10 Mayıs 2005 - 2

450 2 0
                                    

Cumartesi sabah saat 10 gibi uyandım. Hala alkolün etkisi vardı. Kocam ve Laçin in ortasında, sırtım kocama dönük, Laçine sarılmış olarak buldum kendimi. İkimizde çırılçıplaktık. O sırada kocamın arkama sokulup erkekliğini arka deliğime yaslayıp git gel yaparak zorlamasıyla kendime geldim. Bunu neredeyse her sabah yaparız ama içime her zaman sokmaz.

Birkaç dakika sonra ben de kalçalarımı ona doğru itmeye başladım. Eşimde daha fazla yüklenmeye ve bir elimle göğüslerimi okşamaya başladı. Yataktaki hareketten Laçin de uyandı. Zaten sarılmış biçimde yatıyorduk. Dudaklarımdan öpmeye başladı. "kocacığın arkana mı girdi aşkım" diye fısıldayarak sordu. Hayır girmedi dedim. Her zaman yapamıyoruz. Bazen alamıyorum dedim. "benim prensesim arkadan mı istiyormuş?" Diye sordu ama cevap alamadı. Bunun üzerine, "haydi bakalım salona gidelim ben size bir çilingir sofrası hazırlayayım" dedi. Ben yarıda kalmanın bozukluğu ile kalktım salona geçtik.

Laçin ile beraber sehpanın üzerine ufak tefek kahvaltılıklar, meyve ve votka getirdik. Yine içmeye başladık.

Bir saat kadar sonra Laçin, neden arkadan yapamıyorsunuz diye sordu. Yapıyoruz ama her zaman olmuyor, girmiyor dedim. Kocama bakarak "Peki benim denememe iziz var mı" diye sordu. Kocam Pelin e sor dedi. Olabilir dedim... Zaten hepimiz çıplaktık.

Laçin kalktı, kanapeden bir minder aldı ve yere halının üzerine oturdu. Gel bebeğim yanıma diyerek beni yanına çağırdı. Gidip yere oturdum. Uzan aşkım dedi. Bunun üzerine yere yüzükoyun yattım.

Laçin koltuktan yanına aldığı minderi kasıklarımın altına yerleştirince zaten çıkık olan kalçalarım daha da havaya dikildi. Kocam yine içkisini içerek seyrediyordu. Laçin dizlerinin üzerine oturdu ve yüzünü kalçalarıma yapıştırdı. Yine dilini harika kullanıyordu. Kocam içkisini alarak yanımıza gelip yere oturdu. Derin derin inliyor, oh lar of lar çekiyordum. Cengiz bardağından bir yudum içirdi bana. Ardında başımı tekrar iki elimin üzerine yere koydum ve inlemeye devam ettim.

Çok fazla zevk alıyordum. Hatta bazen "lütfen sok artık" diye yalvarırcasına fısıldıyordum. Laçinin hiç acelesi yoktu. Ancak kısa bir süre sonra yalamalarına orta parmağını da karıştırdı. Parmağının ucunu sokuyor çıkarıyordu. Bir yandan da yalamaya devam ediyordu. Parmağı gittikçe derine gidiyordu. Bazen de içinde daireler çiziyordu. Dudaklarımdan durmadan "çok güzel çok güzel çok güzel" diye kelimeler dökülüyordu. Bir süre sonra orta parmağın yanına işaret parmağı da katıldı.

Ama Laçin şimdi daha yavaştı. Elimde olmadan "ııııhhhhh" diye bir ses çıktı. Ama hemen alıştım ve iki parmak arkamda iken kalçalarımı daha çok havaya dikmeye başladım. Ama Laçin yalamayı hiç kesmedi. 5-6 dakika sonra yavaşça bacaklarımı yana ayırdı, doğruldu ve eliyle erkekliğini tutarak arka deliğimin girişine getirdi ve üzerime tamamen yattı. "aşkım şimdi dediklerimi harfiyen uygulayacaksın" dedi. Başımı salladım.

"Bak aşkım şimdi iteceğim. Çok az canın yanacak ama korkma hemen derin nefes alıp vermeye başla" dedi. Ben bunları ezbere biliyordum :)

Çok az itti ama çığlığı bastım. Ama hemen derin derin nefes alıp vermeye başladım.

Laçin "bak aşkım gördün mü işin zor kısmı bitti. Başı içinde şimdi. Şimdi çok yavaşça itmeye başlayacağım. Sende bu sırada ıkınır gibi yapacaksın" dedi. Zaten bunları ezbere bildiğimi düşündüm. Yine de olur anlamında başımı salladım. Kocam bir eliyle elimi tuttu. Duyduğum acıya ortak olmamı istiyordu sanki. Laçin ittikçe bağırıyordum ama Laçin in dediği gibi ıkınır gibi yaptığımda Laçin den övgüler alıyordum. Birkaç dakika sonra acısı hafifledi ve yine inlemeye başladım. O sırada "Ohhh hepsini sok lütfen" dedim. Laçin de "bebeğim kökledim zaten arkana" dedi. Bir an utandım.

Günlüklerim (Evlilik)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin