A mágus és a druidalány

418 20 0
                                    

     Megfogadtam a Tó asszonyának tanácsát, és az Avalonban tett kurta látogatásunk után a legbelsőbb ösztönömre, a tündér-énem szavára hallgattam. Nem kételkedtem többé Brayanban, és bár ő sosem mondta, hogy szeret, a szerelmében sem.
     Brayan következő napja igencsak mozgalmas volt.
     Először is beszámolt Josefának az Avalonban tett látogatásról, a Tó asszonyának jövendöléséről, és arról, hogy maga mellé vesz engem. A nagynénje természetesen nem bírta elfogadni a tényt, hogy imádott unokaöccse, akit féltett és óvott, egy ocsmány druidával él, ezért azon nyomban elhagyta Bástyavárat.
     Láttam, hogy a történtek nyugtalanítják Brayant, ahogy engem is bántottak, de úgy vélte, az asszony idővel kénytelen lesz beletörődni. Nem mondta ki kereken, de úgy vettem ki a szavaiból, Josefa túlságosan ragaszkodik a Brayan mágiájából, és az Arthurhoz fűződő barátságából származó előnyökhöz.
     Még aznap szélnek eresztette az ágyasokat. Azt hiszem, ez nem lepte meg a lányokat, ahogy senki mást sem a várban.
     Ezután közösen új hálótermet választottunk magunknak. Az új életünk első komoly lépése.
     Még nem terveztünk gyermeket és családot, hittünk abban, hogy a jóslat majd megvalósítja önmagát, hiszen ez eddig is remekül működött. Egymásba szerettünk anélkül, hogy akartuk volna.
     Arthur és a lovagjai egy héttel később hagyták el a várat. Amennyire senkit sem lepett meg Brayan és az én kapcsolatom, olyannyira ledöbbentette az embereket az, hogy a herceg magával vitte Camelotba Winifredet. A barátnőm szerint Brayan bátorságából merített erőt. Az, hogy ő felvállalt engem Josefa előtt, arra ösztökélte Arthurt, hogy megtegye ugyanezt Utherrel.
     Sajnos, ők ugyanúgy jártak a királlyal, mint mi a király tanácsosával. Uther hallani sem akar a druidalányról, aki aljas mágiájával elcsábította a fiát. Ennek ellenére Winifred úgy viselkedik, ahogy az tőle elvárható: Camelotban maradt és most vár.
     Úgy fest, van is mire. Uther betegeskedik, és mindenki a halálára számít.
     Amint Arthur a trónra kerül, Brayannak Camelotba kell mennie, hogy támogassa a barátját azokkal szemben, akik támadni fogják. Sok ellensége van, és még több lesz, ha Uther meghal.
     Nem tudom, azután milyen sorsot szán nekem. Akarja-e hogy vele tartsak, vagy Bástyavárban maradok, és megvárom, amíg visszatér.
     Nemrég kaptam tőle egy bőr nyakláncot, amin egy apró kék kő lóg. Bűbájt vetett ki a medálra. Ha távol vagyunk egymástól és közben rám gondol, a medál kéken ragyog.
     Napközben, amikor valami elszólítja, általában a Bástyavár még felfedezetlen, sötét folyosóit, termeit járom, vagy a Bedegraine-ben csavargok. Már nem félek az erdőtől, lehet, hogy másra sok veszély les, de tudom, hogy nekem nem eshet bajom. Próbáltam már megkeresni a barlangot, de eddig még nem jártam sikerrel. A kürtök hangja viszont mindig elkísér, mint egy régi jó barát.
     De bárhol is vagyok, a félhomályos erdőben, vagy a Bástyavár titkos termeiben, a megbűvölt medál szakadatlan kékes ragyogása világítja meg az utamat. 

◆◇◆◇◆

A Mágus és a druidalány  ✔Where stories live. Discover now