Geçtiğimiz Cuma günü öğlen evden çıkıp çok sağlam bir market alışverişi yaptık. Alkol olayını çok daha bolca, evvelden halletmiştim zaten. Sonra eve döndük. Önce Cengiz sonra ben güzelce duş alıp vücudumuzdaki bütün tüyleri aldık. Duşa özellikle beraber girmedik. Çünkü 5 gündür ikimizde boşalmamıştık. Dayanamayız diye korktuk :)
Daha sonra ben, kocamın isteği üzerine gelinliğimi giydim. Beni gerdek gecesinde izlemek istiyormuş. "Ah be kocacığım o gerdek gecesini senden sonra da Tolga ile yaşamak zorunda kaldım" diye geçirdim içimden. Saçlarımı topuz yaptım ve ağır bir makyaj yaptım.
Cengiz eşofman takımını giydikten sonra mutfağa gidip bana ve kendine viski doldurdu. Uzatırken "Heyecanlı mısın" diye sordu. Kalbimi tutarak "Konuşamıyorum bile" anlamında başımı salladım. içkisinden büyükçe bir lokma aldıktan sonra mutfaktan, bolca çikolata ve şam fıstık getirip sehpanın üzerine koydu. Hiç konuşmadan oturmaya başladık. Saat 20.30 gibi Laçin aradı. Bulunduğumuz ilçeye girmek üzere olduğunu, konum atmamızı söyledi. Hemen yolladık.
Resmen titremeye başladım. Cengiz, "Sakin olsana. Bu bizim istediğimiz bir şey. Şu haline bak" dedi. Hiç cevap vermeden içkimden büyük bir yudum daha aldım. 20 dakika kadar sonra "Geldim arabayı park ediyorum" diye bir mesaj geldi.
2-3 dakika sonra daire zili çalındı. Cengiz kapıyı açmaya gittikten hemen sonra "ay bebeğim popom acıdı vallahi oturmaktan" dediğini duydum. Ardından salona girdiler. Ben de "Hoş geldin" diyerek kalktım.
Laçin çok dar bir kot pantolon giymişti. Üzerinde beyaz bir gömlek vardı ama üstten 2 düğme açık, gömleğin alt tarafını da göbeğinin biraz üzerinde düğüm yapmıştı. İçinde ki siyah sütyeni gözüküyordu.
Güzel bir makyaj, kaliteli bir parfüm kullanmıştı.
Laçin, beni görünce "oooo prenses buradaymış, bu ne güzellik, bu ne zerafet" dedi ve yanıma gelerek elini uzatarak tokalaştı ve yanaklarımdan öptü. Sonra kendisi de oturdu. Aç olup olmadığını sordum. Çıkmadan evde yemiş. Tokmuş. Ama içecek bir şey alırım deyince ben kaçar gibi mutfağa gittim. Viski şişesini, buz ve bir tane kadeh getirdim. Hem ona hem kendime doldurdum. 1 saat kadar sohbet ettik. Üniversite mezunuymuş, travestilerle ilgili bir güzellik yarışmasına katılmış, Son derece kibar, nazik, saygılı ama samimiydi. Biraz alışmış lafa giriyor, bazen sorular soruyordum.
Laçin hayatımda gördüğüm en güzel genç kızdı. Sanırım bu yüzden bu kadar panik oldum. Bu kızla bir hafta sonu geçirecek olmamız bir rüya gibi geldi.
Saat 22.00 gibi Laçin duş almak, makyajını tazelemek ve üzerini değiştirmek için izin istedi. Kocam, banyoyu ve yatak odasını gösterdi. Salona döndü. Ben daha iyi durumdaydım. Yanıma gelip rujlu dudaklarımdan öptü bir kez. 15 dakika sonra Laçin in banyodan çıktığını, yatak odasına girdiğini duyduk.
15-20 dakika sonra yanımıza geldi. Bir an bunun bir travesti olmadığını kesinlikle çok güzel bir genç kız olduğunu düşündüm. Siyah dantelden mini bir gecelik giymişti. Bacakları ve ayakları çıplaktı. En ufak bir tüy veya pürüz yoktu. İpek gibi gözüküyordu. Direk olarak yanıma oturdu. Bardağımdan bir yudum aldıktan, aynı bardağı uzatarak bana içirdi ve bardağı elime tutuşturdu. Sonra kısık sesle "küpelerin ne kadar güzelmiş aşkım" diyerek yakından bakmak ister gibi kulağıma yaklaştı. Kulak mememi emmeye başladı. Put gibi duruyor, tepki vermiyordum. Laçin yanaklarımı, çenemi, boynumu, dudaklarımı öpmeye başladı yavaşça ama bu kadar tatlı, sevecen bir dokunuş, öpmek nasıl olabilir diye şaşkınlıktan karşılık veremedim.
Laçin bunları yaparken, gelinliğimi yukarı sıyırmaya başladı. Eli bir noktadan sonra gelinliğimin altına girince bacaklarımı okşayarak yukarı çıkmaya başladı. Kasıklarıma geldiğinde gelinliğin altında beyaz bir jartiyer takımından başka bir şey olmadığını gördü. Bunlar olurken kocam sigarasını yakmış, yavaşça viskini içiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Günlüklerim (Evlilik)
FantasyBundan önce genç kızlık ve bekarlık günlüklerimi okudunuz. İkinci kitapta yer alan günlüklerim. Evlilik hayatımda yazdıklarım