✵ راز / SECRET ✵
تو این جامعه پول و قدرت همیشه حرف اول رو میزنن و کسی که این دو رو نداشته باشه هیچی نیست.
اما کیم جونگین علاوه بر این دو یک قانون دیگهای هم داره که اکثر آدمهای اطرافش به خاطر این قانون ازش فرارین.
تنها بودن سخته اما جونگین سرسختانه به انضباط کاریش پایبنده و قرار نیست به هیچ کس آسون بگیره.
آیا این قوانین تا ابد برای جونگین پایدار میمونن؟
یا وجود شخص بیخیالی مثل سهون قراره همه چیز رو تغییر بده؟
به هرحال همهی آدمها یک راز برای مخفی کردن از دیگران دارند، ما رازهامون رو از خیلیها پنهان میکنیم، حتی از خودمون...●●●●
با اینکه عذرخواهی کردم اما باز هم جوری رفتار می کنی انگار چه اتفاقی افتاده؟
+ اصلا متوجه نیستی گند زدی به لباسم؟
_ همش چندتا لکِ کوچیکه.
+ همش چندتا لکه؟ حتی نمیدونی داری با کی حرف میزنی!...
_ مسلماً از کارکنای اینجایی، دقیقا یکی مثل من.کیم جونگین
سن: 30اکثر کسایی که میشناسنش ازش میترسن و پشت سرش بدگویی میکنن.
حتی بهش لقب هیولای سرد رو هم دادن، اما اون فردی منظم و سخت کوشه و برای رسیدن به جایگاهش سخت تلاش کرده.اوه سهون
سن: 29پسری که تنها دارایش موتورش و بکهیونه، خیلی سرخوش و آسوده زندگی میکنه. البته برای رسیدن به آرزوهاش همیشه در تلاشه.
سلام بروبچ تدی هستم و باید بگم قراره با فیک جدید برگردم.
فعلا معرفیِ این دو گل زیبا رو داشته باشید، ادامهی معرفی شخصیتهارو طی آشنایی با کرکترهای داستان میذارم.
اول از همه میخوام فیک رو به ریدینگ لیستتون اضافه کنید و بهش عشق بورزید.
بعد اون ستارهی ریز پایین کادر رو هم بزنید تا قرمز شه.
نظر هم بدید که چه عالی.
فعلا روز آپ مشخص نیست و ممکنه کمی طول بکشه.
اگه ازتون راضی باشم و ریاکشنها خوب باشه به زودی آپ شروع میشه، پس ببینم که چه میکنید.💫🧡برای آشنایی بیشتر میتونید به چنل دیلیم سر بزنید.
https://t.me/Teddy8894
YOU ARE READING
SECRET
Fanfictionعنوان: عنوان: #راز 🤫 #SECRET 👬 کاپلها: سکای، چانبک، [ ؟؟؟ ] 🔍 ژانر: درام، انگست، رُمنس، اسمات ✒ نویسنده: تـــدی 🐻 خلاصه داستان ✍ توی این جامعه پول و قدرت همیشه حرف اول رو میزنن و کسی که این دو رو نداشته باشه هیچی نیست. اما کیم جونگین علاوه ب...