24 Nisan 2004

958 5 1
                                    

3 gün önce misafirlerimizi ağırladık ama ben hala popomun üzerine oturamıyorum... Çok fazla canım yanıyor.

Kadının adı Gamze. Gamze kocamın çalıştığı ajansın mayo mankenlerinden biriymiş. Sevgilisinin adı ise Soner. Kocam Cengiz' in bahsettiği kişiler bunlarmış.

Akşam saat 8 gibi geldiler. Gamze gerçekten çok bakımlı ve alımlı bir bayandı. Soner ise sıradan, hatta normal koşullarda beğenmeyeceğim bir tipti. Neden burada olduklarını biliyorlardı. Kocam Cengiz' e göre ise Soner' i sadece organının boyu için istemişti. Ama Gamze' de her erkeğin yatmak isteyebileceği bir kadındı.

Önce koltuklara oturup havadan sudan konuştuk. Konu genelde katalog çekimleriydi.

9.30 gibi yemeğe geçtik. Koltukta içtiğimiz şaraplar yerini yemekte rakıya bırakmıştı. Saat gece 24.00 a kadar bol bol içtik, şakalaştık, sohbet ettik. Ama alkolünde etkisiyle herkesin birbirine bakışı değişmişti. Ben Soner' i daha yakışıklı görüyordum. Kocaman bir organa sahip olduğunu bilmek bana daha da cazip geliyordu. Cengiz ise Gamze' nin içine düşecek gibiydi. O da Cengiz' e karşı çok yakındı.

Bir ara içerisi çok fazla sigara dumanı oldu. Dumandan gözlerim yanmaya başlamıştı. Kalkıp pencereyi açtım ve biraz hava almak için pencere pervazına dirseklerimi yaslayıp dışarı bakmaya başladım. Birkaç dakika sonra yanıma Gamze' de geldi. Dışarıya bakıyorduk.

Odanın içerisinden, arka kısımlarımız sanırım güzel gözüküyordu ki kısa bir süre sonra yanımıza Cengiz geldi ve Gamze' nin arkasında durarak "Neler yapıyorsunuz bakalım burada" diyerek Gamze' nin kalçalarına değmeye başladı.

Hemen ardından da Soner geldi yanımıza ve benim arkamda durdu.

Önünü kalçalarıma bastırıyordu. Çok kısa bir süre sonra kalçalarımda ki sertliğin yukarıya belime kadar uzandığını fark ettim. İçimden "Ohaaa" diye geçirdim.

O an da kocamın, Gamze' nin göğüslerini arkadan sarılarak bluzunun üzerinden avuçladığını gördüm. Aynısını Soner' de bana yapmaya başladı. Önünü de daha çok bastırıyordu. Sanki eteğimi delecekti. Karşı apartmandan görebilirler diye içeri girip perdeyi kapadım.

Arkamdan gelen Soner kolumdan yakalayarak beni kendine çevirdi ve dudaklarımdan öpmeye başladı. Başta karşılık vermedim. Ama önünü bana bastırdıkça dayanamadım ve bende onun dudaklarına yapıştım. Soner boynuma indiğinde bir yandan da bluzumu çıkarıyordu. Eteğimin fermuarını kendim çözdüm ve yere bıraktım. Artık üzerimde sadece külotum ve çözülmüş jartiyerim vardı.

Soner bir süre özellikle göğüslerimi öperek emdikten sonra elimden tuttu ve bir koltuğa oturdu. Pantolonunu çıkarırken yanımıza Cengiz geldi ve

"Aşkım bunun bir sürpriz olmasını istiyorum. Gözlerini bağlamama izin ver" dedi. Benden onay alınca evvelden hazırlandığını o an anladığım bir bez parçası çıkarıp gözlerimi bağladı. Bağlar bağlamaz da Soner ensemden tutarak beni erkekliğine doğru yönlendirdi. Göremediğim için sadece baş tarafını ağzıma aldım ama zorlukla. Gerçekten çok iriydi. Daha iyi bir tahminde bulunmak için ellerimi gövdesine sardım. Ama iki avucumla bile kavradığımda üst kısımda oldukça fazla bir bölüm kalıyordu. İştahım açılmış zevkle ağzıma alıyordum. Neden sonra Cengiz fotoğraf makinasını Gamze' ye vererek resim çekmesini istedi ve Soner ağzımda iken arka tarafıma geçerek kadınlığıma girdi. 

Hem ağzımdakinin esrarengiz büyüklüğü hem de kocamın kadınlığımda gidip gelmesi ile 5 dakika kadar sonra, ağzımdakini daha da hırslı ve kuvvetli emerek geldim. Son saniyelerimde Cengiz' de içime akıttı.

Ağzımda ki ile ilgilenmeye devam ederken gözlerimi açtım. İnanamıyorum! Bu kadar büyüğünü hiç canlı olarak görmemiştim. 20 santimden bile fazlaydı. Ağzımda oynarken Soner omuzlarımdan tutarak beni ayağa kaldırdı ve üzerine oturmam için yönlendirdi.

Günlüklerim (Evlilik)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin