20 Eylül 2003

1.1K 2 0
                                    

Geçen Cuma akşamı Ben, kocam ve Nesrin, arabamızla yola çıktık. Cengiz arabayı kullanıyor, ben yanında, Nesrin ise arkada oturuyordu. Neşe içerisinde şakalaşarak, şarkılar söyleyerek tatilimize başladık. Yolculuk Ege ve Akdeniz kıyıları. Sahil şeridinden kafamıza göre geze geze gitme kararı aldık. Yorulduğumuz veya konaklayacağımız yerde o gecelik beğendiğimiz bir otelde kalacak, otel bulamazsak bagajımızdaki büyük çadırın içinde kalacaktık.

Cumartesi günü İzmir' in çok güzel ve şirin bir sahil kasabasına vardık. Cengiz araba kullanmaktan yorulmuştu. Bunda araba kullanırken durmadan bira içmesinin rolü bence büyüktü. En korktuğum ve sevmediğim şey alkollü araba kullanılması.

Minik ama tatlı bir pansiyon bulup 2 oda tuttuk. Cengiz uyumak için uzandı. Bizde Nesrin ile kasabayı gezdik, ufak tefek alışverişler yaptık. Pansiyona döndükten sonra ben kendi aldıklarımı odama bıraktım. Cengiz hala uyuyordu. Onu uyandırmamak için Nesrin' in odasına gittim. O eşyalarını yerleştiriyordu. Alışveriş poşetlerinin içinden bir tane bira açtım kendime. Odada tek başına kalacağı için bozulmuştu. Hatta kızmıştı. Elimden bir şey gelmeyeceğini ama elimden geldiğince kendisini ihmal etmeyeceğimi, nasıl olsa sürekli beraber olduğumuzu anlatmaya çalıştım. Ama onun derdi başkaydı.

Cinsel açıdan yalnız bir tatil geçirecekti. Haklıydı da. Onu biraz yumuşatmak ve gönlünü almak için kalkıp yanına gittim ve yüzünü ellerimin arasına aldım. "Bozulma hadi. Ben seni hiç bir bakımdan yalnız bırakmam" diyerek dudaklarına minik minik öpücükler kondurmaya başladım.

Oda karşılık vermeye başlayınca bu minik öpücükler uzamaya ve yoğunlaşmaya başladı. Bir dakika sonra dudaklarımız birbirine kenetlenmiş birbirimizin diline dil atıyorduk. Heyecan ve istekten ikimizde nefes nefese kalmıştık. Nesrin bir anda benden bir adım uzaklaşıp soyunmaya başladı. Bende aynısını yaptım. Bir anda ikimizde çırılçıplak kalmıştık.

Yatağa uzandık. Nesrin üzerime ters yattı ve beni yalamaya başladı. Bende onun gözlerimin önündeki pırıl pırıl ıslanmış kadınlığına başımı gömdüm. Birbirimize o kadar güzel bir oral yapıyorduk ki. Ben gelmek üzereydim.

Onunda aşırı derecede ıslanmış olmasından yaklaştığını anladım.

- Ohh Nesrin gelmek üzereyim.
- Sakın gelme!
- Neden?
- Bu şekilde gelmeni istemiyorum. Sana bir sürprizim var.

Diyerek üzerimden kalktı. En fazla yarım dakika sonra orgazm olacakken yarıda bırakması keyfimi kaçırmıştı.

Gidip bavullarından birini açtı. Elinde tuttuğu şey bele bağlanabilen bir vibratördü. Ama her iki tarafında da vibratör vardı. Yanıma gelip yattı. "Haydi şimdi onu bana sokarak bunu bana giydir" dedi. Anlamıştım. Süper bir şeydi bu. Elime aldım. Bir onu bir Nesrin' i yalayarak her ikisini de sırılsıklam yaptım ve vajina duvarlarını yalayarak sokmaya başladım. Nesrin kıvranıyordu. Dairesel hareketlerle, sağa sola çevirerek sonuna kadar sokmuştum. Bir kaç kez gel git yapıp iyice alışmasını sağladım. Tamamen alıştığında kemerlerini bağladım ve yanına uzandım. Şimdi sıra ona gelmişti. Üzerime gelip bacaklarımı araladı. Önünde sallanan penisi dibinden tutarak kadınlığımın kapısına dayadı ve hafifçe itmeye başladı. Sokup çıkararak ilerliyordu. Ama her sokuşunda milim milim daha ilerilere gidiyordu. Bende çıkarırken onun içindeki de çıkıyor, bana sokarken onunki de kendine giriyordu. Dibimi bulduğunda üzerime uzandı ve öpüşmeye başladık. Bu harika bir aletti. İkimizde kadındık ama şu anda ikimizde erkeksiz değildik. Beni bir erkek gibi beceriyordu. Birbirimizin dudaklarını, yüzünü, kulak memelerini, boynunu öpüyor deli gibi zevk alıyorduk. Boşalmak patlamak üzereydim. Bunu Nesrin' e söyledim.

Oda benimle aynı durumdaydı. Bacaklarımı beline doladım ve içimdekinin yeni noktalara değmesini sağladım.

Bacaklarımı daha da sıkarak Nesrin'i kendime hapsettim. O sırada ikimizde zangır zangır boşalıyorduk.

Bir kaç dakika nefeslenip dinlendikten sonra ben kalkıp giyindim ve odamıza geçtim. Hemen duşa girdim.

Harika bir orgazmdan sonra duş çok iyi geldi. Duştan çıktığımda Cengiz uyanmıştı. Uyku sersemliği vardı.

Beni yanına çağırdı. Bornozumu açıp vücudumu okşamaya başladı. Daha yeni orgazm olmuştum. Canım pek istemiyordu ama bunu ona söyleyemezdim tabii ki. Ağzıma alıp uzun süre emdim. Boşalmaya yaklaştığını anlayınca içime girdi orada boşaldı.

Akşam yemeğini üçümüz dışarıda küçük bir balıkçı meyhanesinde yedik. Nesrin ile bir kaç dublede rakı içtik. Cengiz tek başına 70 lik rakı içti.

Günün yorgunluğu ile fazla geç olmadan odalarımıza çekildik ve uyuduk. Yarın yeni yerlere doğru yola çıkacaktık...

Günlüklerim (Evlilik)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin