Sebelum aku teruskan bab ni, aku nak WARNING yang bab ni akan berlakunya SEXUAL INTERCOURSE antara Zul dan Aiman.
So sesiapa yang rasa bab ni TAK MENYENANGKAN untuk korang baca. Boleh skip. Sape nak baca boleh teruskan.
Sekian daripada author...
#####
Zul memaut bahu aku dari sisi. Aku mendiamkan diri. Aku sedang berfikir, di manakah agaknya Khairi berpindah? Tangan Zul dari bahu mula merayap ke dada aku, malah aku tidak langsung melawan. Aku membiarkan sahaja.
Kenapa di saat ini, aku masih berfikir tentang Khairi sedangkan Zul ada dengan aku? Apa dah jadi dengan perasaan aku kat Zul?
Zul memeluk aku erat dari sisi, pipi aku dicium berkali2 dan leher aku juga dihidu manja. Aku menolak tanda memprotes.
"Takyahlah. Takde mood ni." Kata aku. Namun kata2 aku dipekakkan olehnya.
Zul menolak tubuh aku sehingga aku baring di atas sofa. Dia menyambung ratah leher aku. Aku mendongak ke atas, sesekali mata aku berkelip kerana geli.
"Aiman, bau badan u sedap sangat." Kata Zul, mencium pipi aku. Sesekali pipi aku dipicit geram.
"Taknak harini." Kata aku.
"Alaa... Takpe i slow slow je." Zul mula meraba dada aku yang berlapikkan baju sekolah, wajahnya mendekat dengan wajah aku lalu bibir kami bertaut.
"Hmm..." Desah aku saat Zul mula menerokai rongga mulut aku dengan lidah dia. Air liur kami bersatu, tidak ada rasa pahit or kelat. Hanya rasa kosong sahaja seperti minum air mineral yang pekat.
Aku tidak mahu membandingkan orang, tapi jujur bahawa aku lebih sukakan ciuman Khairi. Ciuman dia penuh dengan romantik dan Khairi lebih pandai bermain lidah berbanding Zul. Aku suka bercium tapi bukan dengan Zul.
Zul memberhentikan ciumannya lalu dia membuka satu persatu butang baju aku. Aku tidak menghalang malah hanya memperhatikan satu persatu tangannya yang menyentuh butang lalu diselaknya baju aku dengan lembut.
Dari perut sehingga ke dada, dia menggosok dari bawah ke atas berkali2. Dada aku menjadi turun naik saat merasakan geseran tangannya pada dada aku.
Zul menundukkan kepalanya lalu puting kiri aku dijilatnya dengan rakus, tubuh aku tersentak sehingga meliang liuk kerana menahan kesedapan. Kedengaran hembusan nafas Zul semakin berat. Tangan kirinya mula bermain2 dengan puting kanan aku pula
"Ahhh.... Hermmm..." Aku mengetap bibir aku dan tangan aku sibuk menggenggam rambut Zul.
Zul semakin ganas sehingga tangan kirinya mula bergerak ke tali pinggang aku. Dia melonggarkan tali pinggang aku lalu zip seluar aku dibuka. Mulutnya pula masih tidak henti menghisap puting aku yang kini bergerak ke puting kanan aku pula.
"Ahhh! Jangan gigitlah! Sakit tau!" Aku menepuk2 dahi Zul saat merasakan dia tidak lagi menghisap malah digigitnya.
"Sorry. U punya sedap hehe." Kata Zul lalu dia menyambut kerjanya dengan menjilat pula leher aku. Aku mendesah kecil. Tangan Zul dimasukkan ke dalam seluar aku.
Diramas junior aku yang masih berlapikkan boxer. Kalini aku malas nak buat keje. Biar Zul je yang buat keje.
"Erkk hmmm..." Desah aku saat Zul semakin mengganas lalu jarinya ligat masuk ke dalam boxer aku. Dia mengurut batang aku yang tegang. Dia tersenyum memandang aku.
"I nak u..." Zul menarik seluar aku bersama boxer aku sehingga aku separuh bogel. Dia menyambung mengurut batang aku lagi.
Dia kemudian mengangkangkan kaki aku untuk menjenguk lubang bontot aku. Dia mulakan dengan memasukkan jari tengah dia dahulu.
"Aghh!" Jerit aku, merasakan sesuatu yang perit di bahagian lubang aku.
"Sakit ke?" Tanya Zul.
"Sakit. Takde pelincir ke?" Tanya aku, kedua belah paha aku dah bergetar sakit.
"Kejap." Zul mencari sesuatu di dalam drawer yang berdekatan dengan sofa lalu mengeluarkan pelincir itu.
Zul memicit lalu disapukan ke permukaan lubang bontot aku. Dia menyambung kembali dengan memasukkan jarinya. Kalini kurang sikit rasa sakit. Wajah aku yang berkerut tadi sudah kendur. Disebabkan Zul nampak reaksi aku begitu, dia menambahkan lagi jarinya yang satu lagi.
"Ahhhh....!" Desah aku.
"Sakit?" Tanya Zul sambil tangannya yang satu lagi memegang peha aku. Aku gelengkan kepala.
Zul melajukan gerakan tangannya menyebabkan aku mendongak ke atas menghayati kenikmatan kali ini.
"Ahh haaa hmm...."
"U, I nak masukkan terus ni." Kata Zul memberi isyarat terlebih dahulu. Aku mengangkat tangan tanda sebentar.
"Jap.." aku memusingkan tubuh aku lalu menonggeng ke arahnya.
"Nak buat doggy ke?" Tanya Zul. Aku mengangguk.
Zul melonggarkan tali pinggang nya lalu zip seluar dibuka dan batangnya dikeluarkan. Dia menggosok batangnya dengan laju. Kedengaran nafas berat Zul membuatkan aku mula teransang.
Zul menyarungkan condom lalu diambilnya pelincir lagi lalu disapukan di batangnya yang sudah lama mengeras. Dia mula memegang dan menggosok batangnya sebelum ditujukan pada permukaan lubang aku.
Dahi aku berkerut, bila kepala batang Zul mula dimasukkan. Lama kelamaan Zul menolak lebih dalam.
"Nghhhhh!" Aku terkejut gila bila Zul mula menekan kuat batangnya masuk ke dalam lubang aku. Ia terasa penuh di dalam.
Zul kelihatan seperti orang yang dirasuki nafsu serakah. Dia mula memegang pinggang aku dari belakang lalu dihentakkan kuat batangnya.
"Ahhhh! Sedap!" Kata Zul. Dia menghenjut semakin laju sehingga aku hampir terjatuh dari sofa.
"Ah! Ah..! Ahh!! Haa...haa! Slowly please!" Pinta aku. Zul tidak menjawab malah semakin laju.
Kenapa aku tak rasa nikmat langsung main kalini? Sakit siot! Main terjah gitu pastu ganas2 sakit lah gilee! Berair mata aku dibuatnya.
"Aiman.... Aimann!" Zul menjerit nama aku, dia telah tenggelam timbul dalam kenikmatan. Aku pula terjatuh dalam kesakitan.
"Zul!! Sloww! Sakit ni!" Jerit aku.
"Sikit lagi!" Kata Zul.
Arghhhh! Tolonglah! Takde rasa simpati ke dengan aku? Kau sorang je rasa nikmat, tak adil lah gitu. Kalau Khairi takde pun nak kasar2 gini. Kalau aku mintak slow pun takde nak ganas gini.
Sepanjang permainan kami, mata aku tak berhenti berair. Dari tadi dahi aku berkerut menahan sakit. Disebabkan Zul tak dengar rintihan aku, akhirnya aku mendiamkan diri sahaja.
Zul meramas punggung aku sebelum dia menghentak kuat lalu dia klimaks. Walaupun dia dah pancut, still nak henjut bontot aku ni. Dah dah lah tu. Sakit dah ni. Aku nak rehat pulak.
"Ahhhhh....! Sedapnya u..." Desah Zul lalu mengeluarkan batangnya. Dia menanggalkan condom lalu segera dibuang.
Aku yang berada dalam kedudukan menonggeng mula membetulkan posisi aku untuk duduk. Aku menyapu pipi aku yang basah.
Khairi... Kenapa waktu begini aku masih teringat kat kau? Aku rindu kau. Zul memandang aku, dia mula cemas.
"Ehh? Aiman nangis ke? Zul ganas sangat ke tadi? Aiman.... Zul minta maaf..." Zul memegang pipi aku lalu menyapukan pipi aku yang tak henti berair dengan tisu.
Aku bukan nangis sebab kau, Zul. Aku nangis sebab Khairi. Aku tak tahu kenapa. Ke sebab perasaan bersalah aku pada Khairi ni kuat sangat? Maybe aku dengan Zul tak sesuai untuk bersama.
#####
Terima kasih kepada yang setia menunggu untuk aku update cite sunyi ni huhu... Aku akan updated the new chapter pulak nanti ye hehe...
YOU ARE READING
SUNYI
РазноеSambungan HUTANG Aku sunyi. Aku takde adik beradik. Ayah dan ibu aku selalu gi kerja pastu balik lambat. Sampai satu tahap aku ni jadi introvert. Aku susah nak bergaul dengan orang, nak ada kawan pun susah. Tapi aku mempunyai habit lain yang membuat...