Ertesi gün saat 10 a doğru uyandım. Cengiz yanımda yoktu. Nesrin hala uyuyordu. Kalkıp Cengiz' i aradım.
Markete alışverişe gitmiş. Yarım saat sonra geldi. Kahvaltılık ve buz gibi biralar almıştı. Kahvaltıdan çok soğuk biralar ilgimizi çekti. 3-4 saat boyunca içtik. Bugünde burada kalmaya karar verdik. Çadırın içini düzenlememiz gerekiyordu. Önce tamamen boşalttık.
Arada şakalaşıyorduk. Cengiz eline fotograf makinasını alınca Nesrinle beraber resimlerimi çekmek için ısrar ettiler. Bende onları kırmadım :)
Cengiz, en fazla 100 metre uzağımızda bulunan alandan denize girmek istedi. Ben de ona katıldım. Nesrin gelmek istemedi. Eşyalarını düzenleyecekmiş ve biraz uyuyacakmış.
Plaj ve deniz harika idi.
Cengiz sabahtan beri içtiği biralarla çakır keyif oldu. Çıplak resimlerimi çekeceğini söylediğinde çok heyecanlandım ve panikledim. Benim için çok tahrik ediciydi ama bir gören olabilirdi. Yine de onu kırmadım.
Alttaki pozu vermemi istediğinde aynen dediklerini yaptım. Bu şekilde bir kaç tane resmimi çektikten sonra aynı şekilde durmamı söyledi.
Makinasını yere bırakıp yanıma geldi. Önümde diz çökerek mayosunu indirdi. Yalamamı istediği belliydi. Duruşumu hiç bozmadan ağzıma aldım ve yalamaya emmeye başladım. Bir kaç dakika bu şekilde devam etti. Erkekliğinin ucunda beliren bir damlacıktan boşalmaya yaklaştığını anladım ve "Sadece sen mi rahatlayacaksın?" diye fısıldadım. Bunun üzerine doğrulup arkama geçti ve kasıklarımdan tutarak sırılsıklam hale gelmiş olan kadınlığıma giriverdi. Güzel bir manzara seyrederek açık havada bir plajda yerde kocam içimde gidip geliyor, tam anlamıyla erkekliğini içimde kanırtıyordu. Bir eliyle omuzumdan destek alıyor, diğer elini de yandan dolamış klitorisimi okşuyordu. Buna daha fazla dayanmam mümkün değildi.
Konuşarak boşalmamızı aynı zamana denk getirmeye çalışıyorduk. Ve sonunda öyle bir boşaldım ki anlatmam mümkün değil.
Denize girdikten sonra çadıra döndük.
Gece 02 ye kadar ateşin başında içki içtik. Sonra herkes resmen sızdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Günlüklerim (Evlilik)
FantasyBundan önce genç kızlık ve bekarlık günlüklerimi okudunuz. İkinci kitapta yer alan günlüklerim. Evlilik hayatımda yazdıklarım