10 Haziran 2004

337 2 1
                                    

Alkol kullanımını, İzmir' e gitme konusunu ve bana vurduğunu önce Cengiz' in ailesine sonra bizimkilere söyledim.

Hepsi çok kızdı ama babam ve annem aniden geldi.

Her ikisi de hemen eşyalarımı toplamamı beni götüreceklerini söylediler.

Bir anda tereddüt ettim. Evet Cengiz çok değişmiş olsa da evimi çok seviyorum. Her köşesinde benim emeğim ve zevkim var. Acele etmemelerini, Cengiz' i beklemelerini onunla konuşmalarını söyledim.

Cengiz' e mesaj yazarak anne ve babamın geldiğini, akşama fazla gecikmemesini rica ettim.

Her zaman ki geliş saatinden 2 saat erken ve alkolsüz olarak geldi eve.

Hiçbir şey olmamış gibi aileme karşı son derece saygılı ve sevecen davrandı.

Babam son derece sinirli ama bir o kadar da kendine hakim olmaya çalışarak Cengiz' e: Benim sahipsiz olmadığımı, aslında bugün geliş nedenlerinin beni almaya geldiklerini, kendilerinin hayatlarından fedakarlık yaparak beni okuttuklarını anlattı. Sarhoş bir kocadan dayak yesin değil diyerek de noktaladı.

Cengiz kıpkırmızı oldu ve çok şaşırdı. Sanırım böyle bir tepki beklemiyordu. Sanırım ona kalsa alt tarafı iki tokattı.

Beni çok sevdiğini, benim için öleceğini, işlerin yarattığı baskı ile sinirlerinin bozuk olduğunu anlattı ve binlerce kere özür dilediğini söyledi.

İzmir için ise, küçüklüğünden beri hayali olduğunu, denize sıfır bir yerde arsa aldığını, orada çok daha rahat ve güzel yaşayacağımızı, evin projesini bile benle beraber yapacağını, ev yapıldıktan sonra da benim üzerime yapacağını anlattı.

Eğer mutsuz olursam hemen geri dönebileceğimizin garantisini vermeye çalıştı.

Annem yine de son kararı benden duymak için konuşmak istediğini, bunun için de mutfağa gitmemizi istedi.

Annem:

Evet Pelin ne diyorsun? İçine sinmeyen en ufak bir şey varsa, bırak eşyalarını bile toplama. Her şeyin en yenisini en güzelini alırız. İstersen sana ayrı ev de açarız. Ne diyorsun?

Yok anne ya... Düzen bozmak kolay değil. Bence bir şansı daha hakkediyor. Aslında kötü biri olmadığını ben de biliyorum.

Peki kızım sen ne istersen o olur. Ama unutma Allah sağlık verdiği sürece her zaman ve her konuda biz yanındayız. 

Günlüklerim (Evlilik)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin