Tatilimizin 5. gününde İzmir' e geldik. Yine bakir bir koy bulduk.
Çadırımızı kurduktan sonra Cengiz alışverişe gitti. 2 saat kadar sonra alışverişten döndü. Mangallık et, sigara, su ve 2 şişe viski almıştı. Mangalımızı yaktık ve neşe içinde yemeklerimizi yedik. Bulunduğumuz yer çok güzeldi. Etrafta sadece ağustos böceklerinin sesi vardı.
1. şişe viski bittiğinde hepimiz sarhoştuk. Cengiz 2. şişeyi açarken daha da sarhoş oluruz da yatakları yapamayız diye biz çadıra girip yatakları yapmaya başladık. Yerde 2 tane yatak hazırladık. Ama zaten çadır çok küçüktü. Bir kısmında da eşyalarımız vardı. Ortada boş bulduğumuz alana yaptık yatakları. Ben ne kadar aralarını açmaya çalışmış olsam da aralarında en fazla 30 santim vardı. İşimiz bitince dışarı çıktık. Kocam viskileri tazelemişti. İçmeye devam ettik. Gece saat 3 e geliyordu ki, artık konuşmalarımız bile bozulmuştu. Hepimiz felaket sarhoştuk.
Nesrin " Müsaadenizle ben hazırlanıp yatayım " diyerek kalktı. Bizde kocamla sohbete başladık. Yarım saat sonra içkilerimiz bitince bizde kalktık ve çadıra girdik. Girdiğimizde ilk gördüğümüz şey Nesrinin tangalı kalçalarıydı. Üzerindeki örtü sıyrılmış, bacakları ve kalçaları gözler önünde uyuyordu. Cengiz le beraber bir kaç saniye bakakaldıktan sonra bizde yatağımıza yattık. Cengiz elini hemen kadınlığıma attı. Nesrinin kalçaları onu delirtmişti sanırım. İçtiğimiz o kadarda içki vardı. Kadınlığımı ve kalçalarımı okşuyor, erkekliğini bana bastırıyordu. Kocaman olmuştu. Ezbere bildiğim kocamın erkekliği sanki her zamankinden fazla büyümüş kalınlaşmıştı. Kulağına sessiz olması için fısıldadım. Başıyla onayladı. Üzerimdeki gömleğimi çıkarmadan şortumu ve iç çamaşırımı çıkardım. O sırada kocamda şortunu çıkardı. Bacaklarımı araladım. Üzerime çıktı. Erkekliği kadınlığımın girişindeydi. Gözlerimin içine baktı ve birden hepsini tek hamlede dibine kadar içime soktu. Henüz tam ıslamamıştım, canım yandı. Elimde olmayarak dudaklarımdan acıyla karışık bir inleme çıktı. Sanırım onunda amacı buydu. Sertçe beceriyor aynı anda arkamı parmaklıyordu. Buna dayanamadığımı çok iyi biliyordu. Çok zevk alıyordum. Nesrin yanı başımızda yatıyordu. Cengiz' in arkamdaki parmağı sonuna kadar girdiği sırada Nesrin bize dönerek uyku sersemi halinde gözlerini açtı. Bizi seyrediyordu. Kocam beni becerirken, bende kocam tarafından becerilirken ikimizde Nesrinin gözlerinin içine bakıyorduk. Nesrin yavaşça elini kadınlığına götürüp okşamaya başladı. Bizi seyrederek masturbasyon yapıyor bizde onu seyrederek sevişiyorduk. Kocam bir ara içimden çıktı ve üzerimden kalkıp beni ters çevirdi. Arkama girdi. Canım yanıyordu. Her girişinde bağırıyordum. Artık sessiz olmamıza gerek yoktu. Her ne kadar istemesem de Nesrin uyanmıştı. Belki de hiç uyumamıştı bilmiyorum. Bir süre sonra Cengiz arkama daha sertçe köklemiş, haykırarak boşalmaya başlamıştı. Bir dakika kadar içimde nabız gibi atışını hissettim. Sonra nefes nefese üzerimden kalktı. Sırt üstü yatağa uzandı. Nesrin gözlerimin içine bakıyordu. Sanki benden bir şeyler için izin istiyordu. Zaten çok sarhoştum. Sadece tebessüm etmekle yetindim. Bu tebessümümü Nesrin izin veriyorum olarak algılamıştı sanırım. Yerinden doğruldu ve nefes alıp verişi hala düzelmemiş olan kocama yaklaştı. Erkekliğini tuttu. Spermlerden ve benim ıslaklığımdan parlıyordu. Aç bir kurt gibi saldırıp ağzına aldı ve emmeye başladı. Kocam inliyordu ama henüz sertleşmemişti. Bu sayede Nesrin tamamını ağzına alıyor hatta bazen kocamın yumurtalıklarıyla beraber emiyordu. Bende önümden arkamda becerilmiş ama boşalamamıştım. Bu görüntülere daha fazla dayanamadım ve bende Nesrin' in yanına gittim. Bende yalamaya başladım. Zaman zaman Nesrinle paylaşıp yalıyor, zaman zaman birbirimize ikram ediyor, zaman zamansa avuçlarımızdaki penisi bırakıp birbirimizle öpüşüyorduk.
İkimizin de yalamaları ve emmeleri sayesinde kocamın penisi yeniden dimdik oldu. Ben doğruldum. Üzerine oturup içime almak istiyordum. Nesrin dibinden tuttu ve ben üzerine otururken yardım etti. Yavaşça oturup hepsini içime aldığımda ağzımdan derin bir inleme döküldü. Artık kocamın göğsünden destek alarak hızla inip kalkıyordum. Nesrin bir süre bizi seyrettikten sonra yerinden kalktı ve yüzü bana dönük şekilde kocamın ağzına oturdu. O da kendini yalatıyordu. Gözlerini kapamış kısık kısık inliyordu. İkimizde aynı şeyi düşünmüş gibi bir anda birbirimizin göğüslerini okşamaya başladık. Göğüs uçlarımızı parmaklarımız arasında yoğuruyorduk. Kocam alttan bana vurduruyor, kollarıyla ise Nesrinin kalçalarını sarmalamış dudakları ve dili Nesrinin kadınlığında dans ediyordu. Nesrinle ikimizi birbirimize doğru biraz daha eğilip öpüşmeye başladık. Çok zevkliydi. Daha fazla dayanamadım ve çok güzel bir orgazm yaşadım. Nefes nefese kalmıştım. Taş gibi penisin üzerinden kalkıp yatağa uzandım. Yerimi hemen Nesrin kaptı. Gözlerimin önünde kocamın üzerinde zıp zıp zıplıyordu. Biraz daha eğildi ve aynı anda öpüşmeye başladılar. Nesrinin ve kocamın inlemelerinden ikisinin de boşalmak üzere olduklarını anladım. Onlara daha çok zevk vermek için Nesrinin arkasına geçtim ve kocamın yumurtalıklarını, Nesrinin arka deliğini okşayıp yalamaya başladım. Dilim ve dudaklarım bir yerle meşgulken diğer yerleri okşayıp parmaklıyordum. Kocam "Geliyorum" diye haykırdığında yumurtalıklarını ağzıma alıp hafifçe emmeye ve aynı anda Nesrinin arkasını dillemeye başladım. İkisi de aynı anda titreyerek boşaldılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Günlüklerim (Evlilik)
FantasyBundan önce genç kızlık ve bekarlık günlüklerimi okudunuz. İkinci kitapta yer alan günlüklerim. Evlilik hayatımda yazdıklarım