Yine ıssız bir yolda aracımızı havaalanına doğru sürüyorduk. Issız diyorum çünkü artık heryer bizim için ıssız bir yer.
Ne kadar gün ve hafta geçse dahi bu yeni dünyaya alışmıyorduk , alışmamak daha iyi değil mi zaten?
Günler geçiyor insanları görmüyoruz ve gördüklerimizde ölüyor. Tüm sevdiklerimizin ölümünü görüyoruz, Tanrı bizi cezalandırıyor mu acaba?Ne yaşarsak yaşayalım ilerde daha güçlü olmak adına bunları yaşarız fakat sevdiklerimizin ölümünü görünce nasıl bir güçlülüğe kavuşuruz ki? Herşeye isyan ederdim, neden öyle değilde böyle, neden böyle olmak zorunda, neden ben öyle değilimde başkası öyle? Şuan ise tüm dünyanın gözümün önünde yok oluşunu izliyorum ve keşke hiç isyan ve şikayet etmeseydim diyorum.
Sevdiklerimizin ölümü ve zombilerin çıktığı günden beri yaşadıklarımızı görünce ne kadar da değersiz şeyler için isyan etmişim diyorum ve keşke o güne dönseydik.
Zombi filmlerini izleyince ise keşke burda da öyle olsa , keşke ben o kişi yerinde olsam.
Biz insanoğlu cidden şükretmeyi bilmeyen insanlarız, ne kadar da yazık bize!"İyi misin Freya?"dediğinde Maria ona döndüm. Oyuncak bebeğini yine sıkıca kucağında tutuyor, ona acımıyorum kimse kimseye acıyamaz zaten. Zombiler çıktığından beri herkes çok kötü şeyler yaşadı neden hala durmuyor. Yetmedi mi milyarlarca insanların ölümü yetmedi mi!
"İyiyim, biraz su verirmisin." dediğimde arka koltukta hemen yanında bulunan suyu uzattı.
Ona gülümseyip elindeki su şişesini aldım.
"Su ister misin Rex?" dediğimde hayır anlamında başını saladı.
Su şişesini açıp içtim o kadar iyi gelmişti ki.İlerdeki havaalanını görmemizle bakışlarımızı oraya çevirdik.
İlerdeydi görüyorduk koca arazide sadece havaalanı vardı. Bu havaalanı insanlar için değil daha çok askerî içindi ama orda uçak falan vardı, tabi eğer hepsini uçurup gitmedilerse.
Maria havaalanını görünce sevindi ona oraya gidince zombilerden kurtulacağımızı diyorduk, oda havaalanını görünce çok sevinmişti, tâbi bizde. Eğer Montreal de gerçektende sığınacak yer var ise oraya gidip kurtulabilirdik.
"Umarım bir uçak vardır." dediğinde hepimiz umarım anlamında mırıldandık.Umarım gerçekten de sağlam bir uçak vardır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DİRİLİŞ (Zombiler)
VampirgeschichtenDünya nüfusunu düşürmek için insanları yok etmek mi? Peki planlar kuruluyken herşey tam tersine dönerse? Gezegenin dört bir yanı zombilerle çevriliyken ne kadar dayanabilir siniz? Sevdikleriniz tek tek ölürken neye tutunacaksınız? Freya'nın bu amans...