Dün akşam Cengiz eve yine alkolsüz geldi. Güzel bir sofra hazırlayıp rakı içmeyi ben teklif ettim. Onu da fazla kısıtlayarak dışarıya yönelmesini istemiyorum. Her şeyi evinde veya benimle yapabilmeli. Tabii ki abartmadan.
Beraber konuşmalarımızdan yola çıkarak İzmir' de ki ev için bir plan çizdirmiş. Bana gösterdi.
Bu plana göre ev iki katlı. Alt katta 3 oda, 1 salon, mutfak, tuvalet ve banyo, 2 balkon, evin yan tarafında bir garaj, arka bahçesinde 80 metrekarelik bir havuz, üst katta 4 yatak odası, 2 banyo, 4 balkon bulunuyor.
Beğenmemek tabii ki elde değil. Kim olsa beğenir. Sonunda şato gibi bir ev olacak. Detayları da çok tabii ki, güneş enerjili, yerden ısıtmalı, bütün duvarlar izolasyonlu, camlar çift cam, havuz kış ayları için ısıtmalı, otomatik garaj kapısı ve bunun gibi birçok özellik. Evin inşası, dekorasyonu, bahçe peyzajı, yeni eşyalar ve taşınma masrafı 1.5 trilyon civarı tutuyor. Cengiz bu paranın sözünü ailesinden almış. Bana takip etmek kalıyor.
Cengiz, yemekte utana sıkıla yeni bir delilik yaşayalım mı diye sordu
Cevabım: Bak hayatım. Bu fantezilere sen başladın. Ben kocam olduğun için ve sana güvendiğim için, seni sevdiğim için kabul ettim. Ama son seferinden sonra ilk tartışmamızda bana laf soktun. Yine sen ne istersen yaparım. Çünkü seni hala seviyor ve güveniyorum. Ama sonradan başıma kakma. Sonuçta yaşanan her şey senin organizasyonun.
Cengiz: Biliyorum hayatım. Tekrar çok özür dilerim. Ama yemin ederim bu sefer her şey sadece senin mutluluğun için olacak.
Ben: Tamam o zaman. Bir kez daha deneyelim. Yine geminin kaptanı sensin. Yap organizasyonunu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Günlüklerim (Evlilik)
FantasiaBundan önce genç kızlık ve bekarlık günlüklerimi okudunuz. İkinci kitapta yer alan günlüklerim. Evlilik hayatımda yazdıklarım