30 Ağustos 2003

1.1K 2 1
                                    

Bugünlerde tatile gitmek için bir yer bakıyoruz. Cengiz' in şirkette bir boşluğu var. Bu süreyi bir çok yeri gezerek değerlendirmek istiyoruz.

Eylül ayında çıkıp arabayla kafamıza göre Akdeniz ve Ege sahillerini dolaşmak istiyor. Benimde aklıma yatıyor aslında. Tek bir yere tıkılıp kalmaktan iyidir.

Tatil planlarımızı, annemler ve diğer kızlarla paylaştım. Hepsi mutlu oldu. Ama Nesrin ciddi şekilde bizimle gelmek için ısrar etti. Hatta masrafları bölüşmek istedi. Cengiz'e soracağımı söyledim.

Cengiz, bir çok değişik yerde resimlerimi çekmek istiyor. Bazen sevişirken yanımıza fotograf makinasını alıyoruz ve evvelden çektiği resimlerime bakıyoruz. Kendimi seyrederek sevişmek garip bir zevk. Ama sevişmelerimizin bir çoğunda yanımızda bir vibratör bulunuyor. Resmen Ceyda' nın tadı damağımızda kaldı diyebilirim. Çıkacağımız tatilin bir çok yenilik getireceğine ikimizde eminiz. Cengiz' in öncelikle en çok istediği manzarası güzel yerlerde dışarıda açık havada sevişmek ve resimlerimi çekmek.

İkimizde değişik şeyleri seviyoruz :)

Ben her zaman bu isteklerimi, Cengiz istediği için bende istiyorum gibi gösteriyorum. Oysa fiziki güzellik ve kaliteli olduktan sonra her zaman bu tür şeylere açığım.

Günlüklerim (Evlilik)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin