Nereden ve nasıl başlayacağımı gerçekten bilmiyorum. İnanılmaz bir gece geçirdim. Belki de hayatımda belki tekrarlanamayacak bir gece geçirdim.
Olayların nasıl geliştiğini öğrendiğim için en başından başlayacağım.
Kocam bana sürpriz bir parti düzenlemek istiyordu. Bunu zaten yazmıştım. O gecenin tadını daha da iyi çıkarabilmem için yaklaşık bir aydır bana elini sürmüyordu.
O geceden birkaç gün evvel kocam Cengiz, alışveriş merkezinin içindeki kozmetik mağazasında çalışan, adının Demet olduğunu öğrendiğimiz kıza gitmiş. Bakışmışlar ve kız gülümsemiş. Kocamın yanına gitmiş ve aralarında şöyle bir diyalog geçmiş:
Demet: Merhaba. Yardım edebilir miyim?
Cengiz: Hangi konuda?
Demet: Hangi konuda yardım istiyorsunuz?
Cengiz: İyi o zaman bu akşam sizi yemeğe davet edeyim, Bana eşlik ederek yardımcı olun.
Demet: Peki...O akşam saat 7 gibi alışveriş merkezinin önünden Demeti almış ve Etilerde lüks bir restorana gitmişler. Bir süre havadan sudan bahsetmişler.
Demetin maddi durumu iyi değilmiş. Aylık maaşı 400 milyonmuş. Kocamda fırsat bu fırsat diyerek önce para ile etkilemeye çalışmış. Araya yemekte alkolde girince kısa sürede samimi olmuşlar. Cengiz sonunda bütün cesaretini toplayarak, kendisinden çok hoşlandığını, ama eşini yani beni aldatmayı, hele boşanmayı falan kesinlikle düşünmediğini, eşine sürpriz bir gece hazırlamak istediğini ve istediği şartlarda bize katılırsa hem çok mutlu olacağını, hem de kendisine hediye olarak 3 yıllık maaşının toplamını vereceğini söylemiş. Demet önce şaşırmış ama 3 yıllık maaş uğruna fazla düşünmeden "Peki" demiş. Yabana atılır bir para değildi. İstediğin şartlar ne peki diye sormuş merakla. Cengiz yine bütün cesareti ile, cinsel olarak tamamen sınırsız bir gece planladığını söylemiş.
Cengiz bir sonraki akşam ise Beyoğlu' na gidip barları gezmiş. Gezdiği 4. barda kafasına uyan bir zenci bulmuş. Oturup kendine bir içki söylemiş ve bir peçeteye "bir gecede 1000$ kazanmak ister misin" diye yazmış. Adam notunu okuyunca kalkıp kocamın yanına gelmiş. Tanışmışlar. Adı Mike imiş. Ona Demet e söylediklerini tekrarlamış. Bana hazırlayacağı geceden bahsetmiş. Mike, kocamın kem küm etmemden sıkıldığını anlamış olacak ki pat diye "karınla beraber olmamı istiyorsun değil mi?" demiş. Kocamda rahatlamış bir şekilde evet demiş. Mike Böyle tekliflere alışkın bir şekilde, olur diyerek "İstediğin zaman beni ara, istediğin yere geleyim" diyerek cep telefonunu vermiş.
Bir sonraki gün yeniden Beyoğlu' na çıkıp gezmeye başlamış. Birden gözüne 18-20 yaşlarında gençlerden oluşan bir grup takılmış. Bir Play Station salonunda oyun oynuyorlarmış. Yanlarına gidip bir makinaya oturmuş ve "Ee çocuklar nesine oynuyoruz demiş. Potansiyel bir enayi bulduklarına inanarak 20 milyonuna demişler. Kocam bilerek yenilmiş. Ve 4 üne de 20 şer milyon vermiş. Verirken, peki 250 şer dolar kazanmak ister misiniz demiş. Şaşırarak nasıl yani demişler. Gelin dedim size hem bir kola ısmarlayayım hem de anlatayım demiş. Sakin bir yere oturup hiç seslerini çıkarmadan dinlemelerini sonra istedikleri her şeyi sorabileceklerini söylemiş. Eşine bir parti hazırladığını, bunun için onların yaşlarında 8 kişi gerektiğini anlatmış. Ne yapacaklarını sormuşlar. Soğukkanlılıkla, karımla ilgileneceksiniz demiş. Şaşırmışlar ama parada cazip gelmiş. 8 kişiyi tamamlayabilecek misiniz diye sorduğunda. Evet sorun değil demişler. Kocamda kendilerinden telefon numaralarını alıp onları almaya geleceğini söylemiş.
Evvelden o geceye özel olarak kiraladığı şehir dışındaki villaya gidip buzdolabını yiyecek ve alkolle doldurmuş...
O gün öğlen vakti Cengiz beni yemeğe çıkardı. Bu geceyi kiraladığı villada geçireceğimizi, ama yalnız olmayacağımızı söyledi. "Kimler var" dedim. Soru yok" dedi. "Tamam" dedim. "Kaçta gidecek misafirler" dedim. "Gitmeyecek" dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Günlüklerim (Evlilik)
FantasyBundan önce genç kızlık ve bekarlık günlüklerimi okudunuz. İkinci kitapta yer alan günlüklerim. Evlilik hayatımda yazdıklarım