geçen senelerde noel tatili dönüşünde hyunjin yeniden omelas'a gelip de birçok ergen insanla muhatap olmak zorunda kalacağı için hiç memnun olmazdı. büyücülüğü ve büyücülük eğitimini seviyordu ama yaşıtı insanlar ona göre katlanılmazdı. özellikle de yeşil atkıları, pelerinlerinde yılan desenli amblemi olanları katlanma sıralamasında sonlardaydı ona göre.
pek arkadaş canlısı değildi ve buna rağmen kalabalık bir arkadaş grubuna sahip olması şaşırtıcıydı ama hyunjin'in koca okulda onlardan başka kimseye arkadaş gözüyle bakmadığı söylenirse bu normal karşılanabilirdi. yakışıklılığı sayesinde popüler oğlan olma potansiyelinde olsa da içedönük karakteri buna set vururdu ve hyunjin'in bununla da sorunu yoktu. popüler olma niyetinde değildi, aksine yalnızlığı ve kendi halinde takılmayı severdi.
en sevdiği yer de astronomi kulesiydi şüphesiz. dersler harici neredeyse kimsenin uğramadığı kulenin merdivenlerini çıkarken hiç üşenmezdi bile. normalde üşengeç denilebilecek birisi olmasına rağmen uzun kulenin taş merdivenlerini yavaş yavaş çıkar, tepesinde geçireceği keyifli vakti kafasında planlar ve genelde birkaç saatini orada geçirmeden de kuleden ayrılmazdı.
bugün de aynı şeyi yapma planıyla gelmişti buraya. noel tatili normalde bugün, pazar günü, bitecekti ama o ve kardeşi yeji dün akşam gelmişlerdi omelas'a. hyunjin dün yatakhaneye yerleşip de gryffindor kulesinden ayrılmamayı tercih etmişti, bu sabah da kahvaltısını yaptığı gibi kendisini astronomi kulesine atıvermişti.
saat öğleye geliyordu kuleye çıktığında ve yaklaşık iki saattir kulağındaki kulaklık eşliğinde çizimini yaparken odaklanalı çok oluyordu. hayalini kurduğu çizgi romanını neredeyse yarılamıştı, en azından karakterlerin hepsinin dış görünüşlerini tamamlamış ve kurgusunu da tamamen bitirmişti. bazen aklına gelen anlık ilhamlarla çizdiği sahneler de bulunuyordu. geriye sadece baştan sona çizmesi kalmıştı ve hyunjin bu sene sonuna kadar bu işi bitirebilmek istiyordu.
kulede yalnız geçirdiği birkaç saatin sonu merdivenlerden gelen sesi duymadığı ve başı eğik olduğu için de görmediği kim seungmin ile bozulmak zorunda kaldı ama. seungmin bu sabah omelas'a döndüğünde gün içinde arkadaşlarının yanında görmediği gryffindorluyu merak etmeden duramazken en sonunda onu nerede bulacağını bildiği için kuleye çıkmıştı ve yanılmamıştı da, hwang hyunjin astronomi kulesindeydi ve çizimine daldığı için de kendisini fark etmemişti.
aslında onu rahatsız etmek için çıkmıştı buraya, yani en azından kendisini böyle kandırmayı tercih ediyordu çünkü bir şeyleri tam olarak kabullenmek onun için de kolay değildi. fakat oğlanın yüzünde gördüğü huzur ve ciddiyet karşısında onu rahatsız etmemesi gerektiğini düşündü ve sınıfın ortasında yer alan masanın uzak bir sandalyesine oturarak hyunjin'i izlemeye başladı. masa uzun bir yemek masasını andırıyordu ve astronomi kulesinin en üst katındaki sınıfın tam ortasında bulunuyordu. hyunjin masanın baş köşesine geçerken seungmin de neredeyse diğer köşedeki sandalyelerden birisine geçmiş ve gryffindor'un kendisini fark etmesini beklemeye başlamıştı.
hyunjin dışarıyla hiçbir etkileşimi duyamayacağı yükseklikteki müziği ve başını neredeyse hiç kaldırmamasından dolayı birisinin geldiğini fark etmeden bir süre daha çizimine devam ederken seungmin'in kendisini izlediğinin farkında değildi pekala. ne zaman ki ağrıyan sırtını düzeltmek amacıyla başını kaldırdı o zaman göz göze geldi slytherin oğlanıyla ve onu kesinlikle beklemediği için korkarken ağzından bir küfür kaçmasına da engel olamadı.
seungmin açık açık yakalanmış olmasına rağmen hiç de bozuntuya vermeden sadece oturuşunu düzeltirken hyunjin ise şaşırdığını belli ederek önce kulaklığını kulağından çıkardı, ardından da hararetle konuşmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
thin white lies [minsung]
Fanfiction[hogwarts au] safkan büyücü slytherin lee minho ilk yıldan beri okulun en başarılı ve gözde öğrencisiydi, sonradan okula gelen ravenclaw han jisung ise geldiği gibi herkesin gönlünü kazanmıştı. [6 mart 2023 - 29 temmuz 2024]