıp yatak odasına koştum. O da hemen soyunarak yanıma geldi. Sertçe sevişmeye başladık. O vücudumu parçalarcasına ısırıyor bense onu tırmalıyordum. Tek hamlede bütün erkekliğini içime soktuğunda ben de "Sik beni Mike" diye bağırıyordum. Bu bağırışlarım kocamı daha da gaza getiriyor ve beni daha sert beceriyordu. Çok geçmeden içime akıttı. Nefes nefese kalmıştık. Kendini yanıma atıp dinlenmeye başladı. Ama ben doymamıştım. Hemen doğrulup erkekliğine saldırdım.

Sonunu tahmin edersin sevgili günlüğüm :)

Günlüklerim (Evlilik)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin