"mmhh hmm haa..." Omg bunyi Naqib moan memang bila2 masa je nafsu syahwat aku boleh naik. Aku dari tadi duk ratah bibir dia. Lembut sangat dan aku memang suka cium dia.
"Haa...." Aku memberhentikan ciuman aku. Aku merenung wajah Naqib yang tengah merah padam sekarang.
"Ja...jahatlah abang ni. Cakap nak suruh teman je.." Kata Naqib. Tangannya mengelap bibirnya yang terasa basah dek ciuman aku yang rakus tadi.
"Sorry abang tak tahan tengok Naqib tadi." Kata aku sambil menyentuh lembut dagunya.
"Naqib nak bangun." Naqib menolak perlahan dada aku tapi aku tidak berganjak dari posisi aku yang sedang berada di atasnya. Naqib baring terlentang di atas katil sebab aku tolak dia tadi.
"Aip tak boleh. Malam ni jomlah kita buat." Aku mendekatkan wajah aku dengan wajahnya. Dahi dan hidung aku menyentuh wajahnya. Haba dari tubuh badan Naqib yang semakin panas menyebabkan nafsu aku bergelora.
"B..buat? Bu..buat apa?" Tanya dia dengan gementar.
"Sex." Bisik aku pada telinganya. Aku dapat mendengar jantung Naqib berdegup laju.
"Ehh?? Errr.... Hmm.... Sex? Kita dua? Buat benda tu?? Ki..kita berdua?" Tergagap Naqib. Aku tersenyum memandangnya.
"Ye sayang. Kita berdua. Malam ni." Aku memulakan step pertama aku dengan membenamkan wajah aku pada leher Naqib. Hmm aku suka bau Naqib.
"Ahh! Bang...!" Naqib menolak2 badan aku. Macam biasa ah memang takleh pakai, tubuh aku tak bergerak pun. Naqib memejam rapat matanya saat aku menjilat lehernya. Tangan aku ligat meraba bahagian dadanya.
"Naqib... You're cute.." Aku berbisik saat aku cuba memasukkan tangan aku ke dalam bajunya. Naqib tersentak dengan tindakan aku lalu dia memegang pergelangan tangan aku.
"Nghh..." Dia mengerang saat aku menyedut lehernya. Aku gigit sehingga meninggalkan kesan.
Aku mengalihkan bibir aku ke bibirnya. Kami berkucupan. Aku dapat rasakan bibir Naqib terasa hangat sangat. Dia membuka sedikit bibirnya mungkin sebab dia tak cukup pernafasan dan aku serta merta memasukkan lidah aku ke dalam mulutnya. Dia seakan2 terkejut tapi matanya masih terpejam rapat. Aku meneroka segala isi di dalam mulutnya.
Aku menjilat bibirnya dan kemudian mencium kembali. Bunyi kami berdua mendesah di dalam bilik itu seakan2 semakin kuat kedengaran.
"Naqib... I love you..." Aku menyelak baju Naqib sehingga ke paras leher dan aku segera bermain dengan putingnya.
"Ahh hmm bang nghh..." Naqib mengerang saat aku menjilat putingnya. Badan dia terangkat sedikit akibat tersentak.
Ahh aku tak tahan. Aku mengalihkan wajah aku dan aku mencium dia lagi. Aku tak bosan pun cium Naqib. Aku sangat suka. Naqib menikmati ciuman aku sambil dia memaut lengannya pada leher aku.
Sedang kami asyik bercumbuan, aku memasukkan tangan aku ke dalam seluarnya. Aku memegang batangnya yang sedang menegang.
"Urghh bang!" Naqib memegang tangan aku. Maybe dia malu kot.
"Jangan malu sayang. Naqib dah jadi milik abang. Dari hujung kaki sehingga ke hujung rambut Naqib ni adalah milik abang." Pujuk aku sambil menyentuh lembut pipinya. Dia terdiam dan dia memandang aku lalu dia akhirnya merelakan.
Aku menurunkan seluar dan boxer yang dipakainya sehingga ke paras lutut. Aku memeluk tubuh Naqib dan aku mencium bibirnya sambil aku melancapkan batangnya. Naqib macam biasa, memejam rapat matanya dan dia mencengkam bahu aku yang masih berlapikkan baju.
"Hmm... Hmpp.. ughh... Haa..." Mata Naqib menjadi kuyu. Dia tengah stim ke sekarang? Aku melancapkan lagi batangnya. Aku melajukan gerakan tangan aku.
"Ughhh bang.... Naqib rasa Naqib nak..." Ngadu Naqib pada aku.
YOU ARE READING
SUNYI
RandomSambungan HUTANG Aku sunyi. Aku takde adik beradik. Ayah dan ibu aku selalu gi kerja pastu balik lambat. Sampai satu tahap aku ni jadi introvert. Aku susah nak bergaul dengan orang, nak ada kawan pun susah. Tapi aku mempunyai habit lain yang membuat...