Bab 29 🔞

4.2K 84 7
                                    

Khairi menanggalkan cermin matanya lalu diletakkan di atas meja kecil bersebelahan dengan katil. Matanya tidak henti memandang aku. Aku pula tidak berkelip menikmati matanya yang sangat romantik itu.

Khairi mengucup bibir aku, secara automatik mata aku terpejam lalu aku memeluk erat tengkuknya. Kami berbalas ciuman. Khairi memeluk aku, menyebabkan tubuh aku terangkat sedikit dan tangannya melingkari belakang aku.

Semakin lama kami bercumbuan, semakin ghairah kami dibuatnya. Tangan Khairi masuk ke dalam baju aku, dia menunjukkan tanda2 bahawa dia nak tanggalkan pijama aku. Khairi memberhentikan ciumannya lalu matanya tepat merenung anak mata aku.

"Kau makin kurus. Kau okay ke?" Tanya Khairi, kedua belah tangannya meraba setiap inci tubuh aku. Maybe dia perasan tubuh aku semakin mengecil.

"Aku... Tak tahu..." Mata aku memandang ke bawah.

"Lepas ni, aku nak kau naikkan berat badan kau balik." Khairi menyentuh lembut dagu aku lalu dia mencium lembut bibir aku lagi.

"Hmm...." Aku memeluknya erat. Kami tidak henti bercumbuan ibarat pasangan yang baru sahaja berkahwin. Tangan aku ligat membuka butang bajunya.

"Haa..." Khairi mendesah, dia berada dalam kenikmatan. Secara tak sedar, Khairi dah menanggalkan baju pijama aku.

Wajahnya segera terbenam pada leher aku. Kedua belah tangannya bermain dengan puting aku. Terangkat-angkat tubuh aku menahan kenikmatan.

"Urmm... Kha....Khairi...." Rengek aku saat Khairi menggigit leher aku.

"Boleh kah aku..?" Tanya Khairi.

"Teruskan." Kata aku lalu menarik kepalanya kembali ke leher aku.

Khairi menggigit lalu menyedut kuat leher aku. Aku menjerit dan kadangkala aku mendesah. Aku menggenggam rambutnya, aku mendongak ke atas. Leher adalah salah satu sensitivity aku dan Khairi pun sentiasa tahu itu.

"Aku nak lebih lagi." Kata Khairi pada aku yang sedang menyentuh leher aku. Aku rasa dia dah tinggalkan lovebite pada leher aku. Terasa kebas lah pulak.

Aku tersenyum memandang Khairi yang tengah buat muka horny dia tu. Aku menanggalkan seluar aku bersama boxer aku. Aku menonggeng lalu aku cuba untuk memasukkan jari aku ke dalam lubang punggung aku. Namun tangan aku dialihkan oleh Khairi.

"Ahhh! Kha.... Khairi...!" Tersentak aku bila merasakan lubang punggung aku dijilat rakus olehnya. Lidahnya semakin meliar sehingga masuk ke dalam lubang aku.

"Hm..."

"Ark... Ermmm...haaa ahhh...!" Desah aku. Nikmat tak terhingga. Sesekali tangan Khairi bermain dengan batang aku. Ahhh aku tak boleh lah macam ni. 2 in 1 macam ni memang membuatkan aku rasa nak pancut.

"Khairi.... Aku rasa nak pancut...." Meliang liuk tubuh aku saat Khairi menjilat lubang aku sambil dia melancapkan batang aku. Tak sampai 5 saat, aku mengeluarkan benih aku.

"Aku tak mula pun lagi..." Kata Khairi berbaur sindiran. Tercungap2 aku sambil tertiarap di atas katil.

"Haaa Khairi.... Aku nak buat berhadapan dengan kau. Aku nak tengok muka kau." Rengek aku. Walaupun aku dah pancut, aku still nak lagi. Aku memalingkan tubuh aku sambil menghadap wajah Khairi.

"Takpe ke?" Tanya dia.

"Come here... I want you right now..." Aku mengangkat kedua belah tangan aku tanda agar dia datang kepada aku. Khairi tersenyum lalu dia memeluk aku dan mencium lagi bibir aku. Tangan aku mencakar belakang tubuhnya.

"Kalau sakit bagitahu." Khairi membuka kondom yang diambilnya di dalam laci. Namun aku memegang tangannya tanda memprotes.

"Aku nak buat dengan kau tanpa kondom." Ayat aku seperti menggoda.

"Seriously? Kau boleh buat aku jadi gila." Khairi tersenyum sinis lalu dia membuka pijama dan seluarnya.

Dia mengangkangkan kedua belah kaki aku lalu mengacukan batangnya tepat pada lubang punggung aku. Aku menarik nafas dalam2. Aku dah bersedia. Khairi menekan perlahan.

"Err..." Aku tahan. Terasa lagi besar lah pulak batang dia daripada dulu.

"Sakit ke?" Tanya Khairi. Aku geleng laju. Aku nak lebih lagi.

"Erkkk! Aku tak tahan!" Khairi memegang pinggang aku lalu dia menggerakkan pinggulnya untuk menekan ke dalam. Batangnya menunjah ke dalam.

"AHHHH....!" Aku mengerang kuat saat Khairi memasukkan sepenuhnya ke dalam. Inilah yang aku mahukan. Kesedapan yang aku rasakan sampai pinggul aku terangkat untuk lakukan gerakan.

"Aiman...." Khairi memandang aku.

"Khairi.... I love you..." Aku menyentuh lembut pipi Khairi.

"Yeah.... I love you too..." Balas Khairi lalu memeluk tubuh aku dan dia menggerakkan pinggulnya. Menyebabkan batangnya keluar masuk dengan laju. Kadangkala dia sengaja gerakkan tubuhnya ke kiri dan kanan.

"Ahhh hmmm haaa.... Ughh!" Aku mencakar belakang tubuh Khairi sehingga meninggalkan kesan. Berkerut dahinya.

"Aiman... I love you... I love you so much!" Jerit Khairi dan melajukan henjutan dia. Dia bangun sedikit lalu memegang kedua belah peha aku yang terkangkang dari tadi. Dia hentak lagi kuat dan ganas.

"Ahhhh! Haaa....! Ahhhhh...!" Aku menikmati permainan kami. Tangan aku menggenggam cadar katil. Tubuh aku bergerak sama seperti henjutan Khairi. Katil bergoncang kuat.

"Haa haa.. haaa..." Khairi berhenti sekejap. Tubuhnya berkilat dengan peluh. Peluh mengalir di dahinya menitik jatuh pada perut aku. Terasa panas di dalam bilik ni. Aku juga turut berpeluh.

"Khairi... Nak kiss..." Aku memegang bahunya manja. Khairi tersenyum.

"Kau memang suka cium aku eh." Tak sempat untuk aku cakap pape, Khairi dah menyerang bibir aku untuk dicium lagi. Lidahnya masuk ke dalam rongga mulut aku dan kadang kala aku memasukkan lidah aku ke dalam mulutnya. Begitulah kami bergilir-gilir.

Sambil kami bercumbuan, sambil itu juga batang Khairi keluar masuk dari lubang aku. Lubang punggung aku dah terasa longgar kerana sudah selesa dengan saiz batang Khairi. Gerakan Khairi semakin pantas, dia seperti dah nak pancut.

"Haaa! Arghh! Haaaa! Ahhh...! Khairi....! Please pancut dalam...!" Kata aku, tangan aku erat memeluk Khairi dan tangan Khairi pula sibuk memegang kedua belah kaki aku supaya pembukaan lubang punggung aku semakin luas.

"Ahhh...!"

"AHHHH!" Aku mengerang kuat saat merasakan di dalam perut aku terasa hangat dan serta merta batang aku melepaskan benih putih pekat kali kedua. Ia jatuh tepat pada perut aku.

Khairi dah pancut di dalam. Dia memeluk aku dan mencium dahi aku lalu hinggap pada bibir aku. Tangan aku masih tidak mahu melepaskan tubuh sasanya itu.

"Kau suka?" Tanya Khairi, dahinya menyentuh dahi aku. Aku tergelak kecil.

"Suka... Ermm Khairi..."

"Ye?"

"Nak lagi boleh?" Tanya aku, bebola mata aku merenung manja pada matanya.

"Betul ke ni?" Tanya Khairi.

"Ye. Jom satu round lagi." Tangan aku melingkari leher Khairi.

"Aku taknak satu round. Aku nak 10 round lagi." Secara mengejut, Khairi menyambung lagi henjutan dia. Walaupun dia sudah pancut di dalam, dia masih tidak mengeluarkan batangnya dari lubang punggung aku malah dia menyambung lagi kerjanya.

"Ahhh! Khairi...! Sedapp! Ermmm!" Rengek aku bila merasakan kedesapan kembali lagi. Batang aku juga kembali tegang.

Kami bermain sehingga berjam2 lamanya. Sangat lama bagi aku. Tapi aku sangat bahagia pada malam itu.

To be continued....

SUNYIWhere stories live. Discover now