04 Mayıs 2005

325 3 0
                                    

Dün dalış okuluna gittik. Kayıt olduk. Haftaya başlıyoruz. Çok mutluyum J

İzmir' e gitmeden en azından bir amatör dalgıç sertifikası almak istiyorum.

Dalış kulübünden döndükten sonra Cengiz ile beraber güzel bir yemek yedik ve rakı içtik. Yemekten sonra sohbet ettik. Ev hakkında ki planlarımızdan konuştuk. Benim için en önemlisi bahçe. O ise evin bir odasını kendi çalışma odası yapacak.

Cengiz: Ee aşkım İstanbul' a veda planımızı uygulayacak mıyız?
- Ben planın ne olduğunu bile bilmiyorum ki :)
- Ben aslında plan arayışına başladım ve sonlandırdım bile. İstersen sana da göstereyim sen de düşün.
- Göster bakalım neymiş kimmiş J

Kalkıp bilgisayarı açtı ve bazı sitelere girerek bahsettiği kişiyi buldu. Yanına gidip baktığımda bu kişinin enfes güzellikte çıtı pıtı bir kız olduğunu gördüm. 22 yaşında imiş. Ama hakkında ki açıklamasını okuyunca bunun aslında bir travesti olduğunu şaşkınlıkla öğrendim. Çünkü en güzel kadılara bile taş çıkartacak bir güzelliğe sahipti.

En azından Soner kadar canımı yakamayacağını düşündüğüm için kabul ettim.

Cengiz: Ne zamana istersin Pelinim?
- Benim için fark etmez. 1 gün evvelden haber ver yeter.
- Ama bence bunu bir gün veya gece ile sınırlamayalım.
- Nasıl yani?
- Yani mesela bir hafta sonu biz de kalsın. Parası neyse vereceğiz zaten.
- Benim için fark etmez. Sen bir hafta sonu boyunca kendine güveniyorsan mesele yok :)
- Önümüzde ki hafta sonuna ne dersin?
- Hımmm. Olabilir. Sen kendini ayarla. Ben de evin durumunu

Yeni bir çılgınlığa daha yelken açtık. Bu aksiyonlarımı ailem duysa eminim ki kalp krizi geçirirler. Ben onların küçük, çıtı pıtı, başarılı kızıyım.

Günlüklerim (Evlilik)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin